Hop til indhold

Recommended Posts

Ok lidt sent men bedre sent end aldrig. 

Efter min sidste tur havde jeg skrevet en del på tinder med en sød luhya pige. Jeg havde ‘groomet’ hende med lidt penge og gaver og hun var derfor blevet vildt forelsket i mig…. 
 

Da jeg kommer derned måtte hun trist meddele at hun var blevet syg med influenza. Jeg skulle derfor ikke nyde noget af at møde hende. Tænk hvis jeg blev syg på min 2 ugers bolleferie! Katastrofe. For lige at runde af, så mødtes jeg med hende på en kaffebar i Nyali nogle dage senere. Hun virkede ikke på toppen, så jeg gav hende 100 dollars og sagde farvel. Hun var oprigtig ked af det. Jeg var nu også skuffet. Vi havde aftalt at udleve en del af mine fantasier. Øv. Nå men op på hesten igen. 

Da min planlagte date nu var væk stod jeg så alene på mit hotel umiddelbart overfor Fort Jesus i Nyali, Mombasa. Jeg fik gang i Tinder og i løbet af en times tid var der vel 50 at vælge imellem. 
 

Jeg fik kontakt med Annabelle. En smuk taita med flotte bryster. Hun skrev hun ville give en god massage og det var lige hvad jeg trængte til. 
 

Et par timer senere havde jeg hende på mit hotelværelse. Hurtigt blev vi klædt af og jeg mærkede hun var drivvåd. Lækkert hun var klar til noget hvid diller!

Lige en smule massage, så gummi på og så knalde løs. 
 

Jeg var sammen med hende nogle dage. Hun var ganske intelligent og trods sin unge alder var hun vidende og elskede at læse bøger. 
 

Op til weekenden skulle hun have mens og det passede med at jeg skulle skifte til et andet hotel syd for Mombasa på diani Beach. Så farvel til annabelle. 
 

Nu ventede der så en af de fedeste oplevelser jeg har prøvet. 
 

Den kommer når jeg får tid til at skrive igen. Jeg skal nok oppe mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var nu fredag og jeg skiftede hotel. På Tinder havde jeg minimum 200 piger der indenfor en radius af 15 kilometer  havde liket mig. Jeg chattede med en sød 30 årig der var på weekend ved kysten. En lækker luo fra Nairobi. Cora hed hun. Jeg tog på solodate og spiste aftensmad mens jeg skrev videre med hende. Jeg endte med at aftale at mødes på Manyatta. 
 

Manyatta er den bedste club i Diani. Ok. Der tog jeg så hen. Klokken var måske 22.30. Der var masser af mennesker og musikken dunkede. Jeg bestilte en øl mens jeg checkede piger ud. At gå på diskotek er ikke noget jeg normalt gider. Og slet ikke alene. Jeg følte mig indadvendt og genert. Tog ikke kontakt til nogen. 
 

Endelig skrev Cora at hun var der. Fedt nok. Jeg fandt hende og vi krammede og kyssede(!) godaften. Hun var i partyhumør sammen med sine 4 veninder fra hovedstaden. De havde bordet fyldt med shots, men for lige at komme med købte jeg også lige en ordentlig runde. 
 

Der var totalt gang i de piger. Musikken dunkede i en inciterende afrobeat. Pludselig var det hele overfedt! Pigerne stod omkring mig og twerkede deres lækre numser mod mit underliv mens jeg blev godt kysset igennem af Cora. Det var den vildeste oplevelse! Fed aften!

Det endte selvfølgelig med jeg fik Cora ind i en Tuktuk og så hjem på mig hotelværelse til en fin omgang sex. 
 

Cora havde kun hendes fest tøj med, så hun måtte næste morgen stavre igennem spisesalen i balkjole og stiletter. Jeg tog hende i hånden og fulgte hende ud mens folk kiggede… Nå men jeg var sgu kold. Jeg tror jeg stak hende 8.000 ksh og sagde adios. Hun skulle tilbage til nairobi. 
 

Jeg var egentlig glad for Annabelle og ville gerne se hende igen. Jeg aftalte så hun skulle komme til mig om tirsdagen når hendes menstruation var slut. Men jeg kunne jo ikke vente med til tirsdag på at få biskoppen poleret, så jeg gik på Tinder igen. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Således gik jeg på Tinder jagt igen. Jeg fik hurtigt arrangeret en kaffedate på Havana i Diani. En totalt lækker slank meru på 25 dukkede op!

Hun var sådan lidt kedelig at snakke med, men det gik Ok og jeg fik hende med hjem på hotellet til et slav fisse. Hun blev der så til næste dag hvor hun så sagde at hun lige skulle en tur hjem for så at komme hen til mig igen senere. 
 

Den mellemliggende pause brugte jeg så på at sexchatte med Annabelle….

Da meru pigen vendte tilbage havde hun en lille kuffert med tøj med. Hun forventede tydeligvis at hun kunne være sammen med mig i længere tid. 
 

Det var jo lidt problematisk da jeg dagen efter (tror jeg det var) skulle mødes med Annabelle igen. Meru pigen var vildt lækker, men jeg faldt næsten i søvn af st snakke med hende så jeg gad faktisk ikke være sammen med hende meget længere. 
 

Jeg måtte derfor sige at vi ikke skulle være sammen længere. Det gjorde hende dybt ulykkelig og påvirkede også mig meget. Husk at mange af disse piger er ludfattige og deres drøm er st finde en hvid mand der tager dem til Europa eller ihvertfald en der vil sende dem penge løbende. 
 

Trist trist. 
 

Da vi skiltes har jeg nok givet hende 10k ksh Per nat vi var sammen. Dvs godt 500 kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for spændende beskrivelse af dine eskapader i et land jeg endnu ikke har besøgt.

Du bruger nogle udtryk jeg ikke kender...?

NoobGPexplorer skrev, for 23 timer siden:

Efter min sidste tur havde jeg skrevet en del på tinder med en sød luhya pige. Jeg havde ‘groomet’ hende med lidt penge og gaver og hun var derfor blevet vildt forelsket i mig…. 

...

Jeg fik kontakt med Annabelle. En smuk taita med flotte bryster. Hun skrev hun ville give en god massage og det var lige hvad jeg trængte til. 

 

NoobGPexplorer skrev, for 18 timer siden:

Det var nu fredag og jeg skiftede hotel. På Tinder havde jeg minimum 200 piger der indenfor en radius af 15 kilometer  havde liket mig. Jeg chattede med en sød 30 årig der var på weekend ved kysten. En lækker luo fra Nairobi. Cora hed hun. Jeg tog på solodate og spiste aftensmad mens jeg skrev videre med hende. Jeg endte med at aftale at mødes på Manyatta. 

 

NoobGPexplorer skrev, for 22 minutter siden:

Således gik jeg på Tinder jagt igen. Jeg fik hurtigt arrangeret en kaffedate på Havana i Diani. En totalt lækker slank meru på 25 dukkede op!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
xo-nix skrev, for 48 minutter siden:

Tak for spændende beskrivelse af dine eskapader i et land jeg endnu ikke har besøgt.

Du bruger nogle udtryk jeg ikke kender...?

 

 

 

Velbekomme. 
 

De navne du fremhæver er stammen. Dvs hvilken stamme de kommer fra. Der er godt 40 stammer i Kenya og det i sig selv er interessant læsning og et must hvis man gerne vil forstå kenyanerne. 

Kikuyu er den største stamme og det var væsentligst dem der lavede oprør mod det britiske kolonistyre (Mau mau). 

Barack Obama er luo. 
 

De kenyanske løbere er fra kalenjin stammen. 
 

… for blot at nævne lidt spændende tidbits. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men næste dag kom Annabelle så. Denne gang var det slet ikke som forventet. Hun var ikke klar til rigtig sex. Selvom vi nu havde flere dage sammen, blev det ikke rigtig til noget selvom jeg brugte en del penge på hende. 

Jeg har ikke lyst til at gå i detaljer, men jeg vil sige at vi skiltes som uvenner og det var meget ubehageligt. 

Efter denne grimme oplevelse var jeg noget rystet. Det ‘sjove’ var så, at min tinder stadig var aktiv…..

En pige jeg havde skrevet lidt med blev ved med at presse på for at møde mig. Jeg havde vitterligt ikke lyst til mere pigesjov før jeg lige havde fået min dårlige oplevelse bag mig. Jeg aftalte dog så at hun kunne komme næste formiddag. 
 

I løbet af den formiddag holdt hun mig så orienteret om hvor hun var, hvor lang tid der gik før hun kom og om hvor liderlig(!!!!!!) hun var!!!! Mmmmmkay. Spændende. Så kunne jeg så sidde der på hotellet og vente med en halvtyk javertus. :)

Da hun så kom gik jeg ud for at tage imod hende ved indkørslen til hotellet. Hendes Tuktuk kom og hun svansede dansende ud på vejen og omfavnede mig. Hun var overraskende høj og meget slank. Hun var nubisk (stammen) og hed Cassie.

Direkte op på mit værelse hvor hun smed tøjet og bad mig gøre det samme. Hun gav mig så det vildeste blow med lækker teabagging. Jeg var sgu helt væk. Da vi skulle knalde spurgte hun om det var nødvendigt med kondom for hun var altså clean. Jeg må erkende at jeg da løb fra et fast princip og derfor kneppede vi vildt uden gummi. Det var fantastisk dejligt. Dels var hun vildt god i sengen og dels er oplevelsen uden gummi altså bare lækker. Mega lang tid siden jeg havde prøvet det. 
 

Efter denne runde gik vi så i bad. Hun var bare så vildt fræk da hun vaskede mig. Hun bøjede sig forover og trykkede numsen mod min pik der mod sædvane strittede kampklar. Så ind på sengen og endnu en vild kneppetur. 
 

Pyyhhha. Det var sgu hård kost for en +50 årig. 
 

Senere gik vi ned til en café ved stranden og fik noget spise og drikke. Hun sad da hele tiden med hånden på mit lår eller med hånden i mine badebukser legende med min pik. Uuufffff det var hot!!!

Sådan gik det så resten af dagen og næste dag hvor jeg skulle hjem. 
 

Der skete så det at hun sagde hun elskede mig osv osv. Det rørte mig noget. Det må jeg sige.

 

Det var så enden på denne tur. 

Der er et efterspil og det skriver jeg lidt om senere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 @NoobGPexplorer Tak for at dele dine gode oplevelser med os, det er god læsning ;)

Også fint at du fortæller lidt om bagsiden af dette univers når følelserne sættes i spil, det er tankevækkende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for en dejlig tråd, man bliver helt misundelig! Jeg vil meget gerne opleve Afrika fra netop den side du gør, men hvordan gør du med piller mod HIV, tager du Prep hvis nu uheldet skulle være ude ved et sprængt kondom? Og kom endelig med mere...

Hvordan ser du ud sådan generelt, højde/vægt og har hud/øjenfarve noget at sige dernede? Og kommunikerer kvinderne godt på engelsk selv?

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, for 9 timer siden:

Mange tak for en dejlig tråd, man bliver helt misundelig! Jeg vil meget gerne opleve Afrika fra netop den side du gør, men hvordan gør du med piller mod HIV, tager du Prep hvis nu uheldet skulle være ude ved et sprængt kondom? Og kom endelig med mere...

Hvordan ser du ud sådan generelt, højde/vægt og har hud/øjenfarve noget at sige dernede? Og kommunikerer kvinderne godt på engelsk selv?

/DFyr_36

Tak og velbekomme. 
 

HIV er selvfølgelig den store frygt. Derfor bruger jeg gummi ihvertfald til at starte med. Skal pigen og jeg være sammen flere gange køber jeg test til os begge så vi er sikre. 2 test-kits koster 50 kr. 

Jeg selv er almindelig midaldrende utrænet hvid blond dansker. Ja. Hudfarve betyder noget. Er du hvid har du penge. Sådan er det og sådan bliver du behandlet. Kenyanerne er generelt meget venlige mennesker. Og også meget smukke. 
 

Ja de taler engelsk. Det er modersmål sammen med swahili. Engelsk tales med en tyk accent, men efter et par dage synes jeg ikke det er noget problem. 
 

Jeg kan til sidst tilføje at jeg har kontakt med flere der har sagt jeg skal finde en hvid mand til dem. 

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg

EFTERSPIL

Annabelle. Jeg troede og håbede måske også at jeg aldrig hørte til hende igen. Alligevel var hun pludselig i et af mine SO-ME og vi fik efterhånden en normal snak. Pludselig var hun væk igen, men dukkede så op samme sted da jeg var i Kenya i 2023. Da fik jeg så ikke svaret. 
 

Cora. Jeg holdt kontakt og chat via Instagram. Jeg syntes hun var cool og ville måske gerne få noget sat op til den næste tur. Pludselig begyndte hun at snakke om at hun havde brug for penge til at etellerandet. Det gad jeg ikke sponsorere og så var hun væk. 
 

Meru-pigen. Skrev til mig efter jeg var kommet hjem. Dødkedeligt. Altid  hej. Hvordan har du det og ikke mere. Så begyndte hun at blive ked af det og tigge penge. Jeg sendte hende 10k ksh mod at hun lod mig være i fred. 
 

Cassie. Vi holdt kontakten. Hun har sendt mig frække billeder bl.a. med buttplug og tungepiercing. Vi har snakket om forskellig lækker sex vi skal have. Igen bliver den løbende snak kyndigt drejet over på at hun gerne vil have nogen skillinger. Jeg tror således at jeg har sendt omkring 500 kr til hende Per måned. I princippet har det været pengene værd i den forstand at jeg ikke har besøgt mange GP siden denne tur så der er sparet en del penge på den konto. 
Jeg har så mødt hende igen på en tur året efter. Mere om det en anden gang. 
 

Det var så min beretning. Bemærk de ting jeg har gjort. Jeg har haft svært ved ikke at involvere mig følelsesmæssigt og det har kostet lidt penge og også stukket lidt i hjertet. Måske nogle af jer der også er vilde med mørke piger kan bruge mine erfaringer til noget.
 

Sex med afrikanere er 100 gange bedre i Afrika end i Danmark. Det er min generalisering!

Del dette indlæg


Link til indlæg
MarcP82 skrev, for 9 timer siden:

Super god beretning - tak for at dele den

Hvordan med analsex og pigerne i Kenya?

Velbekomme. 
 

Jeg har ingen erfaring med analsex desværre. Ovennævnte pige der sendte buttplug billeder nåede jeg ikke at få knaldet i to’eren før vi skiltes (i anden omgang).

Anal er ikke noget jeg søger, men min fornemmelse er bestemt at mange er klar til lidt af hvert. Især hvis du får fat i en halv eller hel prof. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 27.1.2024 at 10:27:

 Jeg tror således at jeg har sendt omkring 500 kr til hende Per måned. 

Jeg er spændt på hvordan du sender penge? Hvad er den billigste metode du har fundet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kongjohn skrev, den 15.2.2024 at 22:36:

Jeg er spændt på hvordan du sender penge? Hvad er den billigste metode du har fundet?

Jeg har prøvet en del såsom PayPal, WorldRemit mv. Jeg er endt op med western union. Den koster 15 kr. pr. gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...