Hop til indhold

Recommended Posts

Milner skrev, for 2 minutter siden:

Annoncen kan ikke findes. Vend tilbage til forsiden for at se en liste over aktive annoncer.

??? 

Nu skulle linket vist virke- tak for at gøre opmærksom på det

Del dette indlæg


Link til indlæg
AV1 skrev, for 2 minutter siden:

Nu skulle linket vist virke- tak for at gøre opmærksom på det

Og ja , hun skulle være rigtig rigtig fræk - har skrevet med hende på whatsapp , pis jeg først nu ser hun er på amager igen , ikke tit hun er i Kbh området, har lavet en anden aftale i dag med en ungarsk babe jeg blev kontaktet af tidligere på FB dating ,

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 16 minutter siden:

Og ja , hun skulle være rigtig rigtig fræk - har skrevet med hende på whatsapp , pis jeg først nu ser hun er på amager igen , ikke tit hun er i Kbh området, har lavet en anden aftale i dag med en ungarsk babe jeg blev kontaktet af tidligere på FB dating ,

FB Dating?

FB som i Facebook? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KapowSti skrev, for 2 timer siden:

FB Dating?

FB som i Facebook? 

ja - hun kontaktede mig sidste år , mødte hende og hun tog så afsted igen , hun kontaktede mig så igen her i sidste uge på FB dating hvor hun fandt mig....lille fræk sag der er sindsygt fræk

Redigeret af pdrhan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er 99% sikker på at hun er taget retur til Thailand.

Hun er ikke aktiv på Whatsapp mere og der var hun normalt super hurtig til at svare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 10 minutter siden:

ja - hun kontaktede mig sidste år , mødte hende og hun tog så afsted igen , hun kontaktede mig så igen her i sidste uge på FB dating hvor hun fandt mig....lille fræk sag der er sindsygt fræk

Vidste slet ikke det FB Dating er en ting. Man lærer hele livet, bare langsommere med alderen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AV1 skrev, for 5 timer siden:

Tak, jeg søgte på navnet, nu har jeg lært noget nyt

Navnet kan i nogen tilfælde virke, men kommer an på hvad folk skriver i overskriften.

Så altid søg på Annonce ID.

Happy hunting ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...