Hop til indhold
Titommeren

Frækt møde - Mette ved Randers

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/338940

Jeg havde læst mange positive anmeldelser af Mette (og lidt negative) om hendes eminente blowjob. Vi skrev frem og tilbage og der blev hurtigt aftalt møde. Man parkerer diskret og får at vide, hvilken lejlighed man skal gå ind i. Jeg blev modtaget af en nøgen kvinde, spinkel og med lidt topmave, men absolut ikke meget. Pengene skiftede hænder for gensidig fransk, jeg smed tøjet og hun gik i gang med at sutte. Det startede stille og roligt og meget behageligt, men det “udviklede” sig desværre ikke så meget derfra. Så vendte hun sig rundt, så vi lå i en 69er. Desværre kunne jeg ikke komme til at slikke rigtigt, fordi hun ikke lod mig komme “rigtig til”. Der var heller ikke andet i blowjobbet end mekaniske suttebevægelser og det hele var uden indlevelse.Jeg var faktisk skuffet og kommer desværre ikke igen, selvom Mette absolut var sød og rar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

@Titommeren

Jeg kan anbefale at du ikke tager en 69er, men ligger mellem hendes ben, der er det nemt at få hende til at komme voldsomt, lidt hen ad demoniseret i Brabrand - hun er så desværre ikke til at få fat i mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Forøvrigt, hvorfor bruger du ikke den anden tråd, når du ikke engang overskriften - bare en tanke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er fuldstændig uenig, hun sutter og gør det fremragende, jeg slikkede både hendes klit og hul, havde ingen problemer med at komme til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, den 20.1.2024 at 12:04:

Forøvrigt, hvorfor bruger du ikke den anden tråd, når du ikke engang overskriften - bare en tanke 

Forstår ikke, hvad du mener. Bare min tanke…

Del dette indlæg


Link til indlæg
hjlarsen skrev, den 20.1.2024 at 22:40:

Jeg er fuldstændig uenig, hun sutter og gør det fremragende, jeg slikkede både hendes klit og hul, havde ingen problemer med at komme til.

 

Så må hun have haft en dårlig dag…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Titommeren skrev, 1 time siden:

Så må hun have haft en dårlig dag…

Nu er det et par uger siden jeg har besøgt Mette, så jeg ved ikke, hvad der er gået forud,men hun har sommetider nogle sjove historier om jer kunder !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du virker da ikke så lidt forsmået over min ærlige anmeldelse på mit besøg hos Mette. Kravl nu tilbage under din sten igen og lad være med at mistænkeliggøre personer, der laver en anmeldelse, der ikke lige passer med din opfattelse…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Titommeren skrev, for 7 timer siden:

Du virker da ikke så lidt forsmået over min ærlige anmeldelse på mit besøg hos Mette. Kravl nu tilbage under din sten igen og lad være med at mistænkeliggøre personer, der laver en anmeldelse, der ikke lige passer med din opfattelse…

Undskyld det var ikke meningen, jeg vik blot vgøre opmærksom på, at en sag altid har 2 sider-slut

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kontio skrev, for 15 timer siden:

Hun sutter fantastisk!

Har prøvet hende et par gange og hun sutter OK og helt på samme niveau som andre. Vil anbefale en almindelig sutter af DinaG og så sammenligne med Mette. Dina vinder stort selvom det ikke er det hun roses for.

Servciesboy skrev, for 9 timer siden:

Nu er det et par uger siden jeg har besøgt Mette, så jeg ved ikke, hvad der er gået forud,men hun har sommetider nogle sjove historier om jer kunder !

Tror du skal være lidt kritisk overfor hendes historier. Hun er vist lidt udfordret kan jeg forstå på indlæg herind. Derfor ingen besøg fra mig.

Redigeret af Hurtige Stinky

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hurtige Stinky skrev, for 4 timer siden:

Har prøvet hende et par gange og hun sutter OK og helt på samme niveau som andre. Vil anbefale en almindelig sutter af DinaG og så sammenligne med Mette. Dina vinder stort selvom det ikke er det hun roses for.

Tror du skal være lidt kritisk overfor hendes historier. Hun er vist lidt udfordret kan jeg forstå på indlæg herind. Derfor ingen besøg fra mig.

Tror der er MANGE piger der sælger sex, der er en smule udfordret! 
Men når du nu slynger et navn ud i det blå som du siger sutter fantastisk, så ville et link være dejligt :-)

Redigeret af Kontio

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kontio skrev, for 18 minutter siden:

Tror der er MANGE piger der sælger sex, der er en smule udfordret! 
Men når du nu slynger et navn ud i det blå som du siger sutter fantastisk, så ville et link være dejligt :-)

DinaG er rimelig omtalt så hende skal du bare søge efter.

Jeg skriver ikke at hun sutter fantastisk. Mener bare at Dina må være prototypen på en servicemindet intim massøse som sætter en ære i at gøre gæsten glad og tilfreds. Hun kan så absolut anbefales. Det hele er stille og roligt - sådan som jeg kan lide det.

Og sammenligner man de to mht blowjobs så vinder DinaG. Dina er bare med som reference og man kunne også bruge Frodige Ida  som reference og som også gør det bedre end Mette. Ida er dog  lige en tand for "nasty"

Redigeret af Hurtige Stinky

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer jo selvfølgelig også an på hvilken forventninger man har .og hvad man har prøvet før. Jeg har i hvert til fald ikke prøvet nogle andre der giver sådan et blowjob som Mette.  Er der andre herind der ved hvilken anden gp der yder det samme blow .så vær venlig at pb mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hurtige Stinky skrev, for 3 timer siden:

DinaG er rimelig omtalt så hende skal du bare søge efter.

Jeg skriver ikke at hun sutter fantastisk. Mener bare at Dina må være prototypen på en servicemindet intim massøse som sætter en ære i at gøre gæsten glad og tilfreds. Hun kan så absolut anbefales. Det hele er stille og roligt - sådan som jeg kan lide det.

Og sammenligner man de to mht blowjobs så vinder DinaG. Dina er bare med som reference og man kunne også bruge Frodige Ida  som reference og som også gør det bedre end Mette. Ida er dog  lige en tand for "nasty"

Det tager jeg som en kompliment ;)

Jeg er altid lydhøre overfor gæstens ønske så sig endelig til hvordan i vil have det:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg besøgt frodige ida . Og at ida er en tand for nasty. Kan jeg ikke genkende .så skal det da være på den gode måde . For mig var hun medvirkende og indlevende på en dejlig naturlig måde . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kad skrev, for 2 timer siden:

Nu har jeg besøgt frodige ida . Og at ida er en tand for nasty. Kan jeg ikke genkende .så skal det da være på den gode måde . For mig var hun medvirkende og indlevende på en dejlig naturlig måde . 

Læs "nasty" som direkte og fræk og ikke alle kan klare... som Ida skriver en kompliment

Del dette indlæg


Link til indlæg
kad skrev, for 5 timer siden:

Det kommer jo selvfølgelig også an på hvilken forventninger man har .og hvad man har prøvet før. Jeg har i hvert til fald ikke prøvet nogle andre der giver sådan et blowjob som Mette.  Er der andre herind der ved hvilken anden gp der yder det samme blow .så vær venlig at pb mig :)

Det er jo at blande æbler og pærer. Det er jo vidt forskelligt hvilke præferencer vi har ift et godt blowjob. Nogle vil ha’ det langsom og pirrende og andre at det er nærmest facefuck eller…… 

Du kan heller ikke sige hvordan en kvinde vil slikkes. Det er sgu en ren videnskab og ikke 2 kvinder er ens heller på det punkt!

Men personligt har jeg prøvet en del jeg fandt bedre end Mette. Selvom hun også giver et glimrende blow! Ja DinaG er dygtig. Kesa i Randers er dygtig. Nina (polsk tror jeg) giver et vildt godt blow. Og Laura Lush. Og Lise på A13 ved pårup. Og ikke mindst danske Maria der bla er i laksegade 12 i Randers. Og det var dem jeg lige kan komme på på stående fod. Der er sikkert en del flere hvis jeg tænker mig om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 24.1.2024 at 18:47:

Det tager jeg som en kompliment ;)

Jeg er altid lydhøre overfor gæstens ønske så sig endelig til hvordan i vil have det:)

Dybt i røven uden gummi og så afslutning i munden. I den rækkefølge :D:D:D Nej… du gør det fantastisk Ida og er nasty på den helt rigtige måde :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle der ved hvad der er blevet af hende. Sidste kontakt jeg havde med hende var den 25 marts. Derefter ingen kontakt.og kan se hendes annonce er væk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kadd skrev, for 6 timer siden:

Nogle der ved hvad der er blevet af hende 

Jeg har også lidt abstinenser, men hendes pause er ved at være forbi, har jeg hørt. Annonce kommer nok snart, hvis ikke hun har overtravlt med kunder, der har ventet længe:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...