Hop til indhold
JonM

Arita Thai Massage, Sindshvilevej 21B, Frederiksberg

Recommended Posts

Indehaveren selv, som er ganske charmerende btw, men bruger gamle og "lettere" billeder , kan på en god dag skrue sig op til en fair massage og kan tændes til sjov. På en dårlig dag er hun under lavmålet, kedelig og rutinepræget. Hun har nogle gange medhjælpere, som er virkelig ringe. Efter to dårlige oplevelser med stedet indenfor det seneste år, kommer jeg der aldrig mere. Risiko versus mulighed for gevinst står slet ikke mål med hinanden. Anbefales IKKE. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheOriginalVisker skrev, for 3 timer siden:

Indehaveren selv, som er ganske charmerende btw, men bruger gamle og "lettere" billeder , kan på en god dag skrue sig op til en fair massage og kan tændes til sjov. På en dårlig dag er hun under lavmålet, kedelig og rutinepræget. Hun har nogle gange medhjælpere, som er virkelig ringe. Efter to dårlige oplevelser med stedet indenfor det seneste år, kommer jeg der aldrig mere. Risiko versus mulighed for gevinst står slet ikke mål med hinanden. Anbefales IKKE. 

helt enig kan bestemt ikke anbefale

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren
lille_peter skrev, for 2 timer siden:

Jeg her bedt om at få tråden flytte 

Godt sagt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser bestemt bedre ud på billederne end i virkeligheden.  Hun er sød nok og har rigtig gode dage hvor man må det hele. Vi har  både kysset, haft 69 og sågar taget hende i toeren.  Men jeg er også kommet der ofte og måske derfor jeg ofte får hende med godt humør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos Arita en enkelt gang for noget tid siden, hvor jeg var i området og lod mig inspirere af hendes annonce. Det var et rimelig ok besøg, som hverken stak særligt ud for det dårlige eller det gode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...