Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil gerne dele en anmeldelse af Mele i Farum.

Billederne er hende, og de er også nylige. Hun er nok lige lidt over de angivne 30. Mele er i en privat lejlighed i Farum. Den er godt nok lille, men den er ren og det virker. Mele er sød og flirtende. Hendes bryster er hjulpet lidt, så det er ikke korrekt, at der ikke er noget silikone. Men, det er kun fordi jeg så lidt diskret ar, at jeg ved det. Brysterne kunne sagtens være helt naturel.

Jeg fik ikke prøvet hendes massage-kompentencer. Men hendes andre kompetencer kan jeg ikke klage over.

Mele har været i Danmark i en uges tid, og bliver angiveligt en måneds tid mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo få lavet brystoperationer med eget fedt i stedet for silikone, og de er jo pr definition "no silicone" så I kan jo begge have ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
unip skrev, den 17.1.2024 at 09:34:

Jeg vil gerne dele en anmeldelse af Mele i Farum.

Billederne er hende, og de er også nylige. Hun er nok lige lidt over de angivne 30. Mele er i en privat lejlighed i Farum. Den er godt nok lille, men den er ren og det virker. Mele er sød og flirtende. Hendes bryster er hjulpet lidt, så det er ikke korrekt, at der ikke er noget silikone. Men, det er kun fordi jeg så lidt diskret ar, at jeg ved det. Brysterne kunne sagtens være helt naturel.

Jeg fik ikke prøvet hendes massage-kompentencer. Men hendes andre kompetencer kan jeg ikke klage over.

Mele har været i Danmark i en uges tid, og bliver angiveligt en måneds tid mere.

Jeg besøgte Mele igår og havde en dejlig time. Startede med en Ok massage som hurtigt blev mere og mere pirrende. Sjældent har jeg været så liderlig ved “Turn arround”. Der var kun meget lidt b2b, men konstant fokus på på det sjoveste. Hun blev ved og ved. Da jeg kom om på ryggen fik jeg også lidt pussy slide inden 69’ og sex. Hun bliver selv godt tændt og sutter uden. Også glad for kys og kram. 
Jeg så også aret under hendes bryster, men de virker helt og aldeles ægte. Meget flotte berøringsvenlige og bløde bryster, som klæder hende rigtig godt. Jeg tror Mele er i slut 30’erne. Hendes ansigtsbilleder er meget retvisende. Rigtigt flotte øjne og tænder og et dejlig smil! 
Genbesøg. JA tak. Med massage!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har tidligere holdt til længere sydpå i Lillebrænde under navnet Stella.

Besøgte hende et par gange sidste år, gode minder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 12 timer siden:

Hun har tidligere holdt til længere sydpå i Lillebrænde under navnet Stella.

Besøgte hende et par gange sidste år, gode minder.

Kan du kende billederne eller har du været forbi nu her? Og skrev til hende - hun i nu i KBH s som annoncen siger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Godtmedlir skrev, den 18.1.2024 at 16:10:

Jeg tror Mele er i slut 30’erne. Hendes ansigtsbilleder er meget retvisende. Rigtigt flotte øjne og tænder og et dejlig smil! 

Mele er 34 år, og ja TÆNDERNE  de flotteste jeg har set. Virkelig skøn pige, stor fare for at blive forelsket.:)

Hvis Mele er , Stella der har været i Lillebrænde. Billede 3 er spot on Stella.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, den 19.1.2024 at 08:16:

Er hun flyttet fra Farum ?

Jeps, hun sagde, at hun kun ville være der i én uge, og så ville hun være et nyt sted. Det ser ud til at være København S.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tog jeg til Mele tæt på Fields - fint sted og ingen problemer med at komme op eller finde parkering, men hun ryger vist tilbage til Farum om en uges tid. Altså STella eller ej, det er ikke hende jeg forbinder med den super kærlige GFE artige som den sødeste kæreste Stella jeg mødte dernede på Falster - men Mele var super sexet, flirtende og sjov - og vandt ved nærmere bekendtskab. Meget meget lækre bryster, som i min vurdering er hjulpne, men det der med at de lægger det inden under, så man ikke rigtig kan mærke silicone, dejlig dejlig bløde og optifuck. Så noget ok blow, ikke det vildeste, noget meget ok kys, som kun blev bedre og bedre, men var også insisterende på det - og noget helt fantastiks cow girl som så gik i stå, hvor det senere viste sig at hun var kommet, sådan lidt hurtigt, og så mistede energien - det giver meget god mening og virkede virkelig som hun var oprigtig tændt i starten, som hun ikke havde været tidligere, og så - sprøjt ... - nå ... men der kom nogle skønne kys, handjob og lidt mere blow - og en halv time blev brugt rigtig fornuftigt. Kunne godt finde på at komme igen, hun er virkelig lækker - tror helt sikkert hun er en der vinder ved nærmere bekendtskab og god kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, den 20.1.2024 at 10:50:

Nej, Stella det længe siden hun var i Lillebrænde.

Korrekt, det er længe siden hun var dernede.

Jeg havde et par gode timer sammen med hende dér.

Hvorom alting er hvis man er ude efter en GFE med en smuk thai pige så er hun et godt valg.

Dét sagt så så skal man nok ikke lægge for stor vægt på de ting hun fortæller under/efter selve agten.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, 1 time siden:

Dét sagt så så skal man nok ikke lægge for stor vægt på de ting hun fortæller under/efter selve agten.;)

Kan du forklare dette. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun fortalte mig nogle ting om sig og sin situation som jeg kan se ikke stemmer i og med hun er her igen.

Nærmere kommer jeg det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 37 minutter siden:

Er nana = Mele?

man finder nana på linket nu. 

Nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...