Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var en tur, til en velkendt adresse i 2450, i weekenden. Besøgte Little Anastasia. En mega flot pige. Hendes billeder er ægte og nye ( Verified by tatoos). Hun er kun 155 cm, men med fantastiske kurver, de helt rigtige steder!

Jeg havde bestilt 45 min ( Standard pris) og starter med lidt massage. Mest for at berøre hende lidt når hun var færdig med mig. Jeg fik lov at “ massere” hende bagpå, men hendes ualmindelige lækre bryster må ikke røres!!!! Hun sagde at de var meget sensitive grundet operation!!!!  Det blev respekteret…. Efter lidt blow og det blev min tur, kom yderligere en restriktion! Ingen slik på og omkring skamlæberne, Kun på klitten og kun klitten. Det blev påtalt da tungen ramte ved siden af, men kunne dog få lov at fortsætte indtil hun var kommet. Lidt mere blow til mig inden jeg trængte ind i hende. Hun var rigtig dejlig og våd og brugte ingen glidecreme. Jeg nåede ikke andet end at have hende på ryggen. Men et fantastisk syn, med de gyngende bryster var mere end jeg kunne klare. Så det blev kun til et par ryk og en aflevering.

Anastasia er umiddelbart ny i faget. Tilbyder intet ekstra, som OWO og kys. Jeg vil rigtig gerne besøge hende igen når hun er mere berøringsvenlig. Tænker det kommer med tiden. Hun bliver til den 11. Feb. og så må vi se om hun kommer igen. Jeg vil først se nogle bedre omtaler før jeg besøger hende igen. Men så kommer jeg også igen. Hun er mega lækker.

Little Anastasia findes på EG! Håber en venlig sjæl vil hjælpe med et link.

Skrevet

Det skal lige nævnes, at hun ikke er ny i faget, hun var her os sidste år, men gik os under navet Anastasia.

Men lækker det er hun :P 

Skrevet
  • Author
Den Anonyme skrev, for 12 minutter siden:

Det skal lige nævnes, at hun ikke er ny i faget, hun var her os sidste år, men gik os under navet Anastasia.

Men lækker det er hun :P 

Har du erfaringer fra dengang?

Skrevet
Godtmedlir skrev, for 9 minutter siden:

Har du erfaringer fra dengang?

Desværre ikke.

Men kan genkende hende. Hun var her sidste år.

Skrevet
  • Author
Den Anonyme skrev, for 2 minutter siden:

Desværre ikke.

Men kan genkende hende. Hun var her sidste år.

Vil ønske nogle har erfaringer, selvom det skulle være fra sidste år. Håber bare at jeg ramte hende på en dårlig dag.!!!

Skrevet
Godtmedlir skrev, for 2 timer siden:

Vil ønske nogle har erfaringer, selvom det skulle være fra sidste år. Håber bare at jeg ramte hende på en dårlig dag.!!!

Det kan du sagtens have haft.

Men det med brysterne og heling, der burde hun være kommet tilbage når de er helet. 

Skrevet
  • Author
Godtmedlir skrev, den 5.2.2024 at 19:51:

Nu har Anastasia fået nogle flere, gode og vellignende, billeder lagt op. Hun er også flyttet adresse til 2300! Stadig ikke flere erfaringer, som bør deles?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.