Hop til indhold
Apps

Første møde med dominant uden at have set vedkommende

Recommended Posts

sn57 skrev, for 18 timer siden:

Hej Apps,

Jeg kan godt forstå din spænding ved at blive domineret af en ukendt som du ikke kan se!

Har selv mere end en gang blevet domineret af en kvinde som jeg ikke kendte eller havde set.

MEN det har altid været hos prof dominaer som arbejdede på en etableret klinik, så jeg følte at sikkerheden var i orden 

Du har ikke en god og pålidelig ven/veninde som kan møde vedkommende mand før I leger?

Han er gået med til at jeg ser ham inden men ved stadig ikke om det er klogt efter alle de kommentarer jeg har fået. Det har gjort mig meget urolig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apps skrev, for 2 timer siden:

Han er gået med til at jeg ser ham inden men ved stadig ikke om det er klogt efter alle de kommentarer jeg har fået. Det har gjort mig meget urolig

Det er din beslutning, den kan ikke træffes for dig, i princippet kan alle sammen være ubåds madsen. Også naboen som kommer for at låne en kop sukker. Hvis han er gået med til alt det samtidigt med du har flere vidner og du må se ham inden så tror jeg sku han er fin nok, men for at være ærlig så virker du alt for usikker til at blive domineret. Evt prøv med en gigolo som måske er lidt blidere og som mange piger har prøvet før. 

Hvis du har så meget angst uden legen er gået igang så tvivler jeg på du får mindre angst af at blive bundet og domineret. Hold dig til det mildere indtil du er mere sikker på hele konceptet. Ligesom os mænd som besøger en dame, vi havde da også angst de første gange men nu er det ligesom at gå i netto.

Redigeret af peterbrusebad

Del dette indlæg


Link til indlæg

For 20-25 år siden var der en periode hvor jeg gav den som dominant Herre, med profil på SCOR og aktiv på div. chatrum. Det var utroligt nemt at få kontakt og aftalt møder, typisk i mit sommerhus, men også andre steder.

Skrev engang sammen med en kvinde der havde en fantasi om, at blive samlet op som gadeluder, kørt et sted hen og blive gennem kneppet gerne af flere, for derefter at blive straffet med pisk for, at være en liderlig luder. Og det skulle gerne være et lidt råt sted.

Jeg kendte et gammel beeshus (Jysk for markstald) opført i kampesten, som lå helt op til noget skov, så man kunne komme uset frem til huset. Sørgede for det kom et råt træbord derud, lidt lys og nogle kæder der hang ned fra bjælkerne. Fik fat på en makker jeg kendte. 

Samlede hende op på et stykke vej, hvor hun stod i udforende dress under en gadelampe, kørte hen til en rasteplads hvor min makker ventede. Hun fik bind for øjne og besked på at slikke pik på os begge, så vi lige kunne mærke om hun var god nok til, at vi gav spilde tiden på hende.

Ind i bilen igen og vi kørte ud gennem skoven og gik de sidste få meter til det gamle stenhus, hun fik først bindet af, da vi var inden for. Hun blev skubbet hen over bordet, så den ene kunne kneppe hende i fissen og røven, mens den anden kneppede hende langt ned i halsen på den anden side af bordet.

Da vi ikke gav, at kneppe mere, blev hun hængt op i kæderne, hun var helt slap af lider og fik nogle omgange med forskellige piske. Med en ridepisk direkte på hendes fisse fik hun flere kraftige orgasmer.

Da hun var total udmattet kørte vi hende hen til hendes bil, og hilste af.

Jeg har tit tænkt på, at hun var modig, måske nærmer dumdristig, det eneste hun kendte til mig var min SCOR profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 3 timer siden:

Det er din beslutning, den kan ikke træffes for dig, i princippet kan alle sammen være ubåds madsen. Også naboen som kommer for at låne en kop sukker. Hvis han er gået med til alt det samtidigt med du har flere vidner og du må se ham inden så tror jeg sku han er fin nok, men for at være ærlig så virker du alt for usikker til at blive domineret. Evt prøv med en gigolo som måske er lidt blidere og som mange piger har prøvet før. 

Hvis du har så meget angst uden legen er gået igang så tvivler jeg på du får mindre angst af at blive bundet og domineret. Hold dig til det mildere indtil du er mere sikker på hele konceptet. Ligesom os mænd som besøger en dame, vi havde da også angst de første gange men nu er det ligesom at gå i netto.

Det er jo en helt ny verden for mig. Det er første gang skulle mødes med en domi. Andet end lidt i soveværelset med kærester. Jeg er ogsp ud fra hvad jeg læser om det mere til blid BDSM, da jeg ikke nyder voldsom smerte. Og ham her vil bare det jeg vil da det er det der tænder ham. Jeg viste ikke jeg ikke måtte se ham da jeg først kontaktede ham. Det var det han ville og jeg troede jeg skulle rette ind efter det da jeg ellers får alt andet som jeg vil. Og kan da bestemt også det mega frække i det. Jeg har heller ikke besluttet mig for om det er det jeg vil. Men jeg vil ihverfald se ham først ellers gør jeg det slet ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 3 timer siden:

For 20-25 år siden var der en periode hvor jeg gav den som dominant Herre, med profil på SCOR og aktiv på div. chatrum. Det var utroligt nemt at få kontakt og aftalt møder, typisk i mit sommerhus, men også andre steder.

Skrev engang sammen med en kvinde der havde en fantasi om, at blive samlet op som gadeluder, kørt et sted hen og blive gennem kneppet gerne af flere, for derefter at blive straffet med pisk for, at være en liderlig luder. Og det skulle gerne være et lidt råt sted.

Jeg kendte et gammel beeshus (Jysk for markstald) opført i kampesten, som lå helt op til noget skov, så man kunne komme uset frem til huset. Sørgede for det kom et råt træbord derud, lidt lys og nogle kæder der hang ned fra bjælkerne. Fik fat på en makker jeg kendte. 

Samlede hende op på et stykke vej, hvor hun stod i udforende dress under en gadelampe, kørte hen til en rasteplads hvor min makker ventede. Hun fik bind for øjne og besked på at slikke pik på os begge, så vi lige kunne mærke om hun var god nok til, at vi gav spilde tiden på hende.

Ind i bilen igen og vi kørte ud gennem skoven og gik de sidste få meter til det gamle stenhus, hun fik først bindet af, da vi var inden for. Hun blev skubbet hen over bordet, så den ene kunne kneppe hende i fissen og røven, mens den anden kneppede hende langt ned i halsen på den anden side af bordet.

Da vi ikke gav, at kneppe mere, blev hun hængt op i kæderne, hun var helt slap af lider og fik nogle omgange med forskellige piske. Med en ridepisk direkte på hendes fisse fik hun flere kraftige orgasmer.

Da hun var total udmattet kørte vi hende hen til hendes bil, og hilste af.

Jeg har tit tænkt på, at hun var modig, måske nærmer dumdristig, det eneste hun kendte til mig var min SCOR profil.

Hold da op en historie. Den er også lidt for hardcore til mig men tak for at dele. Der findes flere gode dominante derude som får den tilfredsstillelse det er at tilfredsstille en anden på den måde

Del dette indlæg


Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, den 28.1.2024 at 15:54:

Jeg kender en der gjorde det der… Hun havde set billede af ham osv… Bagefter finder hun ud af at det var en halvfed semikendt journalist og ikke ham hun troede hun skulle mødes med på et hotel. 

Og jeg kan ikke huske hvordan hun opdagede det bagefter, bare lige for at komme jer i forkøbet. Det er flere år siden.

Tak for at dele den histore og puha hvor mega ubehageligt. Ja man ved jo ikke hvem der kommer når det kommer til stykket

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, den 28.1.2024 at 17:23:

Man har ALTID lov og ret til at sige nej. Men det kan jo være ligemeget hvis han ikke har tænkt sig at lytte.

@Apps, kan du ikke have en støtte i nærheden mens i leger?

Jeg har en veninde jeg skal ringe til og hvis alt er skidt så vil hun ringe til min genbo men så er det jo måske for sent

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, den 29.1.2024 at 19:02:

Du skal jo lytte til din egen mavefornemmelse og lyst, og vurdere de råd du får her.

Jeg synes ikke, du skal lade dig binde de første par gange.

Tak for din kommentar som jeg tager til mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apps skrev, for 7 minutter siden:

Tak for at dele den histore og puha hvor mega ubehageligt. Ja man ved jo ikke hvem der kommer når det kommer til stykket

Nej og hun syntes selv hun havde tage de forholdsregler hun kunne og følte sig jo helt sikker. Bagefter da hun fandt ud af det ikke var den mand hun troede, havde hun en følelse af overgreb for det var ikke det hun havde sagt ja til. Hun havde jo set billeder så det var ikke fordi det skulle være helt anonymt.

Jeg ville ihvertfald aldrig lade mig binde, for så har du stadig mulighed for at reagere hvis du føler noget er forkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 11 minutter siden:

Nej og hun syntes selv hun havde tage de forholdsregler hun kunne og følte sig jo helt sikker. Bagefter da hun fandt ud af det ikke var den mand hun troede, havde hun en følelse af overgreb for det var ikke det hun havde sagt ja til. Hun havde jo set billeder så det var ikke fordi det skulle være helt anonymt.

Jeg ville ihvertfald aldrig lade mig binde, for så har du stadig mulighed for at reagere hvis du føler noget er forkert.

Netop et overgreb. Sådan ville jeg også have det. Har også sagt at jeg vil se ham inden og det er han faktisk gået med til hvis jeg stadig vil efter alle de kommentarer her er jeg ikke så sikker mere faktisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apps skrev, for 9 minutter siden:

Netop et overgreb. Sådan ville jeg også have det. Har også sagt at jeg vil se ham inden og det er han faktisk gået med til hvis jeg stadig vil efter alle de kommentarer her er jeg ikke så sikker mere faktisk 

Hvis du rent fysisk ser ham lige inden og føler dig tryg, og så får blindfold på, så ville jeg ikke have betænkeligheder. Men føl din mavefornemmelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, den 30.1.2024 at 20:39:

Hvis du rent fysisk ser ham lige inden og føler dig tryg, og så får blindfold på, så ville jeg ikke have betænkeligheder. Men føl din mavefornemmelse.

Ja nu må vi se hvad der sker. Måske bliver det til noget måske ikke. Men tak for dine svar ihverfald. Ved ikke om han vil det hvis jeg skal se ham da det netop var det han ville

Del dette indlæg


Link til indlæg

For guds skyld gør det ikke

Der er en mand der udgiver sig for noget andet . Han figurerede på scor og snød flere kvinder ( ikke mig men nogle veninder )

Min veninde skulle have taget flotte billeder på et hotelværelse af en fotograf fik hun at vide. Men hun måtte ikke se ham og skulle være iført en maske.  Hun fik taget nogle billeder men skulle så have sex med manden som skulle komme senere. Og da hun efter flere møder insisterede på at se ham trak han sig og blev også ubehagelig. Han var en fed lille mand . Han var ekstremt veltalende og også manipulerende. Men brugte en andens billeder så min veninde troede hun havde sex med ham på billedet men det var i virkeligheden en meget uattraktiv fed mand. En anden veninde  jeg havde fik jævnligt besøg af en mand . De havde sex men hun skulle hver gang være blindfoldet. " forholdet " stod på i over et halvt år .Hun fik løfter om at hun nok skulle få ham at se men ikke endnu og hele tiden holdt han hende hen. Han var også utrolig veltalende og manipulerende. Hun endte desværre med et nervesammenbrud og blev indlagt på psyk. Hun er heldigvis kommet ovenpå igen . Om det er den samme mand ved jeg ikke men pas nu på. 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 1 time siden:

For guds skyld gør det ikke

Der er en mand der udgiver sig for noget andet . Han figurerede på scor og snød flere kvinder ( ikke mig men nogle veninder )

Min veninde skulle have taget flotte billeder på et hotelværelse af en fotograf fik hun at vide. Men hun måtte ikke se ham og skulle være iført en maske.  Hun fik taget nogle billeder men skulle så have sex med manden som skulle komme senere. Og da hun efter flere møder insisterede på at se ham trak han sig og blev også ubehagelig. Han var en fed lille mand . Han var ekstremt veltalende og også manipulerende. Men brugte en andens billeder så min veninde troede hun havde sex med ham på billedet men det var i virkeligheden en meget uattraktiv fed mand. En anden veninde  jeg havde fik jævnligt besøg af en mand . De havde sex men hun skulle hver gang være blindfoldet. " forholdet " stod på i over et halvt år .Hun fik løfter om at hun nok skulle få ham at se men ikke endnu og hele tiden holdt han hende hen. Han var også utrolig veltalende og manipulerende. Hun endte desværre med et nervesammenbrud og blev indlagt på psyk. Hun er heldigvis kommet ovenpå igen . Om det er den samme mand ved jeg ikke men pas nu på. 

Tak for din besked.

Jeg har mødt ham på tinder men nok same same. Det kunne umiddelbart godt lyde som din veninde nummer 2 uden at det nødvendigvis hænger sådan sammen og at det er den samme. Jeg har nemlig også fået lovning på at se ham efter flere ganges blindfold. Jeg har besluttet at jeg ikke vil før jeg har set ham og det holder jeg fast i. Nu må vi se om han så stadig vil og vil han ikke det så kunne det tyde på han ikke er den han udgiver sig for at være. Er glad for min fornuft vandt over begær og lidelighed ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...