Hop til indhold
yrghh

Hvilken landsdel / by har de smukkeste kvinder?

Recommended Posts

En udenlandsk (europæisk) veninde fortalte engang, at hun synes danske kvinder er grimme, og at de i øvrigt ligner hinanden allesammen.
Det grinte jeg lidt af, for jeg synes bestemt, der er stor forskel og at der bestemt er mange kønne danske piger, men kort tid efter var der en østeuropæisk GP, som sagde præcis det samme og siden har endnu en udenlandsk GP udtrykt nogenlunde samme.

Bor man i Odense er man overbevist om at de smukkeste kvinder bor på Fyn.
Aarhusianere har samme forestilling om Østjylland
Københavnere synes at københavnere er smukkere end alle andre
osv...

Jeg har selv boet på Fyn, flere steder i Jylland, i København og i Malmø (ja, jeg snupper lige Sydsverige med som en dansk landsdel) og min egen opfattelse er, at Aarhus klarer sig marginalt bedre på andelen af unge kvinder, som rent objektivt (dem man ser, når man går rundt på gaden) er lidt kønnere end landsgennemsnittet.

Hvad  siger panelet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En  oplagt kandidat til endnu en ligegyldig afstemning.

Danskerne flytter så meget rundt at eventuelle regionale forskelle for længst er udvisket. Der kan være noget med bestemte områder med mange studerende pga alder

Når man kommer jeg efter en rejse sydpå kan man godt se at danskere har uren hud og 5-10 Kg for meget på rumpen. Men unge danske piger er noget smartere. Giver dine veninder ret som generel betragtning.

 

Redigeret af Hurtige Stinky

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sjovt fordi ude i den vidde verden er danske kvinder kendt som notorisk smukke sammen med norske og svenske i hvertfald blandt mænderne:P:lol:.. 

Jeg ved ikke hvor de smukkeste piger er men piger fra Storkøbenhavn har generelt en tendens til at gøre mere stads ud af sig selv med kunstige negle osv synes jeg.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm det har jeg ikke tænkt så meget over, men tilslutter mig Jennifers betragtning i forhold til kvinder i Kbh - der er godt med ekstensions og negle på dem, influencer typer kalder jeg dem for mig selv :lol:. Det kan også være pænt, men smukt er det sjældent - synes jeg.

Ang naturligt smukke kvinder, så er der noget over svenske og norske kvinder der bare er wauw :wub:

Og så selvfølgelig alle mine danske veninder, de er klart de smukkeste B)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 2 minutter siden:

Til Evas Fredagsbar er de kønneste og dejligste piger :wub:

Er du gal mand :wacko: 

hvor er du schleichen type. 
Hvis det er de kønneste piger så fair nok. 
tror ligesom det er gået op for de fleste herinde. 
at du er besat. 
 

de er sikkert fine piger, og søde smukke osv. men helt ærligt,  rolig nu det ikke stiger dig til hoved. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 30 minutter siden:

de er sikkert fine piger, og søde smukke osv. men helt ærligt,  rolig nu det ikke stiger dig til hoved. 

Af en der lige har påpeget det med manglende humor andetsteds der mangler du da lidt på den konto selv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 2 minutter siden:

Af en der lige har påpeget det med manglende humor andetsteds der mangler du da lidt på den konto selv ;)

Det er vist ikke humor, det du har gang i. 
men fair nok. 
virker ikke helt sådan, med det kæmpe behov du har for at udtrykke dig omkring pigerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, Lige nu:

Det er vist ikke humor, det du har gang i. 
men fair nok. 
virker ikke helt sådan, med det kæmpe behov du har for at udtrykke dig omkring pigerne. 

Det er du heldigvis ikke herre eller dommer over selv om du ofte opfører dig sådan. :P ;)

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 2 minutter siden:

Det er du heldigvis ikke herre eller dommer over selv om du ofte opfører dig sådan. :P ;)

Måske ikke,  men når man afspore en tråd, der handler om hvilken landsdel, for at nævne nogle specifikke piger, så lyder det hult. 
og sidst jeg tjekkede er Evas fredags bar ikke en landsdel. 
Måske jeg tager fejl, at for nogle er det :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm. Personligt synes jeg bedst om pigerne i København. Men jeg har altså også aversioner imod jysk accent og den måde jyder ikke kan kende forskel på "hans" og "sin". 

yrghh skrev, for 2 timer siden:

En udenlandsk (europæisk) veninde fortalte engang, at hun synes danske kvinder er grimme, og at de i øvrigt ligner hinanden allesammen.

Jeg er selv opvokset i udlandet og hvor jeg hverken synes danske kvinder er grimme eller ligner hinanden, var jeg som yngre altid forbavset over hvor ens klædt danskerne (inkl danske kvinder) er. Og det er måske det din veninde mener? Eller det der forvirrer hende? Danske kvinder går (stort set) altid klædt i mørkt tøj. Rigtig mange i sorte frakker, sorte handsker, sorte bukser osv osv. Jeg ved ikke om den danske ensretning (hjernevask) kommer allerede i skolen, men det er jo påfaldende så ens folk går klædt, så ens folks køkkener er,  at alle mener at Arne Jacobsens stole er fede, at alle elsker kongehuset, ingen stiller spørgsmål ved om et demokrati kan have et automatisk skift i statsoverhoved (ala Putin) og at alle elsker Kim Larsen og Thomas Helmig, selvom de stort set ingen stemmer har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 3 timer siden:

Hvad  siger panelet?

SVENSKE TJEJER <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

orbavset over hvor ens klædt danskerne (inkl danske kvinder) er. Og det er måske det din veninde mener?

Spot on! Det var netop et af hendes argumenter :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes danske kvinder er nogle af de smukkeste i verden - kun overgået af de svenske. 

Men 

Jeg synes det er rigtigt at mange i Danmark går ens klædt . Og ligner hinanden på tøjet . Måske tangerer beklædningen også det kedelige. Ihvertfald er moden til kvinder ikke særlig feminin. Ikke ret mange går med højhælede sko og stramme nederdele. Eller i det hele taget tøj der fremhæver de kvindelige former og det kvindelige udtryk . Tøjstilen anno 2023/24 er noget stort og uformeligt .kæmpe skjorter der skjuler kroppen eller firkantede frakker som henleder tankerne på sommerens telttur . Og det synes nogle nok derfor er grimt. Man kan sige at de danske kvinder er smukke men klæder sig grimt. 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Russiske piger er flottest uden tvivl :) Men føler da klart danmark er i toppen også, har aldrig hørt noget negativt i udlandet om danske og skandinaviske piger. Jeg har altid hørt danske piger blive snakket positivt om i andre lande. Men os drenge derimod, puha vi er ikke populære, mange andre lande ser os som forkælede, godtroende, (gemt væk i sikkerhed agtigt) og gør grin med vores militær :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og en meget kendt GP fortalte mig faktisk at Danmark er det land hun har oplevet med flest henvendelser fra Mænd som vil kneppes i røven med en dildo. Siger vel en del også.

Redigeret af peterbrusebad

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 6 minutter siden:

Og en meget kendt GP fortalte mig faktisk at Danmark er det land hun har oplevet med flest henvendelser fra Mænd som vil kneppes i røven med en dildo. Siger vel en del også.

Ja det har jeg også hørt :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 43 minutter siden:

Måske tangerer beklædningen også det kedelige. Ihvertfald er moden til kvinder ikke særlig feminin

Enig. I det kedelige. Men moden ér jo feminin til kvinder. Danske kvinder iklæder sig bare ikke den mode andre gør. Og derfor er det nemt at sige de er grimme. Det er de selvfølgelig ikke. De er bare kedelige, eller ihvertfald kedeligt klædt. 

Den lille frøken skrev, for 45 minutter siden:

Man kan sige at de danske kvinder er smukke men klæder sig grimt. 

Præcis. Spot on. Helt enig. Det bliver lidt bedre om sommeren, men helt feminint bliver det desværre aldrig. Danske kvinder er bange for deres egen feminitet. Det irriterer mig lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 6 timer siden:

Til Evas Fredagsbar er de kønneste og dejligste piger :wub:

Hvad fedter du for;)
Er det ikke i bund og grund individuelt øjne der ser det. Man kan vil ikke sige at en specifik del af landet har de pæneste kvinde.

Hver sin smag. Men jeg er enig i ovenstående at der er noget over de skandinaviske kvinde som gør dem helt naturlige:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 9 timer siden:

det er fint  jeg er ligeglad hvad du synes og gider ikke bruge mere tid på din indestængte bitterhed ;) :P

Det er faktisk ikke det der er som sådan problemet, problemet er du fremsætter dig selv som Høvding over den integreret danske kvinde, også kaldt en loge, om du vil, du fremhæver blot de dk kvinder som er tilegnet Fredagsbaren, intet andet, blot en selvbiografi af din verden, prøv dog at vende pladen og se om der er flere muligheder, måske er der andre muligheder end i din verden end blot som du ser den :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, for 32 minutter siden:

du fremsætter dig selv som Høvding

Kun i dit hovede :lol:

Helboen skrev, for 36 minutter siden:

du fremhæver blot de dk kvinder som er tilegnet Fredagsbaren

Vrøvl og igen i dit hovede jeg har tidligere fremhævet en håndfuld andre der ikke har nogen tilknytning til Fredagsbaren, den kommentar var for sjov fordi præmisen for den her snak er individuel og derfor en smule fjollet i sig selv.

Helboen skrev, for 37 minutter siden:

prøv dog at vende pladen og se om der er flere muligheder, måske er der andre muligheder end i din verden end blot som du ser den :ph34r:

Vender ofte pladen du kender mig ikke og jeg er ret ligeglad med din holdning også det er tydeligt du er fuld af fordomme ;) :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 17 timer siden:

Præcis. Spot on. Helt enig. Det bliver lidt bedre om sommeren, men helt feminint bliver det desværre aldrig. Danske kvinder er bange for deres egen feminitet. Det irriterer mig lidt.

Enig. Der er nogle designere som laver kjoler og bluser i One Size og så er det pludselig moderne. Personligt så synes jeg ikke at telt kjoler er særlig fine :huh:

Mode har jeg aldrig fulgt med i, jeg klæder mig i det tøj som jeg synes passer til min person og figur.

Den ene dag kan det være en gulvlang A-line kjole imens jeg nynner temaet fra Sound Of Music og den næste dag er det habitbukser, skjorte og blazer, begge dele er i min optik feminint :)

Vi er to kvinder på kontoret som går i kjoler eller nederdel og vi er vel totalt 3-5 stykker som bruger makeup - det er ikke ret meget ud af en flok på godt 30 kvinder.

En enkelt gang er jeg blevet spurgt af en kvindelig kollega, hvorfor jeg gider det når jeg 'bare' er på arbejde.

Jeg gider det fordi det er en helt integreret del af mine daglige rutiner, jeg har også mascara og parfume på om søndagen selv om jeg ikke skal ud af huset :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 4 timer siden:

En enkelt gang er jeg blevet spurgt af en kvindelig kollega, hvorfor jeg gider det når jeg 'bare' er på arbejde.

Jeg gider det fordi det er en helt integreret del af mine daglige rutiner, jeg har også mascara og parfume på om søndagen selv om jeg ikke skal ud af huset :lol:

Hørt! Der er så mange kvinder som ikke længere gider gøre noget ud af sig selv - hverken når de skal på arbejde, ud med deres mænd osv. og det er SÅ ærgerligt! Jeg bruger også gerne ekstra tid (og ikke mindst penge) på at se godt ud til hverdag. 

skal jeg ud med veninderne kan jeg sagtens tage mig selv i at overveje om pels, pencil skirt og stilletter er lidt “too much”… men fanme nej om jeg gider gå i sneakers og hoodies, hvis jeg har lyst til det andet… :rolleyes: når det er sagt, så kan jeg også sagtens gå i sneakers og hoodies og føle mig lækker. 

alle skal selvfølgelig gå i lige dét de føler for - personligt føler jeg bare, at det giver rigtig meget på selvværd kontoen, når man gør lidt mere ud af sig selv... Det tror jeg de smukke danske kvinder desværre glemmer til hverdag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 1 time siden:

skal jeg ud med veninderne kan jeg sagtens tage mig selv i at overveje om pels, pencil skirt og stilletter er lidt “too much”… men fanme nej om jeg gider gå i sneakers og hoodies, hvis jeg har lyst til det andet…

Den eneste grund til at du overvejer om det er. "too much" er nok fordi du er sikker på alle andre er under dressed.

Jeg bliver sådan lidt småknotten hvis jeg har gæster og de kommer i sneakers og hoodie. Hvis jeg har stået og lavet mad, gjort rent, købt ind og serverer både god vin og champagne, så er det mindste folk kan gøre sgu da at klæde sig pænt på. Alt andet ser jeg som et (meget vellykket) forsøg på at fornærme mig. 

SweetKisses skrev, for 2 timer siden:

alle skal selvfølgelig gå i lige dét de føler for

bom bom. Ja, det skal de vel. Og så må man håbe deres pli og opdragelse tilsiger at de skal klæde sig med respekt for de mennesker de omgiver sig med. Folk der er underdressed udviser (som nævnt) en udpræget disrespekt for deres omgivelser, efter min mening. Jeg ved godt jeg er lidt udansk her. Men jeg kan virkelig ikke lide det..... Og den slags mennesker inviteres kun 1 gang hos mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...