Hop til indhold
Guest MushRoom

Kom gerne igen

Recommended Posts

Guest MushRoom

Jeg får nok ikke mange svar fra pigerne af, men lad os da lige prøve og se om ikke der evt skulle komme et lille bitte ærligt svar.

Piger.. en lækker fyr træder ind hos jer. Med det samme bliver i fugtige i fugen over hans udseende og i tænker om han er lige så lækker i sengen som han ser ud.

Minsandten om han ikke var en af de få fyre der virkelig kunne sit kram og kaste jer op af væggen i den tid (30-60 min) han var der

Hvad bruger i af tricks for fyren helt sikker kommer igen. Ekstra tid ? En omgang mere eller noget helt andet ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad får det til at tro, at blot fordi en mand er nydelig og tænker på kvinden, at hun så nærmest  går i panik tænker "Ham skal jeg holde på for enhver pris" ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Hmm må nok sige jeg ikke gør noget som helst ekstra for at få dem igen. Alle får samme behandling og hvis de har lyst til at komme igen så det skønt. Hvis ikke så er det jo bare det. Sys ikke man skal gøre forskel pga udseendet. Men jeg tænder til gengæld heller ikke på udseendet men mere om jeg føler mig respekteret og om de er søde:)

Knus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... Sys ikke man skal gøre forskel pga udseendet. Men jeg tænder til gengæld heller ikke på udseendet ......

 

Der beroliger meget. Vi er jo nogle, som naturen ikke har været alt for venlig ved ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Hvad får det til at tro, at blot fordi en mand er nydelig og tænker på kvinden, at hun så nærmest går i panik tænker "Ham skal jeg holde på for enhver pris" ?

Bare en lille tanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Hejsa.

Hmm må nok sige jeg ikke gør noget som helst ekstra for at få dem igen. Alle får samme behandling og hvis de har lyst til at komme igen så det skønt. Hvis ikke så er det jo bare det. Sys ikke man skal gøre forskel pga udseendet. Men jeg tænder til gengæld heller ikke på udseendet men mere om jeg føler mig respekteret og om de er søde:)

Knus.

Det er da stof til eftertanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får nok ikke mange svar fra pigerne af, men lad os da lige prøve og se om ikke der evt skulle komme et lille bitte ærligt svar.

Piger.. en lækker fyr træder ind hos jer. Med det samme bliver i fugtige i fugen over hans udseende og i tænker om han er lige så lækker i sengen som han ser ud.

Minsandten om han ikke var en af de få fyre der virkelig kunne sit kram og kaste jer op af væggen i den tid (30-60 min) han var der

Hvad bruger i af tricks for fyren helt sikker kommer igen. Ekstra tid ? En omgang mere eller noget helt andet ?

 

 Spørge ham efter badet på vej ud af døren om han skal låne min føntørre :mrgreen:  :mrgreen: :mrgreen:  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 Spørge ham efter badet på vej ud af døren om han skal låne min føntørre :mrgreen:  :mrgreen: :mrgreen:  

 

:D  :D  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Spørge ham efter badet på vej ud af døren om han skal låne min føntørre :mrgreen::mrgreen: :mrgreen:

Fornuftigt. Så kan du være sikker på han kommer igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Spørge ham efter badet på vej ud af døren om han skal låne min føntørre :mrgreen:  :mrgreen: :mrgreen:  

 

Eller også sige, at du har forlagt nøglen til håndjernene :lol: :lol: :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad bruger i af tricks for fyren helt sikker kommer igen. Ekstra tid ? En omgang mere eller noget helt andet ?

 

jeg er ret sikker på at vi/pigerne ikke behøver at gøre noget som helst.. 

 

det du beskriver der er jo oplægget til fænomonal god sex... og så kommer fyren helt af sig selv.. igen og igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Der er jo en dybere mening med dette spørgsmål. Os mænd har også brug for at føle at vi er attraktive og at vi altså ikke absolut har brug for altid at være i betalingsklassen. Hvis vi får det indtryk at alle har adgang og ret kan det faktisk være en grund til ikke at frekventere bordeller. Vores tanker går tilbage til de yngre dage, hvor vi scorede uden problemer og vi savner denne tid. Vi savner kærestesex hvor der ikke er penge involveret osv. Fornuften og rutinen får dog overtaget og vi bruger den lette løsning fordi vi også har en hjemmefront som vi elsker og værner om. Men lige meget hvad er der tale om et surrogat, når vi frekventerer en købedame. SELVOM vi fortrænger disse tanker om at vi måske ikke længere er helt så attraktive som engang, er der stadigvæk et ønske og en længsel efter tider, hvor det ikke var tilfældet. Pas på med at fortælle os at salami princippet er gældende. Vi ved at det nok er tilfældet men vi har behov for at føle os som individer og ikke bare en i rækken!! Naiviteten kræver næring om man så må sige!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo en dybere mening med dette spørgsmål. Os mænd har også brug for at føle at vi er attraktive og at vi altså ikke absolut har brug for altid at være i betalingsklassen. Hvis vi får det indtryk at alle har adgang og ret kan det faktisk være en grund til ikke at frekventere bordeller. Vores tanker går tilbage til de yngre dage, hvor vi scorede uden problemer og vi savner denne tid. Vi savner kærestesex hvor der ikke er penge involveret osv. Fornuften og rutinen får dog overtaget og vi bruger den lette løsning fordi vi også har en hjemmefront som vi elsker og værner om. Men lige meget hvad er der tale om et surrogat, når vi frekventerer en købedame. SELVOM vi fortrænger disse tanker om at vi måske ikke længere er helt så attraktive som engang, er der stadigvæk et ønske og en længsel efter tider, hvor det ikke var tilfældet. Pas på med at fortælle os at salami princippet er gældende. Vi ved at det nok er tilfældet men vi har behov for at føle os som individer og ikke bare en i rækken!! Naiviteten kræver næring om man så må sige!!

 

Bemærk de røde markeringer... 

 

det virker skidegodt for strudse..... mindre godt for mænd... 

 

hvorfor kan i mænd ikke bare være glade for jer selv som i er med den alder i har og det udsendende i har???    hvor svært kan det være :)

 

 

hvis i har brug for at føle jer som individer og ikke "en i rækken" - så lad være med at VÆRE "en i rækken"  så GØR noget

 

hvis man ikke er tilfreds der hvor man er med det man er og DEN man er - så prøv noget nyt... 

 

 

hvis du ikke vil være "en i rækken" - så gå på kursus i at give en pige sprøjteorgasmer, så find en trunte der kan lære dig hvordan det at mixe analsex (både til hende og ham) kan sende begge parter til himmels på en raket med for mange boostere... 

 

hvis du ikke vil være en i rækken - så gør dig speciel i stedet for at pigen skal fortælle dig du ER speciel når du end ikke har gjort en indsats for at blive det!!

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

gameguy skrev

 

Naiviteten kræver næring om man så må sige!!

 

Overhovedet ikke :!:

 

Realiteterne kræver bare en solid nok tegnebog, og GFE piger der giver GFE drenges naivitet næring, så er omsætningen hjemme næste gang og næste gang igen.

 

Lige indtil en magrere tegnebog får den naive til at vågne op til realiteternes verden i deres egen illosoriske GFE købesex verden.

 

Penge i denne verden er som olie der smører hjulene - den der smører godt kører godt.

 

Jeg har heldigvis altid være forskånet for den slags forestillinger som forbruger af købesex, men derfor er det nu alligevel rart når man fornemmer at man er velkommen, og får indtrykket af at man også er velkommen igen.

 

Den fornemmelse og det indtryk har jeg også hver gang jeg besøger min frisør - andet og mere er det ikke i det :)

 

Måske lige bortset fra at det kan blive en kostbar affære at bliver mere glad end godt er for at komme hos glædespiger man føler sig særligt velkommen hos - alt sammen udmærket når bare man har råd og kan styre det, kan man ikke er det farligt, som med så meget andet hvis det tager overhånd.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ludvig

Gameguy.

 

Vi har alle brug for at føle os som den eneste ene. Mand som kvinde har brug for anerkendelse og rosende ord fra det modsatte køn.. :smile: Det er vi ret enig om.

 

Jeg tror bare ikke det er muligt at betale sig fra den slags..Tror ikke, at selv de mest professionelle piger med gode skuespillerinde gener, magter denne opgave over en hel vagt, hvor måske 8-12 gæster kommer forbi med relativ store forventninger til en "Prinsen på den hvide hest oplevelse". Sådanne ønsker og krav vil også være helt urimeligt og naivt at forvente og forlange..??

 

Vi er og bliver et nummer i rækken, og vi skal heller ikke være andet, så længe der betales for en tid, hvor der sælges sex og heldigvis ikke kunstig kærlighed. Når vi begynder med ønsker og forventninger, som høre til i den virkelige verden, er det netop at vi købere udstiller vores mest ynkelige og naive sider.. :wink:

 

Sider som medvirker til, at vi på sigt bliver forsmået, føler os forbigået og måske endda giver os en snert af jalousi, når vi læser at Pedersen og Jensen også var gæst hos vores foretrukne, med mere eller mindre samme oplevelse som os selv.

 

Ta det for hvad det er.. Lad vær med at tro vi kan sammenligne et sexkøb, med et dødt stykke værktøj som udelukkende skal bruges til en produktion. Her er tale om et menneske som har valgt at sælge sine intime sider, og ikke sin private personlighed.

 

Hvis vil føler at anerkendelser fra det modsatte køn, er så stor en mangelvare i vores liv, må tiden være inde til at sadle om i vores privatliv, og ikke i vores tilgang til købesex.

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

hvor der sælges sex og heldigvis ikke kunstig kærlighed

Nemlig og spot on Ludvig.

Men at pigen ikke sælger kærlighed, betyder ikke at hun blot sælger sex. Hun sælger sex, og ovenikøbet sex der ofte udvider kundens horisont, giver varmen og stof til eftertanke og nydelse. Hun sætter manden ( den forfængelige rad) i centrum. Det er altså der jeg helst vil være når jeg er nøgen med en kvinde - i centrum sammen med hende. Så kan verden godt tage sig en slapper så længe.

Det er da ikke en helt ringe gevinst at tage med hjem fra et besøg?

Og formår hun så oven i købet at lade det skinne igennem, at næste gang er der mulighed for at rejse videre i nydelsens univers, så kommer vi igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ludvig

Aarhuselsker.

 

Vi er helt enige.. :smile:

 

Skal vi ikke nøjes med at kalde det god service, med sans for detaljen.

 

Det dækker vist rimelig bredt, her på en Fredag hvor artsfællerne har fået løn, og sikkert planlægger, et besøg hvor virkeligheden bliver glemt for en kort stund.. ;)

 

God Weekend

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Vi er og bliver et nummer i rækken, og vi skal heller ikke være andet, så længe der betales for en tid, hvor der sælges sex og heldigvis ikke kunstig kærlighed. Når vi begynder med ønsker og forventninger, som høre til i den virkelige verden, er det netop at vi købere udstiller vores mest ynkelige og naive sider.. :wink:

 

 

 

Jeg vil så tilføje, at jeg ikke opfatter mine kunder i mit erhverv som et nummer i rækken. De er at opfatte som gode stamkunder. Er man stamkunde hos en pige, er det nok de færreste der ønsker at blive behandlet som et nummer i rækken.

 

Jeg ved såmænd ikke om nogle illusioner er mere ynkelige end andre, men jeg er rimelig overbevist omkring, at god og individuel service aldrig går af mode, uanset branche.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er de færreste der ønsker at blive behandlet som en nummer rækken, men selvom vi ikke bliver behandlet som et nummer i rækken, så er vi et nummer i rækken, om det er ens frisør eller ens sexleverandør.

Forskellen er så bare at nogle sexleverandører i modsætning til frisøren markedsfører en illusion som der er kunder hos dem der har, men som vi nok ikke er mange der har når vi bliver klippet.

Jeg er så heller ikke i tvivl om at der kan bestå en ægte kammeratlig relation mellem køber og sælger uanset branche, også mellem glædespiger og kunder, men der består bare det faktum at sex som et behov involverer så mange emotionelle faldgruber, at såvel sexsælger kan spille på dem og opnå et mersalg, som at køber kan være til fals for samme.

Jeg bliver heldigvis ikke klippet oftere end jeg trænger, desværre køber jeg ikke sex så ofte som jeg trænger, men det skyldes udelukkende en begrænsende privat økonomi.

Hvis jeg var rig ville jeg gå amok i branchen som et barn i en slik butik - nyde det alt sammen på den præmis der nu en gang gælder for køb af sex:-)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det er de færreste der ønsker at blive behandlet som en nummer rækken, men selvom vi ikke bliver behandlet som et nummer i rækken, så er vi et nummer i rækken, om det er ens frisør eller ens sexleverandør.

 

 

Det er jeg bare ikke enig i. Det skulle jo forudsætte at alle behandles ens og med samme ligegyldighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jeg bare ikke enig i. Det skulle jo forudsætte at alle behandles ens og med samme ligegyldighed.

 

Jeg har også et problem med det anførte udsagn.

 

Ethvert menneske er unikt, og ethvert menneske er noget i kraft af sig selv. Ikke to personligheder er ens. Har en pige f.eks fem gæster på en dag, er der også tale om fem forskellige oplevelser. Det kan så godt være, at pigen husker nogle oplevelser bedre end andre, det er endda sandsynligt, men et nummer bliver man ikke. 

Det ville, som Bluejacket er inde på, implicere, at mennesker er ens. Næsten som ensartede varer på et samlebånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Borende X

 

Vi er vist enige. Hvis man eksempelvis læser mange af dine interessante anmeldelser, så behøver man ikke kontakte din absolut farvorit-pige, hvis man ønsker bekræftet, at du ved dine besøg ikke betragtes som et nummer i rækken.  Jeg oplever det samme hos min farvorit. Jeg har såmænd også oplevet ekstra høj service og ekstra engagement ved piger jeg har besøgt mere end 3-4 gange.

 

Det ville dæleme da også være underligt, hvis pigerne ikke prioriterede deres stamkunder i forhold til nysgerrige engangs-kunder.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at du tager ret meget fejl Borende X hvis du sætter lighedstegn mellem at pigen husker nogle oplevelser bedre end andre, det at fem forskellige kunder udgør fem forskellige oplevelser, og så det at en eller nogle af den grund er så meget foretrukne frem for andre, at det ikke først og sidst er dit forbrug der gør udslaget for hvem der er den foretrukne, eller de foretrukne kunder.

 

I hvert fald sålænge at en storforbrugende gæst ikke har gjort sig selv så upopulær at han er uønsket uanset, og derfor forhåbentlig bliver sortlistet uanset.

 

Vi kan være evig forvisset om at selv om en fagmand i vinekspeditionen kan sætte pris på at blive fagligt udfordret af en vidende og kompetent, men beskedendt forbrugende kunde, så er det ham den uvidende storforbrugende kunde, der køber kasser af 12 flasker til flere hundreder kroner af flasken, der kommercielt er den foretrukne, og dermed den kunde forretningen af de 2 profiler mindst af alt ønsker at miste.

 

Sådan er det også med os 30 + år ældre gæster hos de skønne unge piger i branchen - forbindelsen varer lige præcis indtil at de, vi eller vores tegnebog siger stop.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Sådan er det også med os 30 + år ældre gæster hos de skønne unge piger i branchen - forbindelsen varer lige præcis indtil at de, vi eller vores tegnebog siger stop.

 

 

Det har jo intet med sagen at gøre, i en debat omkring "Behandles kunder blot som et nummer i rækken". Her ligger jo implicit at der tales om betalende kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...