Hop til indhold
futte

Hvorfor lade glædespiger og deres alfonser styre priserne på Euroguide ?er

Recommended Posts

Hej

Har I tænkt over om I betaler alt for meget for en service ?  Der lokkes med en "billig" pris, som man tror opfylder ens ønsker, men så kommer der ekstra så prisen bliver 3-800 kr dyrere føler I jer ikke snydt og når man så ser Ladye'en så er hun 10-15 år ældre og alligevel bliver mange og betaler den forlangte pris og tager derfra med en dårlig følelse og oplevelse. Tænk over dette før du igen måske bliver taget ved næsen af en Glædespige og hendes alfons.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes ikke priserne er for høje. 
 

problemet er at pigerne (de fleste  udlandske ) ikke får det de faktisk skulle. 
og de bliver udnyttet af udlejer af ejendommen. 
Eller bagmand der flytter dem rundt mellem adresser. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder til du ikke har forventningsafstemt. Som regel står der jo i pigernes ann. om der er ekstra betaling for enkelte ydelser. 
Og hvis ikke er det jo tilladt at spørge ind til det. 
Ikke retvisende billeder….. gå igen. 

Har aldrig selv haft indtryk af at der har siddet en bagmand hvor jeg har været, men selvfølgelig forekommer det jo desværre. 

 

Redigeret af ThePleaser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever ikke det du skriver. Jeg besøger kun piger der har priser og evt. Tillægsydelser stående i annoncen og får bekræftet prisen inden jeg tager afsted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om du har fået det forkerte ben ud af sengen. Tag en tudekiks. Hvis du ikke kan lide priserne så bliv væk. Er der nok der gør det så falder de, er der mange der syntes at de er OK og flokkes om kvinderne så stiger de.

Hvorfor styrer ARLA smørpriserne osv osv.

Køb din sex et andet sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

@futte
Denne side hedder Eroguide - det er afledt af erotik. 
Den har altså ikke noget med Euro € at gøre. 

Den prisstruktur du harcelerer over ser du også andre steder - optikeren f.eks. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Larschristian skrev, for 2 minutter siden:

Nok nærmere side for købe sex. 

Navnet Eroguide er afledt af order erotik. Ikke af købesex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 16 minutter siden:

Navnet Eroguide er afledt af order erotik. Ikke af købesex. 

Ja men ikke det det drejer sig om. 
det skalkeskjul for hvad det er. 
kald da en spade for en spade. 
du ved jo godt hvad manden hentyder til. 
 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Larschristian skrev, for 12 minutter siden:

Ja men ikke det det drejer sig om. 
det skalkeskjul for hvad det er. 
kald da en spade for en spade. 
du ved jo godt hvad manden hentyder til. 
 

Som fanden læser biblen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Som fanden læser biblen

Næ ikke rigtig, men hvis du har det bedre i din sjæl hvis du kalder det en side for erotik. 
så fint . 
men det handler om købe sex. 
hvad du så vælger at kalde det, for at retfærdiggøre det over for dig selv. 
Det er op til dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Larschristian skrev, for 28 minutter siden:

du kalder det en side for erotik

OK prøver lige en gang til. 
NAVNET kom i sin tid ud af ordet erotik. Vi taler om hvad navnet stammer fra, ikke hvad siden indeholder. 
Det da være til at forstå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 21 minutter siden:

OK prøver lige en gang til. 
NAVNET kom i sin tid ud af ordet erotik. Vi taler om hvad navnet stammer fra, ikke hvad siden indeholder. 
Det da være til at forstå

Ja det forstod jeg godt. 
 

og du forstår vel også hvad manden mener ? 
Og hvor han vil hen. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
futte skrev, for 7 timer siden:

Hej

Har I tænkt over om I betaler alt for meget for en service ?  Der lokkes med en "billig" pris, som man tror opfylder ens ønsker, men så kommer der ekstra så prisen bliver 3-800 kr dyrere føler I jer ikke snydt og når man så ser Ladye'en så er hun 10-15 år ældre og alligevel bliver mange og betaler den forlangte pris og tager derfra med en dårlig følelse og oplevelse. Tænk over dette før du igen måske bliver taget ved næsen af en Glædespige og hendes alfons.

Vidste ikke Eroguide var til salg ha ha.

Men set bort fra den skøre overskrift, så vil sælger altid bestemme prisen. Om man køber, er op til en selv. Ofte står extras i annoncerne. Hvis du snakker om tilfælde hvor de laver mersalg efter ankomst, er det igen op til dig selv at sige til og fra. De kan snyde ved ikke at levere varen eller smide en ud før tid. Men vi styrer selv hvilken pris vi accepterer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som i: den der har grisen bestemmer prisen. Undskyld dejlige GP'er ingen sammenligning ment. :)

Jeg skærer det lige ud i pap: Overskriften inkl EUROGUIDE antyder at ts ikke får furer i panden af studenterhuen. Dertil kan det se ud som han er (mit nye ynglings ord til dem der råber fake i skoven) konspirationsteoretiker. Han skærer alle de dejlige kvinder over en kam, de er for gamle ( de kan ikke blive for gamle, kender en der har rundet de 70 ) de er for tykke efter de har taget på ( det er jeg squ også) men er da ikke blevet smidt ud endnu af en af de dejlige, men det kommer måske :P

Do us a favour stay away and save your money. Ikke en eneste GP vil savne dig. -_-

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 7 timer siden:

Ja det forstod jeg godt. 
 

og du forstår vel også hvad manden mener ? 
Og hvor han vil hen. 
 

Nej ærlig talt. Overskriften er ren vollapyk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. navnet EROguide så udtaler stort set alle i virkelighedens verden - piger som drenge - det som EUROguide. 
Det skurrer lidt i mine ører hver gang, men jeg har lært at ignorere det næsten helt efterhånden. 
Uden sammenligning i øvrigt så er det samme tilfældet for mig når der står "Henstilling af uvedkommende cykler forbudt" - som rent sprogligt er forkert (men kun i mine ører/øjne). Der menes "Henstillen", men Dansk Sprognævn har her valgt at give fortabt og nu kan man bruge det som man vil :D 
At butiksindehaveren ikke bare kan gøre det "forbudt" hvis det egentlig er offentlig vej, omend der kan være råderet over fortovet osv. er sin helt egen sag. 
På vinduet i min mors butik i gamle dage stod der "Cykler fjernes og omsmeltes" - det var effektivt og folk trak på smilebåndet imens de flyttede cyklen til stativet i stedet. Det var jo heller ikke sandt, men det virkede efter hensigten ;) 
Havde jeg valgt en anden vej end smart-i-en-fart-verdensborger gennem livet rent arbejdsmæssigt, havde det nok være i Dansk Sprognævn jeg var havnet. Det var i hvert fald hvad jeg ønskede mig som barn da jeg ikke kunne blive astronaut.
Ligesom man må stave majonæse, selvom ingen gjorde det før og skrive henstilling når man (efter min opfattelse) mener henstillen, ja så er Eroguide altså ofte Euroguide når det omtales. 

Jeg forstår heller ikke helt hvad manden mener med overskriften... tænker folk der forstår ham at der er en slags karteldannelse i kulissen hvor nogen dikterer pigerne hvad de skal koste? 
Det er der ikke kan jeg afsløre. Kun i huse hvor pigerne har husregler, er der faste priser og/eller minimumspriser for de mest almindelige ydelser og tid. 
Det er muligt der i den del af branchen jeg kender mindst til som er hmm... "importerede piger"?!... at der er aftalte priser og alfonser. Måske er det dét han mener, men får blandet E(u)roguide ind i det i en eller anden konspirationsteoretisk vinkel? 
Idunno... som så ofte før :) 

Smart havde det været hvis Eroguide havde købt domænet Euroguide.dk og kunne lave sådan en "pege på" side derfra. Men ak... andre har fanget dén idé. Det er en mand fra Tbilisi i Georgien der ejer Euroguide.dk iflg. punktum.dk hvor alle kan slå det op. 
Han er en smart eller heldig mand. 

Her er hvad jeg får når jeg skriver euroguide.dk i adresselinien i min browser:


 
 

euro-eroguide.png

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

altså fisse burde stadig være gratis alt andet er optrækkeri

bortset fra dette, har du ikke råd så lad være du dør ikke af og undvære et slav pip

jeg regner med og undvære fjams det meste af året da der er lidt der skal afregnes man kan ikke få alting gratis og livet skal leves pyt det er opreklameret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisniveauet er en del lavere nu end det var for bare et halvt år siden. Pigerne kæmper med at lokke gæster til, og der er hård konkurrence - især i KBH og omegn.

At "lokke" med en lav pris og så skrue op for extras er ikke unikt for denne branche. Flyselskaberne har i mange år gjort præcis det samme.

At automatisk gå ud fra at alle / de fleste / mange piger har alfonser der styrer priser og bookinger er en udbredt misforståelse. Ja, selvfølgelig er der nogen (for mange) piger, som er kommet hertil på uheldige aftaler, men jeg tror personligt på, at langt de fleste er independant freelancers, som bare bruger alle kneb i marketingbogen for at klare sig mod konkurrenterne.

Som regel kan man undgå ubehagelige overraskelser hvis man lige bruger 30 sekunder på at læse hele annonceteksten, hvor langt de fleste iger ret tydeligt fortæller hvad der er inkluderet og hvad der koster ekstra.

Eller man kan lade være med blindt at styrte ind på Jensens Bøfhus og klage over at bøffen ikke er ligeså god som på MASH.

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, 1 time siden:

Prisniveauet er en del lavere nu end det var for bare et halvt år siden.

Det er jeg ikke enig i. Kan du pege på bare en enkelt pige, som har lavere priser nu end for et halvt år siden?

Derimod kan du måske have ret i, at der er en del flere GPer i øjeblikket, hvor deres priser er en spids lavere end “gennemsnittet”. Måske. Det er svært at danne sig et overblik over.

Inden for thaisegmentet er der efterhånden flere eksempler på, at nogen forsøger at hæve priserne. Enten på massage fra 500 kr til 600 kr for en time for nogle massagetyper, eller fra de normale 1500 kr for en times fuld pakke (massage+sex) til 300-500 mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yrghh

Har du prøvet begge ? Hvis det er rigtigt vil jeg da på MASH men Rejses madklub koncentrerer sig om fisk og skaldyr og vildt. Men vi kan jo starte en med bøffer :D

Nå prisniveauet. Jeg har ikke udarbejdet statistik, men der er en del flere tilbud i 1 time for 1.000 kr end der var for et halvt år siden. Om det så er nye der vil ind på markedet eller hvad ved jeg ikke. Har ikke bemærket at nogen jeg kender til har sat prisen ned.

Men til gengæld også bemærket at der er enkelte der begyndt med at tage 2.000 for en FP/1 time. 

Så tomato tomato går det nok lige op.

Har lige tabt en hulens masse penge på Mærsk, men det var på pensionskontoen, den er tålmodig. Så der er stadig råd til de skønne kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...