Hop til indhold
yrghh

Hvilken landsdel / by har de smukkeste kvinder?

Recommended Posts

tvr skrev, for 14 minutter siden:

Den eneste grund til at du overvejer om det er. "too much" er nok fordi du er sikker på alle andre er under dressed.

Lige præcis - det ligger så indkorporeret i ens tankegang at man (læs: mig, jeg kan ikke snakke for andre) ikke vil skille sig ud fra mængden. (Og selvom jeg i perioder har gjort alt for netop at gøre dét) Det tænker jeg mange danske kvinder føler. Hvor imod kvinder fra andre nationaliteter ikke tænker sådan - tværtimod. Om dét er grunden til danske kvinder i nogens øjne ikke er smukke, skal jeg ikke kunne sige endegyldigt - men jeg tænker det er en væsenlig faktor.

i forhold til det du skriver om hvor vidt gæster klæder sig passende er jeg tildels enig - men det er formentlig min opdragelse der spiller ind. Lige som jeg altid har en værts(inde)gave med. Jeg er før blevet støt over, at andre ikke har en dusk eller andet med til mig, “når jeg jo altid har med til dem” - men det ligger jo hos mig, andre har ikke nødvendigvis samme opdragelse, baggrund, tankegang, osv omkring netop det. Lige som de måske heller ikke ser nødvendigheden i at klæde sig passende til en middagsaftale - de ser det altså ikke som respektløst.. 

men som du også selv skrive, så bestemmer man jo selv hvilke mennesker inviterer igen, og hvis fx påklædningen betyder man ikke vil ses med de mennesker - så står det jo én frit for. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 2 timer siden:

Jeg bruger også gerne ekstra tid (og ikke mindst penge) på at se godt ud til hverdag.

Det gør du bestemt også. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 21 minutter siden:

Lige som de måske heller ikke ser nødvendigheden i at klæde sig passende til en middagsaftale - de ser det altså ikke som respektløst.. 

Du har ret, det gør de nok ikke. Men jeg kan jo ikke opdrage på voksne mennesker, så de må bare undres over hvorfor de kun blev inviteret en gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvinderne er sgu lige lækre alle vegne. Måske lige bortset fra californiske kvinder.


Well, East Coast girls are hip

I really dig those styles they wear
And the Southern girls, with the way they talk
They knock me out when I'm down there
 
The Midwest farmers' daughters really make you feel all right
And the Northern girls, with the way they kiss
They keep their boyfriends warm at night
 
I wish they all could be California
I wish they all could be California
I wish they all could be California girls
 
The West Coast has the sunshine
And the girls all get so tanned
I dig a French bikini on Hawaiian island dolls
By a palm tree in the sand
 
I been all around this great big world
And I seen all kinds of girls
Yeah, but I couldn't wait to get back in the States
Back to the cutest girls in the world
 
I wish they all could be California
I wish they all could be California
I wish they all could be California girls

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 2.2.2024 at 16:50:

Men jeg kan jo ikke opdrage på voksne mennesker, så de må bare undres over hvorfor de kun blev inviteret en gang. 

'Så må de bare undres' - lidt voldsom tilgang vil jeg mene HR - du kunne jo også bare være klar i spyttet, såfremt scenariet nu måtte udspille sig - ala 'jeres påklædning er simpelthen noget :mrgreen:svineri i mine øjne - bliv væk fremadrettet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 2 minutter siden:

'Så må de bare undres' - lidt voldsom tilgang vil jeg mene HR - du kunne jo også bare være klar i spyttet, såfremt scenariet nu måtte udspille sig - ala 'jeres påklædning er simpelthen noget :mrgreen:svineri i mine øjne - bliv væk fremadrettet :P

Hahaha. Ja, det kunne jeg jo. Det prøver jeg næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...