Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skal en uge til Prag her i 2024. Og har både selv søgt lidt rundt på nettet og læst nogen gamle rejse anmeldelser herinde omkring frække oplevelser man kunne få sig i Prag. 

 
Som udgangspunkt er min plan ligenu at jeg når jeg ankommer holder øje med denne her side:
Ift. en lille aftale på hotellet undervejs. 
 
Så faldt jeg over det her Virtual Reality sexdukke bordel som er tilpas syret og anderledes fra noget jeg nogensinde har prøvet før så det bliver jeg nød til at besøge
 
Jeg har også set et par Prag rejsende snakke godt om showpark med gange med kvinder og rum og fællesarealer så den er også på listen over et sted jeg vil besøge
 
 
Så overvejer jeg et besøg i Sweet Paradise Dolly klubben mest fordi værelserne med temaer kunne være en sjov oplevelse 
 
Hvis nogen andre brødre derude med Prag erfaringer har andre bud på enten gode frække kvalitetsoplevelser eller måske noget unikt og anderledes frækt man kan og næsten skal opleve mens man er i byen så smid gerne forslag her i tråden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med nogle af de klubber hvor der er masser af tjekkiske glory Hole, hvor du kan gå fra den en kvinde til den næste. Ved ikke lige hvad de hedder. Men god tur;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i sommers. Jeg var nu ikke så imponeret ad Prag. Som by helt fantastisk men som på sex delen faldt den igennem. Jeg vil selv foretrække Wien igen. 

var i Showpark godt nok ved 18 tiden en lørdag og der var Ca 7 piger i hver deres rum. Så jeg gik igen. Der var en masse vejarbejde og nogle bygninger der skulle rives ned rundt om så der var svært at finde på min Gps. 
 

Jeg vil anbefale dig at prøve at gå ind på. The Rabbit Hole og få en gang erotic massage. 
men husk at bestille tid noget tid i forvejen der kan være lang ventetid på netop den kvinde som du syntes er pæn. Men gå på deres hjemmeside og se 

https://www.massagehall.cz/

Redigeret af Prada

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du skal alene af sted, kan jeg anbefale at finde en studine der viser dig rundt, de fleste af dem er også til sex. Det er ret billigt at booke den type piger, det koster selvfølge mad og biletter til seværdigheder til pigen oveni.

Jeg har benyttet mig af den service for nogle år siden, jeg kan desværre ikke finde det site hvor jeg fandt pigerne

Redigeret af Jyskmand22

Del dette indlæg


Link til indlæg

De sidste 10 år, har jeg kun brugt private til besøg. Har været gennem alle fælderne i div klubber. For flere år siden, var der dog en ok club i Prag 6, men den er lukket nu.

Man ku vælge enten at betale, eller gratis. Ved gratis, blev man dog videooptaget og lagt ud til købere rundt i verden, sjovt concept.

Showpark er lort, synes jeg. Den ligger uden for byen, mener det er Prag 7, Holocovicé

De private har jeg fundet i annoncer på nettet, eller i byen om natten, et par stykker dog om dagen. Mødte dem på en gl cafe i centrum, hvor vi kom i snak.

 

Redigeret af Prøver-igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swarley skrev, for 2 timer siden:

Hvad med nogle af de klubber hvor der er masser af tjekkiske glory Hole, hvor du kan gå fra den en kvinde til den næste. Ved ikke lige hvad de hedder. Men god tur;)

Jeg kan ikke finde de klubber har kigget hvis du har links så er jeg frisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot til orientering, så er mange af de kendte annonce-sider væk, da manden bag dem er tiltalt for rufferi. Dette kan besværliggøre det en anelse, hvis man som jeg foretrækker "private" og ikke klubber.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swarley skrev, for 4 timer siden:

Hvad med nogle af de klubber hvor der er masser af tjekkiske glory Hole, hvor du kan gå fra den en kvinde til den næste. Ved ikke lige hvad de hedder. Men god tur;)

Er det ikke mest bare på film? Er ikke helt sikker på findes i virkeligheden i særlig stor grad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan ikke finde de klubber har kigget hvis du har links så er jeg frisk

jeg fandt dette link, så må du se om det passer
https://intlsexguide.com/find-a-czech-glory-hole-in-prague/

min erfaring er, at der kommer mange flere forslag op hvis du søger efter det du ønsker, når du er i Tjekkiet/Prag og helst i inkognitotilstand

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ældre anmeldelse af mig, som nok kræver at der søges efter nyere information for at du kan bruge den som en kilde til inspiration:

God tur :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

De tjekkiske glory holes er ofte arrangementer der afholdes, og ikke et bestemt sted der er åbent fast. Der er masser af muligheder for de traditionelle glory holes. 

Men enig i, at chancen for at finde dem når du lander i Prag er bedre end når du søger hjemmefra. En gang i mellem kan det være lidt nødvendigt at lytte lidt på vandrørene hos de forskellige swingerklubber, glædespiger osv. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 22 minutter siden:

De tjekkiske glory holes er ofte arrangementer der afholdes, og ikke et bestemt sted der er åbent fast. Der er masser af muligheder for de traditionelle glory holes. 

Det er også det jeg var nået frem til efterhånden jeg ser hvad der sker når jeg lander dernede ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flyvning er stoppet fra Billund til Prag, skide træls. Er ellers dernede i hvert fald 2 gange om året.

1 time og 15 minutter, så er man der. 

Hold dig fra div klubber som fx "Darling Cabaret" , de er rip off

Redigeret af Prøver-igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det dukke bordel lyder da helt fantastisk, det er en kæmpe turn on for mig :wub:

Surt jeg ikke kendte til det sidst jeg var i Prag.

Men det betyder jo bare at jeg må besøge i år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, den 11.1.2024 at 11:37:

Jeg skal en uge til Prag her i 2024. Og har både selv søgt lidt rundt på nettet og læst nogen gamle rejse anmeldelser herinde omkring frække oplevelser man kunne få sig i Prag. 

 
Som udgangspunkt er min plan ligenu at jeg når jeg ankommer holder øje med denne her side:
Ift. en lille aftale på hotellet undervejs. 
 
Så faldt jeg over det her Virtual Reality sexdukke bordel som er tilpas syret og anderledes fra noget jeg nogensinde har prøvet før så det bliver jeg nød til at besøge
 
Jeg har også set et par Prag rejsende snakke godt om showpark med gange med kvinder og rum og fællesarealer så den er også på listen over et sted jeg vil besøge
 
 
Så overvejer jeg et besøg i Sweet Paradise Dolly klubben mest fordi værelserne med temaer kunne være en sjov oplevelse 
 
Hvis nogen andre brødre derude med Prag erfaringer har andre bud på enten gode frække kvalitetsoplevelser eller måske noget unikt og anderledes frækt man kan og næsten skal opleve mens man er i byen så smid gerne forslag her i tråden. 

Hvornår skal du af sted? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, den 24.1.2024 at 00:37:

Maj måned regner jeg med 

Oki. Jeg skal derned i uge 7.

Jeg har været dernede et par gange.

Show Park er måske der hvor jeg havde den bedste oplevelse. Desværre var jeg halvfuld, og havde kun et enkelt skud i bøssen. Jeg gav mig god tid til at kigge rundt og se på alle pigerne, og en enkelt af dem tog bare kontakt og vi stod og smalltalkede lidt. Jeg sagde at jeg lige ville se mig om inden jeg besluttede mig, og han fortsatte bare stilen med at være flink og snakkesalig.

Der var flere yngre og hottere piger, men jeg endte med at gå tilbage til hende. Der var god kemi, og hun ville ikke slippe mig før jeg havde brugt mit skud :-)

Problemet er at det af og til tager så lang tid at det ikke er til at holde ud, når man bare gerne vil komme, men sådan er det jo bare.

Husk at købe entre online inden du kommer derud, det er billigere.

 

Rabbithole er også fedt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...