Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har haft en indledende sms korrespondance med hende. Hun virker seriøs og imødekommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også meget interesseret, men vil gerne  blive bekræftet i at hun er reel inden jeg sætter en aftale i kalenderen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet med hende. 
Mest for at høre om der kunne være tillægsydelser…

For jeg gider da ikke betale dyrt for KUN at yde!

jeg aner ikke om hun er reel

MEN det hun nævne at evt tillægs ydelser var reelt ikke noget - tilgengæld var det for ublu priser. 
så pas på jer selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja blot for at spare jer, så er det nogen heftige priser. Selvfølgelig styre hun selv priserne / sit eget værd så Gud og hver mand ikke kommer og sutter på hendes fødder.

Men da jeg fik prislisten 

“900 for 30 min
1500 en time 

Ekstra 
900  for nøgen
900 footjob
1900 hj” 

Så sprang jeg selv lettere og elegant over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, for 3 timer siden:

Ja blot for at spare jer, så er det nogen heftige priser. Selvfølgelig styre hun selv priserne / sit eget værd så Gud og hver mand ikke kommer og sutter på hendes fødder.

Men da jeg fik prislisten 

“900 for 30 min
1500 en time 

Ekstra 
900  for nøgen
900 footjob
1900 hj” 

Så sprang jeg selv lettere og elegant over. 

Tak

Da jeg spurgte var priserne for ekstra

nøgen 1000

fod job 1000

altså ekstra oveni. Dvs 1900 for 1/2 hvor DU skal give hende fodmassage

tihi haha. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende, da hun for nylig var et par dage i Aarhus. Hvis man som jeg er til dejlige kvindefødder, er hun i den grad et besøg værd. Sød, køn, helt almindelig og lidt genert pige (naboens datter). For mig var det et stort plus, at hun netop ikke er en almindelig gp. Hun var helt almindelig klædt og beholdt tøjet på (undtagen strømperne). Jeg havde 20 dejlige minutter i selskab med hendes små, søde og uhyre velsmagende og velduftende fødder og sluttede med at spille den af ud over dem. Jeg kommer igen, næste gang hun er i Aarhus. Man skal selvfølgelig have en solid fodfetish, hvis et besøg hos hende skal give mening, men så er det også alle pengene værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har også besøgt hende og hun er GULD VÆRD hvis man er til dejlige duftende og velsmagende kvindefødder!

men som Footman9 siger, så skal man virkelig have en solid footfetish før det giver mening!

nem at kommunikere med svarer hurtigt og lige til.

Fik slikket hendes dejlige fødder, et dejligt og lækkert footjob og kom ud over hendes fødder:wub:

Marie er en super smuk pige, som tog ALT tøj af under akten, og det lignede hun nød det!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...