Hop til indhold
Rejsenetværk

Tag til Köln efter shemales

Recommended Posts

Når jeg tænker på så spredt over hele landet, som shemales og ladyboys de er.
Og så mange penge en del bruger hver gang på et besøg hos dem.

Hvorfor så ikke tage en lang weekend I Köln til tyske priser, for at gå om bord i dette samlede udvalg af shemales et sted

Trans* Ladies
Auf der kompletten 7. Etage
Das hier ist einzigartig in dieser Region. Eine ganze Etage für alle Trans*-Liebhaber. Egal ob du eine Transsexuelle oder eine Transgender Vorliebe hast. Egal ob du bereits Erfahrung hast oder einfach neugierig bist.
Unsere Trans* Ladies werden sich gut um dich kümmern.

Trans* damer
På hele 7. sal
Dette er unikt i denne region. En hel etage for alle trans* elskere. Uanset om du har en transseksuel eller transkønnet præference. Uanset om du allerede har erfaring eller blot er nysgerrig.
Vores trans damer vil tage sig godt af dig.
https://www.pascha.de/laufhaus.php 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næste tur syd for grænsen går til sömmeringsstrasse og så tager jeg igen to timer med dejlige kim wagner. sidste gang kunne jeg ikke gå bagefter. bedste pik jeg nogensinde har fået

Del dette indlæg

Link til indlæg
Penetrator skrev, for 21 timer siden:

Næste tur syd for grænsen går til sömmeringsstrasse og så tager jeg igen to timer med dejlige kim wagner. sidste gang kunne jeg ikke gå bagefter. bedste pik jeg nogensinde har fået

Hvilken by ligger den gade i.

Hvor kan man søge efter muligheder i den gade i den by.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Hvilken by ligger den gade i.

Hvor kan man søge efter muligheder i den gade i den by.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Charlottenburg. hun kan omvende selv den mest stædige hetero

IMG_1066.jpeg

Redigeret af Penetrator
tilføj billede fra gemmerne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er i dialog om på sigt at tage på tur sammen til Köln.

Herunder med henblik på at opsøge 7 etage i det ret alsidige højhus bordel Pascha.

For taler at der forhåbentlig vil være et større udvalg af shemales på 7 etage.

Imod kan tale, hvis det fungerer på samme måde som når laufhaus konceptet har ry for at være værst.

Altså hvis shemales står i døren til værelserne på begge sider af gangen på 7 etage, og lokker med en basispris for hele pakken.
Der så ikke holder på rummet hvor prisen pludselig ikke indeholder det lovede, der sker opsalg ydelse for ydelse og for afklædning.

Altså pludselig løber det op, og det ender med en meget større udgift og en dårligere oplevelse end forventet.

Jeg har googlet som en gal for om jeg kunne opklare det i form af gæsters anmeldelser og med hjælp fra Google oversæt, men jeg har intet fundet :(

Er der nogle der kan forklare hvordan forretningsgangen er hos shemales på 7 etage på Pascha, og dermed give et indtryk af hvad vi kan forvente os af et besøg.

Det ser ud til at der er små barer og hjørner i huset hvor man kan tage ophold, og hvis det også findes på 7 etage sådan at man kan træffe shemales her og ikke bare på gangen.
Så vil det i mine øjne være et aktiv som en ramme for at opsøge oplevelsen.

I denne anmeldelse står der oversat med Google!

Club 11 på Pascha Köln
Club 11 er en gentleman's club på ellevte etage med topløst ventende personale, fuld barservice og en tilbagelænet tilgang til at opfordre til sex.

Indgangsgebyrer varierer afhængigt af tidspunktet på dagen, men varierer fra €10-40, som inkluderer alle drinks; dog koster det at blive i klubben i den halve time, hvor de første 30 minutter er €50-80 og yderligere halve timer er €100.

Det, du laver i din tid, er mellem dig og de kvinder, du har kontakt med, men der er en sauna, spa og private værelser samt et offentligt socialt område.
https://eurosexscene.com/pascha-cologne-brothel-review/ 

Jeg forstår simpelthen ikke hvad man betaler for og hvad man får for indgangs gebyret?

Ok entreen kan variere mellem 10 og 40 euro og inkluderer alle drinks, og det er til at leve med uanset hvad man ellers oplever under ens ophold.

Men hvad menes der med?

"dog koster det at blive i klubben i den halve time, hvor de første 30 minutter er €50-80 og yderligere halve timer er €100.

"Det, du laver i din tid, er mellem dig og de kvinder, du har kontakt med, men der er en sauna, spa og private værelser samt et offentligt socialt område."

Jeg håber at det betyder at du betaler mellem 10 og 40 euro i entre for sig og kan blive i den tid du har lyst.
Mens de første 30 minutter med en glædespige koster 50 - 80 euro, og yderligere halve timer koster 100 euro.
Hvis det er taxameter priser bare for at opholde sig i Gentlemens Club den tid man er der, uden seksuelle ydelser som skal betales ved siden af skal jeg ikke indenfor døren.

Pascha natklub er til at forstå hvordan det fungerer, som en typisk stripklub ser det ud til.

Shisha Lounge er en vandpibe cafe hvor man også kan træffe piger i huset.

Rygning

Desværre går det igen i omtale af hele huset at der ryges overalt, hvilket er et alvorligt minus for mig :(

Men der består den mulighed i modsætning til ens besøg i FKK klubber, at vi kan gå målrettet efter den oplevelse vi kommer efter.
Og ikke som når vi normalt besøger en FKK klub i mange timer.

Enten kan jeg begrænse mit ophold til den tid jeg bruger på at træffe en aftale med, og på at afvikle en aftale med en shemale.
Eller hvis luften er tålelig der hvor jeg opholder mig, kan jeg vælge at blive lidt længere tid end strengt nødvendigt.

Vandpibe røg er ikke helt så utålelig som normal tobak.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...