Hop til indhold
Golden-Eagle

Hej alle. Hvorfor GFE???

Recommended Posts

Hurtige Stinky skrev, for 13 timer siden:

Så gå i byen og vær social.

Jeg gætter på at de mænd der efterlyser GFE er socialt udfordret og ikke formår at opbygge et "normalt" forhold til en kvinde, og har behov for lidt "hengivenhed" selvom det er købt hengivehed. 

Det er lidt en klassiker ...
Det er nok ikke helt forkert, men .. 
Jeg er ikke specielt socialt udfordret, men jeg går ikke i byen.
Og ja, det er et alvorligt problem, i forhold til at finde kærester ...
Nok især som voksen, fordi flirt / dating ikke er velset i mange andre sociale sammenhænge ikke er velset ...
Jeg kender en del mænd, der har det på samme måde ... de har ikke problemer med det sociale, men de går ikke i byen, og de har også problemer med at finde kærester. 

Med hensyn til 'GFE / kæresteoplevelse', så tror jeg også betegnesen skaber forvirring.
Tror 'Mistress Experience / Elskerindeoplevelse' ville passe bedre ... 
 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Jeg er en af dem der tænder ret meget på GFE-tanken, uden dog at have prøvet det, da jeg endnu har til gode at besøge en GP. 

Tanken om bare at møde op og knalde er mig ret ligegyldig. Jeg tænder mere på det med at kysse og tage det stille og roligt (i hvert fald til at starte med) og er nok en klassisk gentleman type, hvad det så end betyder. 

Generelt er jeg også ret genert så jeg tænker at det vil være den rette måde for mig. 

Hvad andre gør, er deres sag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som pigen skriver  så skal det ikke være vild hård -Fantastisk dejlig kvinde. 35 år. 165/80. Renlighed og god opførsel et must.
Midtjyde har lånt lejlighed. Vil prøve dette koncept. Gode bryster. Fræk buttet krop. Dejlig gennemført kærestesex med kys og kram. Er nymfoman. Kan ikke få nok. Kan lide at smelte sammen i fælles orgasme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest miascuddles

Fordi GFE dekket et bredt spekter av mennesklige behov. Det handler om nærhet, intimitet, det å connecte med noen på et dypere nivå enn rent seksuelt. 

GFE gir meg boyfriend experience, på samme måte som for mine dates girlfriend experience, uten selve tradisjonelle forholdet hvor man er i hverandres liv uteonom bookede treff.

Dette gjør det trygt da man slipper drama, at noen stiller krav og forstyrrer deg i ditt daglige liv. 

GFE er ikke utelukket til de gifte og alle benytter seg av det i ulike aldre. Er mange som gjerne finner den de har best kjemi med og besøker etter behov i mange år. Tror jeg leste om en mann som gikk til en fast i 20 år. 

Noen orker ikke slitet med dating, andre jobber mye og har ikke tid, og andre igjen er sjenerte / ensomme / er gift uten nærhet osv. Det er mange gode grunner til å velge GFE. 

98% av mine dates er GFE. Sexen blir mye mer intens og deilig for den er fokusert på felles nytelse. 

Redigeret af miascuddles

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Hej alle. Hvorfor GFE???"

Fordi forskellige mennesker tænder forskellige ting, og man har behov for, lyst og råd til forskellige slags sex på forskellige dage. 
Nogle gange har man lyst til "bare desserten" og andre dage "hele tasting menu'en" og ind imellem måske bare at plukke ud fra en (FUCK)buffet indtil man er overmæt og triller hjem for at faste flere dage efter fordi mætheden varer længe og sulten er stillet.
Lidt ligesom is er is men med forskellige smagsvarianter og mulighed for at blande forskellige slags i samme vaffel - eller noget
It's just a flavour ;) 

Kærligst, Eva <3

PS: Is til morgenmad på en søndag? Tjah... hvorfor ikke? Hvilken smag har jeg lyst til i dag? 
Jeg tror jeg napper en GFE og serverer den som morgenmad på sengen :wub:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Eva Nadine skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror jeg napper en GFE og serverer den som morgenmad på sengen :wub:

Se det ville være virkelig GFE  som desværre nok kun forbliver som et minde, men glæden over kan stadig oprejse den "vinkelrette".

Michael Bundesen har så lyrisk beskrevet dette:

Vi tænker ikke på balder og lår
På nødder, negle og tænder og hår
Men I må godt være smukke imens
Vi falder for jeres intelligens

BR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...