Hop til indhold
Jonze

Anal hvordan

Recommended Posts

Min erfaring med anal til pigen er rimelig begrænset. Superfræk tanke og på pfilm, men i praksis er oplevelsen meget svingende for mig. Kombineret med pristillægget er det ikke noget jeg har gjort mig meget i. Nogle gange har det fungeret fint, andre gange har jeg haft oplevelsen af, at jeg ikke er hård nok til at presse den ind. Jeg tænker umiddelbart også, at det ved købesex kan være et problem, at der ikke er tid til at varme numsen ordentligt op eller hur? Hvad erfaringer, oplevelser og råd har I derude?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er mest til 1 times aftaler hvor vi har tid til at gøre det i pigens tempo. Jeg tænder enormt på at give sorte kys som opvarmning, hvilket kan gøre min pik unaturligt stiv lige før indtrængning, men det er måske bare mig der har det sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

blå pille og så en time, så får du noget for pengene.. :) tænker de fleste GP har styr på det, dog er der dem der skriver det og mangler pengene - find en GP der er "kendt" for det og hun sørger for du får en god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernhård pik, masser af glidecreme og så den rette vinkel ( ja det er squ vigtigt )og så rent faktisk ramme plet i centrum :P

Erfaren kvinde er bedst at lege med i denne sammenhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Røven kan være nok så klar, og I kan have planlagt god tid sammen - men det er altså tæt på umuligt at presse en halvstiv pik ind i en røv, med mindre der er et stort gape... Det er der jo nogen der synes er frækt, men så får du formentlig ikke så meget nydelse ud af det... :rolleyes:

Anywyas... En god hård pik, en røv der er blevet varmet godt op, en masse glidecreme, god tid og så skal du være bare være tålmodig, både med din pik og hendes røv. Mange mænd bliver desværre lidt for ivrige når de endelig skal have analsex - og det går altså lige i svulmelegemet. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, 1 time siden:

Røven kan være nok så klar, og I kan have planlagt god tid sammen - men det er altså tæt på umuligt at presse en halvstiv pik ind i en røv, med mindre der er et stort gape... Det er der jo nogen der synes er frækt, men så får du formentlig ikke så meget nydelse ud af det... :rolleyes:

Anywyas... En god hård pik, en røv der er blevet varmet godt op, en masse glidecreme, god tid og så skal du være bare være tålmodig, både med din pik og hendes røv. Mange mænd bliver desværre lidt for ivrige når de endelig skal have analsex - og det går altså lige i svulmelegemet. ^_^

Det lyder som noget vi skal prøve. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 6 timer siden:

Mange mænd bliver desværre lidt for ivrige når de endelig skal have analsex - og det går altså lige i svulmelegemet. ^_^

Beklager, at jeg spørger dumt, men skal det forstås på den ene eller den måde? Altså stivere eller slappere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden:

Beklager, at jeg spørger dumt, men skal det forstås på den ene eller den måde? Altså stivere eller slappere?

Slappere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 17 timer siden:

Beklager, at jeg spørger dumt, men skal det forstås på den ene eller den måde? Altså stivere eller slappere?

Når nogen mænd bliver ivrige og har bygget deres egne forventninger lidt for meget op, op til en aftale, kan det medføre at udstyret altså ikke rigtig kan levere som de måske havde håbet - og det fører bare til stress, de bliver pinlige osv. osv. 

Så slappere ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 16 timer siden:

Slappere. 

Altså ikke at jeg selv har prøvet det, som resten af EGs brugere er jeg jo over potent B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og opvarming kan meget godt ske med tex en buttplug, vibrator eller en lille dildo (eller en stor dildo til os der er meeeeget store...). :D

Redigeret af Karsteng

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, for 14 minutter siden:

Og opvarming kan meget godt ske med tex en buttplug, vibrator eller en lille dildo (eller en stor dildo til os der er meeeeget store...). :D

Tak for at du ikke grinede, @SweetKisses ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for feedback. Ikke en helt nem disciplin. Lyder som pikken skal trænes med nogle push ups, håber ikke den brækker :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hører til absolut sjældenhederne at jeg med en gp/thai har skullet varme synderligt meget op. Altså deres røv. Husker kun en enkelt gang hvor hendes røv var alt for stram. Men der var det nok mest af alt en kombination af jeg ikke tændte 100% på hende og hun var sq heller ikke på.

Så, så er det altså heller ikke et større projekt at dyrke anal med en gp….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...