Hop til indhold
Apps

Første møde med dominant uden at have set vedkommende

Recommended Posts

Jeg skal have mit første møde med en dominant partner. Vi har planlagt seancen, men jeg må ikke se ham først og nok heller de første mange gange. Er der nogle der vil dele deres erfaringer om det. Jeg stoler ret godt på ham og hans intensioner da han lytter til mine behov og retter til så jeg kan få en god oplevelse, men er alligevel i tvivl om det er en dårlig ide. Hjælp søges  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apps skrev, 1 time siden:

Jeg skal have mit første møde med en dominant partner. Vi har planlagt seancen, men jeg må ikke se ham først og nok heller de første mange gange. Er der nogle der vil dele deres erfaringer om det. Jeg stoler ret godt på ham og hans intensioner da han lytter til mine behov og retter til så jeg kan få en god oplevelse, men er alligevel i tvivl om det er en dårlig ide. Hjælp søges  

aldrig mød en person som du ikke har set uanset kønnet og seancen. Som regel en stor skuffelse eller noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fordi det er en del af legen at jeg ikke må se ham, men stoler på ham. Men ja du har nok ret. Jeg lytter og tager imod dit svar. Tak for det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender en der gjorde det der… Hun havde set billede af ham osv… Bagefter finder hun ud af at det var en halvfed semikendt journalist og ikke ham hun troede hun skulle mødes med på et hotel. 

Og jeg kan ikke huske hvordan hun opdagede det bagefter, bare lige for at komme jer i forkøbet. Det er flere år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apps skrev, for 27 minutter siden:

Det er fordi det er en del af legen at jeg ikke må se ham, men stoler på ham. Men ja du har nok ret. Jeg lytter og tager imod dit svar. Tak for det

ved ikke om du er en pige eller en mand. Men hvis du er en pige skal du passe meeeeget på. En mand vil gøre meget for at "lokke" og det kan godt gå hen og blive ubehageligt hvis du fortæller ham nej. Hvis du er en mand så kan du tage chancen (især hvis du kan slå fra dig og ikke er en lille fyr) og så skride hvis han er for grim. Men ja det camilla skriver giver god mening. Jeg får bare billeder i hovedet når damer bestiller en veltrænet mandestripper og der dukker en lille tyk mand op haha.

Og husk nu på, du kan ikke "stole" på en person du ikke har mødt. Det er simpelthen umuligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville helt klart ikke møde og blive domineret af en person jeg aldrig har mødt. Det virker ekstremt lusket, og mens jeg et eller andet sted godt kan se det frække i det, så kan jeg også se den myriade af muligheder der er for at du ender i noget virkelig grimt. Jeg ville kræve et kemimøde over en kop kaffe, bare så man lige kan få en følelse for hvordan personen er. Om du er kvinde eller mand her er lidt ligegyldigt, det er er bare virkelig risky, men som kvinde er du selvfølgelig mere udsat hvis det ender et sted hvor personen vil sætte sig fysisk igennem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

og hvis han bliver voldelig og ikke stopper hvis du siger stop så får du svært ved at melde ham da du jo har givet ham "lov" og så er det ord imod ord. Du burde virkelig lade være at møde ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 25 minutter siden:

og hvis han bliver voldelig og ikke stopper hvis du siger stop så får du svært ved at melde ham da du jo har givet ham "lov" og så er det ord imod ord. Du burde virkelig lade være at møde ham.

Man har ALTID lov og ret til at sige nej. Men det kan jo være ligemeget hvis han ikke har tænkt sig at lytte.

@Apps, kan du ikke have en støtte i nærheden mens i leger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 7 minutter siden:

Man har ALTID lov og ret til at sige nej.

er da 100 procent enig men som du selv siger. Hvis han ikke lytter kan det blive et problem og politiet vil have svært ved at gøre noget da hun gik med til at blive domineret. Så er det ord imod ord. Han siger "hun vil have det, hun gav mig lov" og hun kan sige "jeg gik med til at møde ham og blive domineret men jeg sagde nej midt i legen". Det er skruen uden ende. Derfor det er bedst at lade være at tage chancen. hellere en bede man har haft noget Kemi møde med om at gøre det eller noget lign.

Redigeret af peterbrusebad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså advarslerne er gode nok. Det er helt reelt. Jeg har imidlertid haft en del møder på lige præcis den måde ned kvibder jeg har mødt på tinder. Jeg var den fremmede og de satsede. Det har været på hotelværelser og i Legelejlighed. Nu kender jeg jo også mig selv - og ved det har været trygt og ekstremt spændende og boget vi har typisk har gentaget en del gange. Jeg selv har faktisk også selv været bekymret for hvilke anklager der har kunne være hvis man mødte een der fortrød eller lignende. Så aftalen har været at vi har filmet det og skrevet klart og tydeligt inden hvad legen gik ud på. Men ja det er et sats - men det kan også være nogle af de mest spændende oplevelser man kan få. 
 

jeg vil dog godt lige anfør en ting, i sådan en leg er det ikke hamrende afgørende hvordan den dominerende ser ud. Om man er tyk, tynd høj eller lav. Det er stemningen og personligheden der giver den gode oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apps skrev, for 18 timer siden:

Jeg skal have mit første møde med en dominant partner. Vi har planlagt seancen, men jeg må ikke se ham først og nok heller de første mange gange. Er der nogle der vil dele deres erfaringer om det. Jeg stoler ret godt på ham og hans intensioner da han lytter til mine behov og retter til så jeg kan få en god oplevelse, men er alligevel i tvivl om det er en dårlig ide. Hjælp søges  

Hej Apps

Nu skriver du ikke om du er kvinde, hvad jeg vælger at tro du er?

Jeg kan samtidig, ikke helt forstå, hvorfor du skriver på et board, for købesex, med mindre, du får penge får det? men lad det nu være.

Samtidig kan jeg se at det er jo cremen, af fagfolk inde for BDSM der har svaret dig.:ph34r:

Ud af din indlæg læser jeg noget med du sikkert skal bindes osv. har jeg ret?

I det øjeblik du er bundet, kan du faktisk være overladt til hans nåde, med alt hvad han kan finde på!

Det kan være rart og dejligt, og en fantastisk oplevelse.

Men

Alt hvad i evt. har skrevet/ringet om, kan være noget ganske andet.

og du har ingen mulighed for at forsvare dig, rå vold, sadisme, og alt til faget hørende, han kan optage dig på film, og afpresse dig osv

Der er en grund til at piger i faget, der er slavetøser, har en backup.

Du SKAL se ham inden!

Når du spørger, så er det jo fordi du inderst inde kender det rette svar!:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apps skrev, den 28.1.2024 at 14:10:

Vi har planlagt seancen, men jeg må ikke se ham først og nok heller de første mange gange.

Det betyder vel, at du skal være blindfolded under hele seancen? Han kommer, I leger, og han går igen, uden du ved hvem han er.
Jeg håber ikke for dig, at du skal bindes til noget under legen, måske er du fortsat bundet, når han forlader dig ...
Det lyder meget risikabelt, det du har gang i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, den 28.1.2024 at 15:22:

aldrig mød en person som du ikke har set uanset kønnet og seancen. Som regel en stor skuffelse eller noget andet.

Ok tak for svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 1 time siden:

Det betyder vel, at du skal være blindfolded under hele seancen? Han kommer, I leger, og han går igen, uden du ved hvem han er.
Jeg håber ikke for dig, at du skal bindes til noget under legen, måske er du fortsat bundet, når han forlader dig ...
Det lyder meget risikabelt, det du har gang i.

Ja det var planen med blindfold og blive bundet, men han har sagt jeg ikke behøver være bundet den første gang hvis jeg ikke vil det. Han har stor respekt for mine ønsker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickmand skrev, for 9 timer siden:

Hej Apps

Nu skriver du ikke om du er kvinde, hvad jeg vælger at tro du er?

Jeg kan samtidig, ikke helt forstå, hvorfor du skriver på et board, for købesex, med mindre, du får penge får det? men lad det nu være.

Samtidig kan jeg se at det er jo cremen, af fagfolk inde for BDSM der har svaret dig.:ph34r:

Ud af din indlæg læser jeg noget med du sikkert skal bindes osv. har jeg ret?

I det øjeblik du er bundet, kan du faktisk være overladt til hans nåde, med alt hvad han kan finde på!

Det kan være rart og dejligt, og en fantastisk oplevelse.

Men

Alt hvad i evt. har skrevet/ringet om, kan være noget ganske andet.

og du har ingen mulighed for at forsvare dig, rå vold, sadisme, og alt til faget hørende, han kan optage dig på film, og afpresse dig osv

Der er en grund til at piger i faget, der er slavetøser, har en backup.

Du SKAL se ham inden!

Når du spørger, så er det jo fordi du inderst inde kender det rette svar!:)

Ja jeg er kvinde og har aldrig prøvet det før. Beklager jeg har skrevet et forkert sted. Det var jeg ikke klar over da jeg netop lige har oprettet mig. Jeg behøver ikke blive bundet den første gang hvis jeg ikke vil det. Vi har skrevet og ringet sammen. Jeg har fået en aftale sat op med en af hans tidligere subber. Det har jeg bedt om for at jeg kan være tryg. Grunden til jeg spørger herinde er for at høre hvad andre har af erfaring, da jeg har en god mavefornemmelse for ham og blot fordi jeg ser ham inden betyder det jo ikke at han har reelle hensigter af den grund. Jeg kunne møde en tilfældig i byen og tage med hjem og jeg kunne udsættes for en voldtægt mm. 
Og hvad er en backup?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, den 28.1.2024 at 17:33:

Altså advarslerne er gode nok. Det er helt reelt. Jeg har imidlertid haft en del møder på lige præcis den måde ned kvibder jeg har mødt på tinder. Jeg var den fremmede og de satsede. Det har været på hotelværelser og i Legelejlighed. Nu kender jeg jo også mig selv - og ved det har været trygt og ekstremt spændende og boget vi har typisk har gentaget en del gange. Jeg selv har faktisk også selv været bekymret for hvilke anklager der har kunne være hvis man mødte een der fortrød eller lignende. Så aftalen har været at vi har filmet det og skrevet klart og tydeligt inden hvad legen gik ud på. Men ja det er et sats - men det kan også være nogle af de mest spændende oplevelser man kan få. 
 

jeg vil dog godt lige anfør en ting, i sådan en leg er det ikke hamrende afgørende hvordan den dominerende ser ud. Om man er tyk, tynd høj eller lav. Det er stemningen og personligheden der giver den gode oplevelse. 

Det er også på tinder vi fandt hinanden. For mig betyder udseenet heller ikke det store men det er mere det med man ikke ved hvem man  har sex med der skræmmer mig. Kan godt lide hans personlighed og den respekt han udviser mig. Han har spurgt meget ind til mine ønsker og jeg kan få det som jeg vil have også hvis jeg ikke ønsker at være bundet den første gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skilgannon skrev, den 28.1.2024 at 16:43:

Jeg ville helt klart ikke møde og blive domineret af en person jeg aldrig har mødt. Det virker ekstremt lusket, og mens jeg et eller andet sted godt kan se det frække i det, så kan jeg også se den myriade af muligheder der er for at du ender i noget virkelig grimt. Jeg ville kræve et kemimøde over en kop kaffe, bare så man lige kan få en følelse for hvordan personen er. Om du er kvinde eller mand her er lidt ligegyldigt, det er er bare virkelig risky, men som kvinde er du selvfølgelig mere udsat hvis det ender et sted hvor personen vil sætte sig fysisk igennem.

Men det kan vel ske uanset om man har set personen eller ej?? Jeg er kvinde og han kommer hjem til mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, den 28.1.2024 at 17:30:

er da 100 procent enig men som du selv siger. Hvis han ikke lytter kan det blive et problem og politiet vil have svært ved at gøre noget da hun gik med til at blive domineret. Så er det ord imod ord. Han siger "hun vil have det, hun gav mig lov" og hun kan sige "jeg gik med til at møde ham og blive domineret men jeg sagde nej midt i legen". Det er skruen uden ende. Derfor det er bedst at lade være at tage chancen. hellere en bede man har haft noget Kemi møde med om at gøre det eller noget lign.

Men jeg har gemt de beskeder på snap om hvad der står vi har aftalt så tænker den kan bruges hvis det går galt. Hvilket jeg selvfølgelig ikke tror det gør

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, den 28.1.2024 at 15:22:

aldrig mød en person som du ikke har set uanset kønnet og seancen. Som regel en stor skuffelse eller noget andet.

Men det kan vel også vise sig at blive godt. Det er jo det jeg selv tror på, men jeg det jo ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal jo lytte til din egen mavefornemmelse og lyst, og vurdere de råd du får her.

Jeg synes ikke, du skal lade dig binde de første par gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Apps,

Jeg kan godt forstå din spænding ved at blive domineret af en ukendt som du ikke kan se!

Har selv mere end en gang blevet domineret af en kvinde som jeg ikke kendte eller havde set.

MEN det har altid været hos prof dominaer som arbejdede på en etableret klinik, så jeg følte at sikkerheden var i orden 

Du har ikke en god og pålidelig ven/veninde som kan møde vedkommende mand før I leger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

rødt flag du har mødt ham på tinder. Hvis jeg var en pige og skulle domineres af en mand som jeg vidste kunne gøre hvad han vil faktisk så vil jeg sku sørge for den mand er PROF som i masser af tidligere kunder eller noget andet (anmeldelser i forums). Eller ihvertfald sørge for at fortælle ham at naboerne har videoovervågning og diverse så han ikke får nogle dumme ideer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Apps

En Backup, er en der ved, hvor du er, hvornår, og hvor længe, og hvem du er sammen med, som du skal kontakte bagefter.

Men jeg forstår godt hvis du ikke har lyst til at rode andre ind i det, men gør det nu alligevel, hvis du vil gennemføre.

Du kan ikke bruge dine beskeder på snap, tinder, eller noget andet, hvis ham fyren er en kopi af Ubåds Madsen.

Du skal også overveje om han tager film/foto af dig, og siden bruger/afpresser dig?

Lad være!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 17 timer siden:

rødt flag du har mødt ham på tinder. Hvis jeg var en pige og skulle domineres af en mand som jeg vidste kunne gøre hvad han vil faktisk så vil jeg sku sørge for den mand er PROF som i masser af tidligere kunder eller noget andet (anmeldelser i forums). Eller ihvertfald sørge for at fortælle ham at naboerne har videoovervågning og diverse så han ikke får nogle dumme ideer. 

Jeg har både en aftale med en veninde jeg skal ringe til bagefter (endda på mandens egen anbefaling for at gør mig mere tryg) Jeg har selv overvågning udenfor mit hus og inde i mit køkken og min genbo har faktisk også. Han er lige gået med til at jeg ser ham

Jeg ved dog stadig ikke om jeg tør pga alle de anbefalinger og kommentarer herinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickmand skrev, for 3 timer siden:

Hej Apps

En Backup, er en der ved, hvor du er, hvornår, og hvor længe, og hvem du er sammen med, som du skal kontakte bagefter.

Men jeg forstår godt hvis du ikke har lyst til at rode andre ind i det, men gør det nu alligevel, hvis du vil gennemføre.

Du kan ikke bruge dine beskeder på snap, tinder, eller noget andet, hvis ham fyren er en kopi af Ubåds Madsen.

Du skal også overveje om han tager film/foto af dig, og siden bruger/afpresser dig?

Lad være!

 

Sådan en aftale har jeg allerede med en veninde også på mandens opfordring for at jeg skal være mere tryg.

Han er endda også gået med til at jeg må se ham inden. Ved dog stadig ikke om jeg tør. Og det du nævner med ubåds Madsen gør mig hamrende angst og så skal jeg jo ikke når jeg har det sådan 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...