Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil lige høre om der er nogen som har up-to-date massageoplevelser hos Gamrai.

Jeg er på jagt efter meldinger om “reel” massage (måske med hj afslutning), men er ikke interesseret i milking, samleje o.lign.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer forbi, har også været der i år. Og får altid b2b med hj for en tusse. Her de sidste par gange har været udover det sædvanlige og med meget friske og søde piger. Har da mødt nogle kedelige piger der, men det er ændret her på det sidste. Man må gerne røre og være med i seancen. 
Er financielt begrænset, men sparer op til næste tusse og tur. Der er mange som tilbyder det samme til 600,-, så jeg så gerne at der kom nogle tilbud hos dem - bare for min skyld. 
Men super sted og ligger meget diskret - kan anbefales. 

Redigeret af HG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vsr der i efteråret og var ikke imponeret 

Massagen var ok men resten var totalt ligegyldigt og kedeligt - jeg ved ikke om jeg var uheldig men den ældre dame der tog sig af mig var ikke det værd.

Skal dog siges at det var sent en lørdag aften så det betyder måske noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG skrev, den 3.2.2024 at 23:24:

Kommer forbi, har også været der i år. Og får altid b2b med hj for en tusse. Her de sidste par gange har været udover det sædvanlige og med meget friske og søde piger. Har da mødt nogle kedelige piger der, men det er ændret her på det sidste. Man må gerne røre og være med i seancen. 
Er financielt begrænset, men sparer op til næste tusse og tur. Der er mange som tilbyder det samme til 600,-, så jeg så gerne at der kom nogle tilbud hos dem - bare for min skyld. 
Men super sted og ligger meget diskret - kan anbefales. 

Hej, ved du hvad nogen af pigerne hedder og eventuelt hvad deres alder sådan cirka er? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Halifax skrev, for 9 timer siden:

Selvom det er mit “stamsted”, så kan det måske blive hver anden måned jeg er på besøg. 
Jeg spørger aldrig hvad pigen hedder og igennem de mange år, så er jeg kun stødt på samme pige 2 gange. 
Kigger tit på deres annonce på EG, men altid samme billeder og altid samme tekst, hvilket ikke er fordrende og noget kedeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG skrev, for 6 timer siden:

Selvom det er mit “stamsted”, så kan det måske blive hver anden måned jeg er på besøg. 
Jeg spørger aldrig hvad pigen hedder og igennem de mange år, så er jeg kun stødt på samme pige 2 gange. 
Kigger tit på deres annonce på EG, men altid samme billeder og altid samme tekst, hvilket ikke er fordrende og noget kedeligt. 

Tak for svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...