Hop til indhold
mekko

Naomi - Latinbabes/Gentofte

Recommended Posts

Havde lyst til noget andet end Thai. Jeg plejer normalt at være mest til Thai massage, men havde bare lyst til noget sex. Besøgte Naomi i Gentofte, som ser super godt ud, og ligner fuldstændig billederne. Fik en ordentlig omgang sort sex med alt inklusive. Blev 2000 kr. fattigere som egentlig var ganske fair, med den super behandling, også var der også lidt drikke penge.

 

Bestemt noget der kan anbefales hvis man er til mørke, slanke, og service mindede piger. Hun er her vist indtil februar, men mit spanske er håbløst, så vil ikke holdes op på det.

 

se link:

http://side6.dk/resultatside/?q=5765

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det er korrekt, og hun kyssede lidt...Men jeg havde ikke den store interesse for kys på munden. Jeg ønskede en anden prioritering ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig kan der ikke ikke siger meget nyt. Jeg har med stor fornøjelse været hos Naomi før. Nu kom jeg lige forbi, tog chancen, og hun var fri. Dennegang ikke i rødt, men i grønt, uhyre småt lingeri og samme fortryllende, smækre, stramme mørkebrune krop.

Kunne hun genkende mig, måske ikke, og meget fælles sprog har vi ikke. Men hun er sød, smilende og meget lækker at have mellem hænderne.  Næset GFE, og hun fik vistnok også så meget ud af mit arbejde med tungen, at det blev til en orgasme... Eneste lillebitte minus, selvom hun var meget fugtig - og ja, jeg havde i den grad mærket efter -  bruge hun efterfølgende lidt creme. Måske for at reducere dagens slid, men det tog lidt af fornøjelsen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...