Hop til indhold
Sigge

Ombygger eller ikke

Recommended Posts

Har tidligere i ugen mødt en Thai. Hun var temmeligt høj, cirka 175 cm og ganske mørk stemme. Ikke gigantiske men store hænder og fødder. Ville ikke fornemme hende og spørge, så kørte alligevel videre. Hun var temmelig robust, store bryster, dog bløde men  kunne været lavet. Det var dog ikke nogen tydelige ar. Var dog lidt mørk skal siges. Det såg umiddelbart også ud som en kvinde forneden og kunne igen ikke se nogen tydelige ar. Men gave hende fingeren, og kunne mærke en enkel mærkelig blære inde i hendes fisse. Lige som en mindre ballon. Blev sur og konfronterede mamasan der bedyrede at det var en kvinde. Ville enda give pengene tilbage (som jeg afslog da jeg valgte at køre videre). Var rimelig sikker på at det var en man, men burde det ikke være tydelige ar? Har til gengæld aldrig oplevet en kvinde med bold lignede ting inde i fissen, har været med over godt 100 kvinder. Men igen kan de lave det så godt at man ikke ser ar? 

Redigeret af Sigge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sigge skrev, for 36 minutter siden:

Har tidligere i ugen mødt en Thai. Hun var temmeligt høj, cirka 175 cm og ganske mørk stemme. Ikke gigantiske men store hænder og fødder. Ville ikke fornemme hende og spørge, så kørte alligevel videre. Hun var temmelig robust, store bryster, dog bløde men  kunne været lavet. Det var dog ikke nogen tydelige ar. Var dog lidt mørk skal siges. Det såg umiddelbart også ud som en kvinde forneden og kunne igen ikke se nogen tydelige ar. Men gave hende fingeren, og kunne mærke en enkel mærkelig blære inde i hendes fisse. Lige som en mindre ballon. Blev sur og konfronterede mamasan der bedyrede at det var en kvinde. Ville enda give pengene tilbage (som jeg afslog da jeg valgte at køre videre). Var rimelig sikker på at det var en man, men burde det ikke være tydelige ar? Har til gengæld aldrig oplevet en kvinde med bold lignede ting inde i fissen, har været med over godt 100 kvinder. Men igen kan de lave det så godt at man ikke ser ar? 

Min største frygt inden for GP verdenen. Jeg ved ikke hvordan jeg vil reagere. Nok lade som om min telefon ringer selvom jeg er den eneste som kan høre den og så bare lade personen beholde pengene og storme ud af døren. Har læst en del debatter om dette emne. Hvis det var en "ombygger" som folk herinde kalder det så skal det helt klart nævnes før mødet.

Og til dit spørgsmål. Eftersom du blev tilbudt dine penge tilbage så kan du nok være sikker på det var en "ombygger". Hvis det var en kvinde vil de da ikke give dig pengene tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 19 minutter siden:

Link?

 

Har været i dialog med mamasan der stadig bedyrer at det er en kvinde. Vil tage det op med hende og vil dele alt hvis det viser sig være en ombygger. Men har aldrig været med til en kvinde der har en kugle, ballon lignede ting i fissen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 8 minutter siden:

Hvis det var en kvinde vil de da ikke give dig pengene tilbage. 

Uha har det skidt nu. Ikke noget imod dem der tænder på det men er så langt fra mig sin det kan være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sigge skrev, Lige nu:

Uha har det skidt nu. Ikke noget imod dem der tænder på det men er så langt fra mig sin det kan være.

Jeg forstår dig. Især hvis du var i tvivl om lod "liderligheden" overvinde ved at tænke "det må være en kvinde, der er ingen ar, det er ok". Men alt i alt så er det vel det samme hvis du er vegetar og ikke har noget imod folk der spiser kød men tanken om at spise kød væmmes dig. Og så du er på en Cafe hvor de servere noget mad og siger der intet kød er i, men du finder ud af senere der var kød i . Det er da snyd og er ikke fair overfor dig da du er gået imod dine principper ved at blive snydt til at tro på de talte sandt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En “bold” i fissen kan vel enten være gpunkt eller en tarm som ikke er tømt, og naturligvis livmodermunden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender en 'ombygger' privat der står ved hvad der er gjort. Ingen ar, flotte bryster og en stram kusse og umættelig appetit på sex.

Lækker at være sammen med, men hendes mand sætter restriktioner der gør at jeg ikke leger med hende mere. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er du bange for ? Der er ikke forskel på en ombygger og en rigtig kvinde. Hende jeg beskrev ovenfor er i tilgift meeget stram i kussen. Og røven kan benyttes og er også stram.

Jeg kunne bedre forstå det hvis du pludselig opdagede at det var en woman wirt benefits :P. Det er ikke alles kop te. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne det ikke være noget så banalt som en polyp? De forekommer jo ret hyppigt og i forskellige størrelser.

Og så undrer jeg mig lidt over angsten for at være sammen med en post-op mand uden at opdage det. Jeg ville ærgre mig over at finde en pik i trusserne på hvad jeg troede var en lækker tøs, men at være sammen med en post-up uden at opdage det, bekymrer mig altså ikke ret meget :wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sigge skrev, for 13 timer siden:

Ville ikke fornemme hende og spørge, så kørte alligevel videre.

Lidt input til selvindsigt: Du havde altså tvivlen allerede tidligt, men valgte at fortsætte alligevel. Hvorfor så ikke bare acceptere, at du egentlig var ok med, at det måske, måske ikke var en ombygger?

Altså med andre ord skrive dig bag øret, at du, modsat hvad du selv ellers troede, godt kan tænde på en person, som måske er ombygget, og at det kun er, når du VED, at det er en tidligere mand, at du siger fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det i Ringsted? Singburi har fået en ombygger og de påstår hårdnakket at det er en kvinde, men det er det ikke og misse kan ikke klare ret store dillere

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiErdetbedste skrev, for 3 timer siden:

Min skræk at være sammen med en ombygget.

Ja, det tænkte jeg også for mange år siden, da jeg var en ung knægt i 20’erne. 

Nu er jeg blevet mere rummelig (og ikke bare i fysisk forstand), samt mere eventyrlysten. 

I Bangkok har jeg set mange smukke kvinder og blandt de smukkeste var nogle post-op. Og jeg kan ikke sige om de også har været i mellem de damer jeg hyggede mig sammen med.

Lev livet. Finder du et menneske som du er tiltrukket af og som ønsker at dele oplevelser sammen med dig, så giv den gas! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 3 timer siden:

Hvad er du bange for ? Der er ikke forskel på en ombygger og en rigtig kvinde. Hende jeg beskrev ovenfor er i tilgift meeget stram i kussen. Og røven kan benyttes og er også stram.

Jeg kunne bedre forstå det hvis du pludselig opdagede at det var en woman wirt benefits :P. Det er ikke alles kop te. 

At der ikke er forskel er jo det store emne som vi nok bare må erkende ligger 50-50 med enig og uenig herinde på EG ihvertfald :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Altså med andre ord skrive dig bag øret, at du, modsat hvad du selv ellers troede, godt kan tænde på en person, som måske er ombygget,

Du har en pointe men igen. tænker også det er fordi det går imod hans principper. Hvis du aldrig vil spise kød og det var en del af din natur ikke at gøre det og så alligevel fik lokket kød i en madret som du har bestilt. Du vil da spørge om der er kød i fordi du er i tvivl om hvis personen/tjeneren siger der ikke er kød i så må du vælge at tro på du bliver fortalt sandheden. 

Tror ikke fra TS side er at han aldrig vil kunne tænde på det agtigt men mere at det går imod hans principper. Og at blive narret er aldrig ok, især ikke hvis man vælger at tro på personen taler sandt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sigge skrev, den 12.1.2024 at 21:41:

Men gave hende fingeren, og kunne mærke en enkel mærkelig blære inde i hendes fisse. Lige som en mindre ballon.

Har til gengæld aldrig oplevet en kvinde med bold lignede ting inde i fissen ..

Måske en Menstruationskop ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller et stort marmor æg :P Jeg har en veninde der diverterer med at vise at hun kan have 4 af disse æg på størrelse med et gåseæg i kussen. Jamen er hun så ikke slap ? Nej overhovedet ikke hun har en formidabel kontrol over sine kussemuskler. Og hun kan fistes så hun skriger og sprøjter viildt. Og klemme livet af en pik.

Men som jeg skrev tidligere kan det være en af de græske natursvampe der kan suge rigtig meget til sig som vedkommende benytter når hun er på rød stue :P

Og så selvfølgelig som Jogge skriver at du har mærket livmoderen eller i det mindste livmodermunden.

Det er en lækker sport at fiste kvinder, man får mange dejlige oplevelser og overraskelser. Det gør modtageren også believe you me.

PS Det er ligeså frækt at fiste mænd, havde besøg både i går og i dag. Ham i går gik amok bare med næven inde, ham i dag gik amok med hele armen, og han var ikke en gang i træning det var flere måneder siden sidst.

Men prostata kan noget :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg engang en mærkelig oplevelse med et noget specielt androgent væsen på den der thaiklinik der lå på en sidegade til Amagerbrogade og op af en trappe, som jeg kunne mistænke. Men absolut ikke uattraktiv. Så var hun/han også meget hvid, hvilket tænder mig på en asiat. Så jeg sover fint, og postop er da kvinder, især hvis de ser sådan ud :lol:. Men jeg er heller ikke til pølse i svøb

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamAnt skrev, den 13.1.2024 at 13:07:

Var det i Ringsted? Singburi har fået en ombygger og de påstår hårdnakket at det er en kvinde, men det er det ikke og misse kan ikke klare ret store dillere

ved du om der stadig er en ombygget i Singburi og hvis ja hvem af dem det er , hvis det er muligt vil jeg helst møde en 100% kvinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...