Hop til indhold
Golden-Eagle

Hej alle. Hvorfor GFE???

Recommended Posts

hej folkens. Jeg vil bare høre for jeg forstår ikke hvorfor GFE er så vigtig. Ikke at jeg siger det ee forkert eller modstander af det. Slet ikke. Vil bare gerne vide hvad der gør det er det som mange vil.??

Jeg tænker at en del muligvis er i forhold gift

Så der for man kærlighed og kærligheds sex hvis det er et lykkelig forhold 

Jeg kun godt tænke mig at forstå hvorfor GFE 

God dag til jer der ude :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi nogen af os ikke har kone og kæreste og har brug for engang i mellem at mærke menneskelig nærhed andre har sikker andre grunde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart virker det ikke som den bedste antagelse, at mænd der er utro, får alle deres intime behov opfyldt. Der er selvfølgelig nogle mænd der bare har en aftale med konen om et åbent forhold, men ved da i hvert fald ud fra hvordan mange herinde kommenterer, at alle brugere på EG ikke ligefrem fortæller deres kone hvad de laver.

Derudover forstår jeg ikke helt dit premisse, selv hvis man er lykkelig gift og har konens velsignelse til at besøger GP'er, hvorfor skulle man så ikke ville have GFE? Det er vel ikke kun et spørgsmål om, at man får et behov om intimitet opfyldt "hjemme fra", det er vel bare om hvilken type sex man kan lide. Kys og intimitet er jo for mange en essentiel del af at nyde sex.

Hvis jeg får en god frokost vil jeg da også stadigvæk gerne have god aftensmad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golden-Eagle skrev, for 18 minutter siden:

Så der for man kærlighed og kærligheds sex hvis det er et lykkelig forhold 

Ja og hvis sex i det lykkelige forhold var noget der foregik for mange år siden, så er vi nogen der søger GFE andre steder. Jeg finder i hvert tilfælde nogle gange om året en moden milf, der kan give mig fornemmelsen, til trods for at jeg inderst inde ved det er skuespil. En ung blondine bimbo siger mig ikke noget, det er følelsen af sexuel kontakt med en ligesindet jeg savner. Havde min kone stadig lyst ville jeg da hellere have et sexliv der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gbcr skrev, for 8 minutter siden:

Fordi nogen af os ikke har kone og kæreste og har brug for engang i mellem at mærke menneskelig nærhed andre har sikker andre grunde

Fordi man har kone eller kæreste er det jo ingen garanti. De kan vil også have behov for GFE:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange der ikke kan have sex uden det er GFE - altså uden kys, nærvær, intimitet, kælen… 

Nogle kvinder kan ikke blive våde uden kys og kram - og nogle mænd kan ikke få den op og stå uden kys og kram ^_^

… og så er det bare dejligt! :wub:

Redigeret af SweetKisses

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, for 41 minutter siden:

Ja og hvis sex i det lykkelige forhold var noget der foregik for mange år siden, så er vi nogen der søger GFE andre steder. Jeg finder i hvert tilfælde nogle gange om året en moden milf, der kan give mig fornemmelsen, til trods for at jeg inderst inde ved det er skuespil. En ung blondine bimbo siger mig ikke noget, det er følelsen af sexuel kontakt med en ligesindet jeg savner. Havde min kone stadig lyst ville jeg da hellere have et sexliv der.

Må jeg spørge om din alder... jeg oplever nogenlunde det samme, men har bare lidt svært ved at forholde mig til at det sker i vores forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej alle. Vil igen lige gøre klart jeg ikke har noget i mod GFE og folk som vil det. Og er til det. Jeg vil bare høre jeg hvorfor det er så vigtig.

er super glad for i gad og svare og skrive. Jeg synes det er super man kan betale sig til en ting man har brug for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det fordi jeg gerne vil have den lidt mere kærlige, tætte oplevelse.
Den ene vej, den anden vej eller begge veje.
Jeg kan ikke helt skelne sex fra ømhed.

Og for mig kan den kærlige oplevelse sagtens give mening selv om det kun er een gang eller nogen få gange.
Synes generelt pigerne er gode til at være kærlige.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobstar skrev, for 3 timer siden:

Må jeg spørge om din alder... jeg oplever nogenlunde det samme, men har bare lidt svært ved at forholde mig til at det sker i vores forhold.

Ja jeg er 62 og det er næsten 20 år siden min kones lyst forsvandt. De første prøvede vi en eller 2 gange om året, at starte det op igen. Nu er det helt stoppet, hvorfor jeg uden hendes vidende køber lidt adspredelse. 
Det havde været nemmere, hvis der havde været i forståelse, så hvis du har den mulighed, så benyt den.

BR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golden-Eagle skrev, for 1 time siden:

hej alle. Vil igen lige gøre klart jeg ikke har noget i mod GFE og folk som vil det. Og er til det. Jeg vil bare høre jeg hvorfor det er så vigtig.

er super glad for i gad og svare og skrive. Jeg synes det er super man kan betale sig til en ting man har brug for. 

Altid rart når folk er åben for at lære lidt om andre. Min forrige kommentar var mest rettet mod dit premisse, men hvis du finder det interessant kommer her lige lidt omkring hvorfor jeg (og nok mange andre) kan lide GFE.

For mig er det helt generelt bare fordi GFE (kys, den mere intime måde at røre hinanden på osv.) er en meget seksuel ting. Det er ikke direkte et spørgsmål om behov / fordi jeg mangler intimitet. Så hele tanken omkring, hvorvidt man får GFE med sin kone er egentlig ikke relevant - det er et spørgsmål om, at disse ting blot gør sex til hvad det er for mig. Selv hvis jeg tager en meget dominerende rolle med en sub med noget BDSM, så vil jeg nogle gange kysse hende. Jeg synes selv i den slags sammenhæng kan en form for GFE passe ind (lidt ligesom man jo kan have BDSM med en kæreste, men samtidig kan det være en intim, meget personlig oplevelse).

Så Der er simpelthen ikke et spørgsmål om et behov, det er bare at sex altid er bedre med den slags intimitet for mig. Og det er ikke kun "kæreste der kysser med blid sex" der kan være GFE. Hård sex, BDSM, dom / sub, mange ting kan have GFE aspektet over sig.

Mit synspunkt er måske også lidt baseret på, at jeg kun besøger GP'er når jeg er single. Tænker folk i et forhold har deres egne grunde som jeg ikke nødvendigvis kan sætte mig ind i (ikke ment for at dømme).

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er GFE en totaloplevelse. Når det er rigtig godt er det lidt som at blive revet væk i en biograf i en bølge af lyd og lys kontra et sort/hvidt TV med monolyd.

Jeg tænker nok generelt meget og kan få stress ind i mellem. Spænding i kroppen. Under GFE forsvinder omgivelserne. Vi kan være i en skummel kælder men jeg ser kun hende. Der var en gang en der sagde til mig før vi gik i gang: nu er der kun dig og mig her og intet andet. Jeg mærker ikke tiden helt på samme måde. Min sindstilstand bliver lidt som i Enigma eller Enya numre. Det er et af de få tidspunkter hvor jeg slapper helt af og er mere impulsiv.

Der er mange berøringer, som en slags gensidig massage. Det er dejligt at se hende. Men også at røre ved hende og at hun rør mig.  Måske er hun smuk. Måske ikke. Men uanset hvad så ser hun smukkere ud når vi er sammen på den måde.

Jeg kan blive revet med. Mens vi er i gang kan det føles meget intenst. Jeg gør det ikke for at få kærlighed. Men der kan godt være følelser mens vi er i gang.

Der skal være noget gensidighed, ellers er det ubehageligt for mig. Gensidighed behøver ikke at være kærlighed eller en seksuel tiltrækning. Det kan også være at hun anerkender og accepterer mit behov og ønsker at dække det behov. Hvis hun selv får noget ud af det, hvad det så end er, er det selvfølgelig bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golden-Eagle skrev, for 15 timer siden:

hej folkens. Jeg vil bare høre for jeg forstår ikke hvorfor GFE er så vigtig. Ikke at jeg siger det ee forkert eller modstander af det. Slet ikke. Vil bare gerne vide hvad der gør det er det som mange vil.??

Jeg tænker at en del muligvis er i forhold gift

Så der for man kærlighed og kærligheds sex hvis det er et lykkelig forhold 

Jeg kun godt tænke mig at forstå hvorfor GFE 

(…)

Tak for dit indlæg. Jeg tror måske ikke, jeg helt kan følge præmissen dog. GFE er ligesom PSE en særlig ydelse der kan gives ved besøg hos en GP – altså noget professionelt.

Det er netop noget andet end almindelig dating, et forhold eller lignende.

 

Jeg tror derfor egentlig ikke, det har så meget at gøre med om det lige er GFE som sådan. Du kunne også også have spurgt, hvorfor besøger mænd/fyre i forhold, gifte mænd så overhovedet GP’er? Det kan der vel være mange årsager til.


Som @Barske Rødskæg skriver her:

Barske Rødskæg skrev, for 15 timer siden:

Ja og hvis sex i det lykkelige forhold var noget der foregik for mange år siden, så er vi nogen der søger GFE andre steder. Jeg finder i hvert tilfælde nogle gange om året en moden milf, der kan give mig fornemmelsen, til trods for at jeg inderst inde ved det er skuespil. En ung blondine bimbo siger mig ikke noget, det er følelsen af sexuel kontakt med en ligesindet jeg savner. Havde min kone stadig lyst ville jeg da hellere have et sexliv der.

Måske har konen ikke længere lyst, måske mangler der noget tilfredstillelse i forholdet, måske er det spændingen. Der kan være mange årsager. Nu skriver @Barske Rødskæg, at han foretrækker at besøge en milf. Nogle ville måske også foretrække en ung piges selskab som afveksling etc.

 

Hvorfor nogen så f.eks. foretrækker GFE om det så er gifte, i forhold eller singler – det er en helt anden sag. Men måske nogens præferencer ændre sig for den slags ligesom du måske spørger ind til, hvis man f.eks. kommer i et forhold eller bliver gift – jeg ved det ikke :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor GFE?
Hvorfor massage?
Hvorfor PSE??
Hvorfor spansk?
Hvorfor svensk?
Hvorfor dansk?
Hvorfor BDSM??
Hvorfor scat?
Hvorfor hvorfor dit og hvorfor dat?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne både ditten og datten i hvertfald, og nogle gange bare gerne en tur i biografen og lægge en hånd på låret, og andre gange bare et blowjob uden videre.

Tror bare man skal gøre det man har lyst til. Livet er kort. Nyd det så længe man kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golden-Eagle skrev, den 10.1.2024 at 17:20:

hej folkens. Jeg vil bare høre for jeg forstår ikke hvorfor GFE er så vigtig. Ikke at jeg siger det ee forkert eller modstander af det. Slet ikke. Vil bare gerne vide hvad der gør det er det som mange vil.??

Jeg kun godt tænke mig at forstå hvorfor GFE

En engangsknal med en kvinde der har lyst til dig slår enhver GFE man kan købe sig til. Så gå i byen og vær social.

Jeg gætter på at de mænd der efterlyser GFE er socialt udfordret og ikke formår at opbygge et "normalt" forhold til en kvinde, og har behov for lidt "hengivenhed" selvom det er købt hengivehed. 

 

 

Redigeret af Hurtige Stinky

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, den 11.1.2024 at 11:16:

@Golden-Eagle har du mon selv prøvet GFE hos en GP før? Hvis ikke, hvorfor? Spørger blot af ren nysgerrighed.

Har prøvet. Og jeg kan det ikke. Kæreste sex for mig er med en kæreste. Jeg var GP i dag. Og jeg sprugt hende og hun forstår det heller ikke. Men igen opslaget er ikke negativ form. Jeg spørger kun. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hurtige Stinky skrev, for 4 minutter siden:

En engangsknal med en kvinde der har lyst til dig slår enhver GFE man kan købe sig til. Så gå i byen og vær social.

Jeg gætter på at de mænd der efterlyser GFE er socialt udfordret og ikke formår at opbygge et "normalt" forhold til en kvinde, og har behov for lidt "hengivenhed" selvom det er købt hengivehed. 

 

 

Pas skal jeg ikke udtale mig om. Men for mig kan jeg det ikke for jeg ved hun bare spiller det. Og det er på ingen måder kæreste sex. Hende jeg besøgt i dag sagde at GP er til og få de oplevelser man ikke kan finde eller kvinden der hjemme ikke kan klare. 

Sådan ser jeg også på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golden-Eagle skrev, for 17 minutter siden:

 Men for mig kan jeg det ikke for jeg ved hun bare spiller det.

Og det er på ingen måder kæreste sex. Hende jeg besøgt i dag sagde at GP er til og få de oplevelser man ikke kan finde eller kvinden der hjemme ikke kan klare. 

Sådan ser jeg også på det. 

Samme holdning som dig. Så det bliver aldrig en på nogen måde troværdig oplevelse, når man ved det bare drejer sig om pengene.

GP er for mig en måde at lette trykket på behagelig vis. En dame, fundet byen, er til gensidig og gerne langvarig nydelse og det kan en såkaldt GFE slet ikke erstatte.

Har aldrig oplevet behov som kvinden derhjemme ikke kunne klare, men jeg har nok ikke særlige behov.  Behandler du din kvinde godt så går hun gerne lidt ekstra langt for at glæde dig.

Redigeret af Hurtige Stinky

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...