Milner 634 Skrevet 14. Januar, 2024 I min søgen efter en ordentlig orgasme var der på et tidspunkt en dreven thai der stak en finger op i min røv, - prostata massage. Det eneste det gjorde for mig var at tænde en en vild skide trang, og panik for at skide på briksen. Har andre samme oplevelse med prostata massage?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 815 Skrevet 14. Januar, 2024 Milner skrev, for 1 minut siden: Det eneste det gjorde for mig var at tænde en en vild skide trang, og panik for at skide på briksen. Det må især være en træls fornemmelse derude på Lars Tyndskids Mark ... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4640 Skrevet 14. Januar, 2024 Milner skrev, for 5 minutter siden: I min søgen efter en ordentlig orgasme var der på et tidspunkt en dreven thai der stak en finger op i min røv, - prostata massage. Den situation kan jeg godt genkende. Det er sket flere gange hos forskellige piger. Jeg kan ikke rigtig blive klog på, om det gør noget godt for mig eller ej. Nogen gange virker det stimulerende, andre gange sådan lidt “hvad skal det egentlig til for”. Men skidetrang? Nej, heldigvis. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 14. Januar, 2024 Et par oliefingre der stimulere åbningen udenpå er vildt skønt, men trænger de ind bliver det for privat. Min pik falder også, hvis der er noget inde analt. Måske jeg ikke kan slappe nok af ?. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 14. Januar, 2024 Jeg oplevede en ubehagelig smerte sidste gang min læge stak en finger op, så jeg holder mig fra den slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Valbyguy 105 Skrevet 14. Januar, 2024 Det tager meget mere end ‘en finger i røven’ … det er dejlig at være på kanten i en lang tid uden at røre din pik …. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg