Hop til indhold
NikolajT

Opdeling af Jylland

Recommended Posts

Jeg er enig, men det har admin/mods vidst afvist flere gange. Som minimum må man da kunne gøre et eller andet, så der er er krav i titlens på indlæg at by fremgår eller lignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NikolajT skrev, for 5 timer siden:

Der er ved at være rigtig mange anmeldelser for Jylland, så kunne man ikke dele det op i Aarhus og resten af Jylland?

Hvis det skulle opfattes som et seriøst forslag. Tænker jeg du skal komme med et mere realistiskt/brugbart fordelings forslag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af hensyn til geografien i Jylland, kunne det være nord, midt og sydjylland. 

Men jeg synes faktisk det kunne være bedre hvis man kunne kode forummet til at ser skulle angives bynavn ved anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 11 timer siden:

Af hensyn til geografien i Jylland, kunne det være nord, midt og sydjylland.

Det kunne have relevans, hvis man så samtidig nedlagde hele Thaiforummet og slog anmeldelser og efterlysninger sammen, da en efterlysning alligevel ofte bliver efterfulgt af en anmeldelse, så tingene i forvejen bliver blandet sammen - og også andre end thaipiger kan give orientalsk massage, som det rettelig bør kaldes - jeg har f.eks. i Polen fået orientalsk massage med B2B og happy ending af polske piger.

Dette ville forenkle oversigten på Eroguide betydeligt, så folk forhåbentlig ville blive mere tilbøjelige til at anvende bynavn i deres overskifter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, den 19.1.2024 at 07:09:

Jeg er enig, men det har admin/mods vidst afvist flere gange. Som minimum må man da kunne gøre et eller andet, så der er er krav i titlens på indlæg at by fremgår eller lignende.

Hvad betyder: så der er er krav i titlens på indlæg at by fremgår eller lignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, den 19.1.2024 at 07:38:

Hvis det skulle opfattes som et seriøst forslag. Tænker jeg du skal komme med et mere realistiskt/brugbart fordelings forslag. 

Hvad urealistisk og ikke brugbart er der ved mit forslag? Det fungerer da udmærket på Sjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, den 19.1.2024 at 12:21:

Af hensyn til geografien i Jylland, kunne det være nord, midt og sydjylland. 

Men jeg synes faktisk det kunne være bedre hvis man kunne kode forummet til at ser skulle angives bynavn ved anmeldelser.

Det kunne man også, men der er så vidt jeg kan vurdere ikke så mange anmeldelser i disse områder som i Aarhus.
Hvad betyder det her: hvis man kunne kode forummet til at ser skulle angives bynavn ved anmeldelser.

Redigeret af NikolajT
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 21 timer siden:

Dette ville forenkle oversigten på Eroguide betydeligt, så folk forhåbentlig ville blive mere tilbøjelige til at anvende bynavn i deres overskifter.

Jeg mener simpelt hen, at anmeldelser skulle slettes, hvis de ikke indeholder bynavn i overskriften. Jeg bor i Aarhus og interesserer mig ikke for piger i Hirtshals eller Esbjerg, men jeg er nødt til at spilde tid på at gå ind og læse anmeldelsen før jeg kan se, at det er en pige i Hirtshals eller Esbjerg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev ovenfor: men der er så vidt jeg kan vurdere ikke så mange anmeldelser i disse områder som i Aarhus.
Det er jo en påstand, men jeg vil gerne lave en optælling en af dagene for at se, om påstanden holder. Men det lader ikke til, at adm eller hvad det hedder interesserer sig for mig forslag, så det er måske spild af tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NikolajT skrev, for 41 minutter siden:

Men det lader ikke til, at adm eller hvad det hedder interesserer sig for mig forslag

Eller andre forslag. ;)

Siden er som den er. 

Modforslag. Find den pige du synes om søg efter anmeldelser. Ud fra annonce nummer. Så kan du læse hvad folk har skrevet inden du besøger pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NikolajT skrev, for 2 timer siden:

Det kunne man også, men der er så vidt jeg kan vurdere ikke så mange anmeldelser i disse områder som i Aarhus.
Hvad betyder det her: hvis man kunne kode forummet til at ser skulle angives bynavn ved anmeldelser.

At det i mine øjne kunne være lækkert hvis det i anmeldelsesforaerne var tvunget at angive bynavn i overskriften og at man teknisk ikke kunne lave et indlæg uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, Lige nu:

At det i mine øjne kunne være lækkert hvis det i anmeldelsesforaerne var tvunget at angive bynavn i overskriften og at man teknisk ikke kunne lave et indlæg uden.

Ja, det har jeg skrevet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 11 timer siden:

At det i mine øjne kunne være lækkert hvis det i anmeldelsesforaerne var tvunget at angive bynavn i overskriften og at man teknisk ikke kunne lave et indlæg uden.

Så kommer der endnu færre anmeldelser.

Jeg tror det er et standard forum så tror ikke engang det teknisk er muligt at gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hurtige Stinky skrev, for 2 timer siden:

Så kommer der endnu færre anmeldelser.

Jeg tror det er et standard forum så tror ikke engang det teknisk er muligt at gøre det.

Det kan godt være det ikke kan lade sig gøre teknisk og så fred med det. Men hvis det var en tvungen rubrik der var tydelig, tror jeg nu ikke det ville føre til færre anmeldelser. Jeg tror ikke det er ond vilje, når folk ikke angiver bynavn - de tænker bare ikke over det i øjeblikket. 

Men ja, realistisk set bliver intet ændret og så er det jo bare at leve med det. Faktisk forstår jeg ikke helt der er et feedback forum herinde, for det er vel de færreste ting som der er blevet ændret på baggrund af brugerønsker? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NikolajT skrev, den 20.1.2024 at 21:23:

Hvad urealistisk og ikke brugbart er der ved mit forslag? Det fungerer da udmærket på Sjælland.

Århus har under 25% af befolkning i Jylland. København har over 2/3 på Sjælland, så det tåler hvis ikke en samlingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad ville det mon kræve at indføre en radius-søgning som eksempelvis DBA har succes med . Altså f.eks 25, 50, eller 70 km fra JERES startpunkt/postnummer . 

På denne måde bliver postnummer også automatisk en nødvendighed i anmeldelser hvis den skal tælle med på en radius-søgning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NikolajT skrev, den 20.1.2024 at 21:29:

Jeg mener simpelt hen, at anmeldelser skulle slettes, hvis de ikke indeholder bynavn i overskriften. Jeg bor i Aarhus og interesserer mig ikke for piger i Hirtshals eller Esbjerg, men jeg er nødt til at spilde tid på at gå ind og læse anmeldelsen før jeg kan se, at det er en pige i Hirtshals eller Esbjerg.

Skal lige forstå det her korrekt, du læser anmeldelser før du har fundet en du vil besøge eller?

Hvis ja, så vil jeg nok ændre taktik, og gå ind og gennemse Annoncelight, find den eller dem du gerne vil besøge, også søg på Annonce ID. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...