Hop til indhold
Blueberry

Flybillet til Thaipige?

Recommended Posts

plasticlove skrev, for 41 minutter siden:

Er der en ting thailændere elsker så er det Thailand. Deres trang til at rejse ud og opleve verden er generelt ikke så stor. Mange er også opdraget med at Thailand er det bedste land i verden, og derfor er der ingen grund til at rejse væk.

Ja bare det at forlade kommune grænsen er nogen gange for meget for dem.

de penge TS vil bruge på billet mm kunne han smide efter en lokal GP og få det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriv omgående til hende med dit forslag og spørg samtidig til hendes honorarkrav, så I får det hele på bordet med det samme.

Lyder pivfrækt at få hende på besøg og hygge på et hotel i Alperne. Havde jeg chancen for det, så havde jeg ikke kigget mig tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg

TS jeg vil sige som den forrige. 

Skriv til hende du gerne vil ses med.

Hvornår,  land og vigtigt hendes honorar eller hvad du har tænkt at give hende med hjem.

Gør det.

Håber det lykkes for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sliksyg skrev, for 17 timer siden:

er det ikke altid sådan.... ? :D

jo desværre er det det hos os mænd -_-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 16 timer siden:

/.../ Der var flere "trin" i spørgsmålene, men summa summarum er at det laaaangt de fleste fortrød i denne her ret store undersøgelse statistisk set, var to ting: 
DE TING DE IKKE HAVDE GJORT ELLER PRØVET DA DE HAVDE CHANCEN. 
Næsten alle ville have taget flere chancer og sprunget ud i flere eventyr og forelskelser, også selvom de kendte slutresultatet og ikke ville have handlet på impulsen til at forlade deres partner. 

Hvad jeg eller andre synes personligt, tænker jeg egentlig er lidt uinteressant for den enkelte.
Derfor bidrager jeg med hvad folk i deres livs efterår og vinter har ytret sig om at tage chancer, prøve eventyr af og kaste sig ud i ting der ikke nødvendigvis virker snusfornuftigt. 
Så længe du har råd til at sætte de penge du bruger på det over styr uden at forvente andet end chancen for noget der er bedre end bare helt at lade være... har du så egentlig mistet noget ved at gøre det, som du ikke kan undvære, selv hvis det skulle gå galt? 

Kærligst, Eva <3

 

Easterneuropeplease skrev, for 14 timer siden:

Skriv omgående til hende med dit forslag og spørg samtidig til hendes honorarkrav, så I får det hele på bordet med det samme.

Lyder pivfrækt at få hende på besøg og hygge på et hotel i Alperne. Havde jeg chancen for det, så havde jeg ikke kigget mig tilbage

KnudSan skrev, for 13 timer siden:

TS jeg vil sige som den forrige. 

Skriv til hende du gerne vil ses med.

Hvornår,  land og vigtigt hendes honorar eller hvad du har tænkt at give hende med hjem.

Gør det.

Håber det lykkes for dig.

Givetvis vet jag inte allt om pigen. Men om jag förstår din situation rätt och om du har råd att förlora de pengar som hennes flygbiljett kostar så tycker jag att du ska överväga att ta chansen! Jag är en äldre man, och precis som Eva Nadine skriver, till de saker som jag ångrar i livet är att jag vid några tillfällen inte vågat ta chansen för att jag har varit för försiktig.

Det viktiga är dock att du, precis som bland annat Easterneuropeplease och KnudSan skriver, försöker göra så mycket som möjligt klart med henne från början. Tänk på att även om du uppskattar München och de franska Alperna så kanske hon inte gör det. Jag har varit tillsammans med GP:er som gärna skulle ha vandrat i Alperna (eller i svenska eller norska fjällen) med mig och jag har varit tillsammans med de som tycker att allting annat än att knulla, gå på diskotek eller shoppa är tråkigt (kedeligt).

Beroende på vad hon uppskattar så kan det hon vill ha från dig sträcka sig allt från att hon ser det som ett äventyr och är glad för att få flygbiljetten, omkostnader och någon liten gåva till att hon också vill få ett penningbidrag motsvarande vad hon minst skulle ha tjänat som freelancer hemma i Thailand. Tänk på att även hon tar en risk – hon kan stå på en flygplats i ett främmande land utan att någon möter henne, hon kan riskera att bli utslängd på gatan i ett främmande land för att du tröttnar på henne eller ni inte kommer överens, med mera ... Jag menar inte att det är något som just du överhuvudtaget kan tänkas göra, men sätt dig in i hennes situation så förstår du också för hennes del så kan det vara lite av en chansning.

Men det viktiga är att du "känner henne på pulsen" och gör klart vad hon förväntar sig samt också gör klart för henne vad du förväntar samt också vad du har för planer för dagarna. Om du inte har några romantiska intentioner så är det nog också viktigt att det kommer fram så att hon inte (om hon skulle ha sådana tankar) ser dig som en potentiell dansk äkta man och en biljett till ett (kanske) bättre liv ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Life is what happens to you, when you are busy making other plans" ... 

Men hvis man aldrig griber chancerne, så får man dem heller ikke - sådan er det.

Jeg er jæger - og hvis jeg ikke udnytter mine chancer, så er min fryser også tom. Så go for it ... :) 

 

Redigeret af sunny

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige for at give en tilbagemelding: Jeg skrev til hende og hun svarede med det samme, men da jeg blev mere specific med forslaget, svarede hun mere undvigende. Lidt som jeg nok havde forventet, og som nogle af jer indikerede.

Men OK, jeg prøvede, og skal ikke ærgre mig over ikke at have forsøgt. Og jeg véd også, at hun vil se mig igen, hvis (når) jeg kommer tilbage til Bangkok :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...