Hop til indhold
Titommeren

Frækt møde - Mette ved Randers

Recommended Posts

Er helt uenig. Har besøgt Mette 5-6 gange nu og alle gangene har været dejlige. 

Hendes blow-teknik har jeg ikke oplevet hos andre endnu. Virkelig en gode oplevelser. 

Jeg har fået fin adgang de gange jeg har givet oral i forskellige positioner. Hun kommer hurtig, så vent lidt med at masser “ærten” med tungen.

Har kun positive ting at sige om Mette 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hurtige Stinky skrev, den 24.1.2024 at 14:46:

DinaG er rimelig omtalt så hende skal du bare søge efter.

Jeg skriver ikke at hun sutter fantastisk. Mener bare at Dina må være prototypen på en servicemindet intim massøse som sætter en ære i at gøre gæsten glad og tilfreds. Hun kan så absolut anbefales. Det hele er stille og roligt - sådan som jeg kan lide det.

Og sammenligner man de to mht blowjobs så vinder DinaG. Dina er bare med som reference og man kunne også bruge Frodige Ida  som reference og som også gør det bedre end Mette. Ida er dog  lige en tand for "nasty"

DinaG har jeg aldrig prøvet - Ida bliver jeg suttet af indimellem men hun er ikke ung og hun er i den lidt støre størrelse - derfor dyrker jeg ikke sex med hende.

jeg har også dyrket Mette flere gange og vil på det varmeste anbefale hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trucker skrev, for 3 timer siden:

Hun reklamer ikke mere. Er hun stoppet?

Hun er ikke stoppet.fik en mail for 3 dage, siden .af hende. Hvor hun skrev hun kørte tilbud.sikkert noget hun sender til dem der har været der

Del dette indlæg

Link til indlæg
horny boy skrev, for 7 timer siden:

Hun er ikke stoppet.fik en mail for 3 dage, siden .af hende. Hvor hun skrev hun kørte tilbud.sikkert noget hun sender til dem der har været der

Jeg gætter på, at hendes tilbud går på, at du får en del besøg til en meget lav pris, hvis du forudbetaler lige nu. Det bliver der dog ikke andet end skuffelser ud af, for det bliver næsten umuligt at finde en tid hvor hun kan ..... . ... det er der mange her inde som har erfaret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, for 2 timer siden:

Jeg gætter på, at hendes tilbud går på, at du får en del besøg til en meget lav pris, hvis du forudbetaler lige nu. Det bliver der dog ikke andet end skuffelser ud af, for det bliver næsten umuligt at finde en tid hvor hun kan ..... . ... det er der mange her inde som har erfaret

Hun skrev bara at hun kørte tilbud.ikke noget med forudbetaling. Måske det ville komme senere.hvis man spurgte 

Del dette indlæg

Link til indlæg
horny boy skrev, for 7 timer siden:

Hun skrev bara at hun kørte tilbud.ikke noget med forudbetaling. Måske det ville komme senere.hvis man spurgte 

Prøv at spørge. Det kunne også være nyttigt for andre at vide.
Jeg kan se at hun senest har opdateret sin annonce den 25 marts, så hun tilbyder nok ikke andet lige nu end........ TILBUD

Redigeret af Mr.Djurs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, den 17.5.2024 at 17:22:

Prøv at spørge. Det kunne også være nyttigt for andre at vide.
Jeg kan se at hun senest har opdateret sin annonce den 25 marts, så hun tilbyder nok ikke andet lige nu end........ TILBUD

hun er stadig aktiv jeg besøgte hende sidste fredag ( 17-05 )

jeg har ikke oplevet noget med forudbetaling med hende og har altid været nemt at lave en aftale med hende og har altid været klart til at når jeg var der 

hun har altid været sød og nem at snakke med de gange jeg har besøgt hende ( 4 gange ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
king.size28 skrev, for 10 timer siden:

hun er stadig aktiv jeg besøgte hende sidste fredag ( 17-05 )

jeg har ikke oplevet noget med forudbetaling med hende og har altid været nemt at lave en aftale med hende og har altid været klart til at når jeg var der 

hun har altid været sød og nem at snakke med de gange jeg har besøgt hende ( 4 gange ) 

Helt enig. Det er er også mine oplevelser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...