Hop til indhold
Penetrator

Kim wagner berlin

Recommended Posts

Sidst jeg var i berlin stoppede jeg forbi kim wagner. hun er lige så gudesmuk som hun ser ud på film og billeder.

bestilte en time til 250 euro i hendes dominaunivers i “sweet tabu” i udkanten af charlottenburg, og tiden fløj afsted. det var i det røde rum som man kan se billeder af på stedets hjemmeside

hun startede med spørge om jeg ville have noget at drikke eller et bad. det behøvede jeg ikke så hun kommanderede mig straks op i stolen hvor hun tjekkede om jeg talte sandt. jeps, jeg var både ren og varmet op. så blev jeg beordret over på sengen hvor jeg blev spændt fast på arme og ben, og så gik hun ellers i gang. det var svært ikke at blive forelsket da hun stødte mig hårdt for hun har de sødeste øjne, et fantastisk smil og bryster og en silkeblød krop, de færreste kvinder kan hamle op med.

så sendte hun mig tilbage i stolen hvor jeg blev spændt fast igen og mouth gaged så hun kunne fortsatte hammeriet. hun fandt mit g-punkt og åhh en fryd. imens bankede det på døren. det var en af hendes kvindelige kollegaer som skulle låne et par dildoer. så stod hun lige og kiggede på og det var frækt. hun siger til kim, at han nyder det nok. kim svarede på mine vegne, jeg var gaged og kunne kun stønne samstemmende.

til slut tog kun mig bagfra på sengen hvor hun gav det sidste hun havde. mellem skiftene blev der også tid til at sutte hendes dejlige pik. til slut blev jeg tilbudt drikke og bad igen.

ingen af os kom men aldrig er jeg blevet kneppet så godt og har nydt det så meget. jeg kommet helt klart tilbage næste gang jeg er i den tyske hovedstad. hun er noget helt specielt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...