Hop til indhold

Avoid this girl

Featured Replies

Skrevet

avoid this black girl!!! she stole from my room while I was sleeping the amount of 8000 kr and the documents, the wallet was thrown in the trash, in the house where I sleep

unfortunately it was empty without documents and without money!!!!! he completely destroyed the house, I was left with no money and no documents! all this happened in the vejle city! I will leave her announcement here!

https://annoncelight.dk/showad/393355

Skrevet
Natalia-naty skrev, for 27 minutter siden:

avoid this black girl!!! she stole from my room while I was sleeping the amount of 8000 kr and the documents, the wallet was thrown in the trash, in the house where I sleep

unfortunately it was empty without documents and without money!!!!! he completely destroyed the house, I was left with no money and no documents! all this happened in the vejle city! I will leave her announcement here!

is it a HE or SHE you are talking about? I am a bit confused...anyway if you leave a wallet with 8K and all your documents and sleep away from it all , and a person you not know is still in your house.....hmmm 

Skrevet
  • Author

it's a she, i put her annonce  up . I was in a house in the city of Vejle where I worked, the bag and the money were in my room, in the closet, my room could not be closed, so he entered my room at night and stole my documents and money!

Skrevet
Natalia-naty skrev, for 43 minutter siden:

What do you want to achieve with your claim? No one here can help you, you have to contact the police.

Skrevet
  • Author

I didn't ask for anyone's help, I just wanted other girls to know if he would meet her at the workhouses.!!!!!!!

Skrevet
Natalia-naty skrev, for 1 minut siden:

I didn't ask for anyone's help, I just wanted other girls to know if he would meet her at the workhouses.!!!!!!!

You keep saying it's a she, but also a he. That is kind of confusing, who is this person?

Also, you should just contact the police. If someone stole 8000 kr. and important documents from you, you contact the police.

Skrevet
pdrhan skrev, for 38 minutter siden:

is it a HE or SHE you are talking about? I am a bit confused...anyway if you leave a wallet with 8K and all your documents and sleep away from it all , and a person you not know is still in your house.....hmmm 

Nu er det jo normalt at flere pige bor sammen på bordellet. 
og de også sover der og det eneste private de har er værelset. 
hvor de også modtager kunder. 
troede du de havde 2 huslejer imens de opholder sig i landet. 
så det er nok en af de andre piger hun taler om har været inde og stjæle. 

at hun så skriver her inde giver ikke mening for vi kan ikke hjælpe. 
men hun håber nok at det er lidt hævn og dårlig omtale for pigen der måske har taget hendes penge 

pigerne der bor så tæt sammen er ikke altid lige gode venner. 

Skrevet
Julius skrev, for 30 minutter siden:

What do you want to achieve with your claim?

At advare andre sexkunder og GP’er, vel??

Skrevet
Emptyman skrev, for 25 minutter siden:

Jo, men hvordan skulle vi kunne vide om den slags opslag er ægte eller løgn og latin? (Ikke at jeg påstår at det er løgn i det her tilfælde) Det eneste rigtige er at gå til politiet. 

Skrevet
Lange skrev, for 7 minutter siden:

politiet. 

Ha ha, ja de kan klart hjælpe men det bliver nok med en retur billet samt fratage hendes sidste mønt :rolleyes:

Skrevet
Emptyman skrev, for 35 minutter siden:

Og måske få lidt medlidenhed og ekstra betaling af de kommende gæster.

Det er jo også en måde at promovere sig selv. Kan man ikke selv få positiv omtale, kan man altid forsøge at træde på andre.

Skrevet
  • Author

everything is very real, what reason would I have to put this post there, I was with her in the house, I am worried about my documents that I will never recover. I want to mention that the girl was black, she was from Nigeria, I found out from the superior of the house where I stayed. I put this post here so that no girl will go through what I went through.

Skrevet
  • Author

I don't want to receive anyone's mercy. I published this here so other girls know!!!! that's all ! some of you have too rich an imagination! and I repeat, I don't want anyone's pity, I care about my documents first, and other girls don't suffer what happened to me! thank you

Skrevet
Julius skrev, 1 time siden:

Og måske få lidt medlidenhed og ekstra betaling af de kommende gæster.

Det er jo også en måde at promovere sig selv. Kan man ikke selv få positiv omtale, kan man altid forsøge at træde på andre.

Sikke dog en latterlig kommentar. 

En smule empati ville klæde dig og jer andre med jeres mistroiske tankegang

Skrevet
Danskeblondeemma skrev, for 16 minutter siden:

Argg synes nu ikke det jeg skrev var uden empati. 
i så fald var det ikke ment på den måde. 
bare en forklaring til anden bruger. 

Redigeret af Larschristian

Skrevet
Lange skrev, for 1 time siden:

Jo, men hvordan skulle vi kunne vide om den slags opslag er ægte eller løgn og latin? (Ikke at jeg påstår at det er løgn i det her tilfælde) Det eneste rigtige er at gå til politiet. 

Det ved man aldrig.. Du ved heller ikke om de anmeldelser du evt læser er ægte eller pure opspind.. Vi ved heller ikke om de brugere, der advarer imod at betale forud fordi de har mistet deres penge, taler sandt.. 

Teoretisk set ved vi heller ikke om pigen evt har meldt det til politiet.. 

Jeg vil som pige sætte utrolig stor pris på den info der her er delt hvis jeg skulle ende i det samme hus som den omtalte pige hvilket var TS’ ønske med tråden.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Man skal tage rigtig mange ting herinde med et stort gran salt, da man aldrig ved hvilken agenda - om nogen - folk har. Men det er jo før set, at nogen har ønsket at skade andres forretning. Der er jo også regler herinde for at man ikke må beskylde andre for at tage for eksempel stoffer. For hvordan skulle nogen vide hvornår der bliver talt sandt og hvornår der bliver løjet.

Skrevet
Lange skrev, for 1 time siden:

For hvordan skulle nogen vide hvornår der bliver talt sandt og hvornår der bliver løjet.

Præcis, der bliver løjet som aldrig før, også herinde, det er efterhånden svært at se da alle er anonyme, som blot skjuler sig online :(

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica a scris, acum 2 ore:

Nu sièi never.. De sloki, nu sièi dăciu recenzii pe care le poti citi sunt reale sau pure născociri.. Nici nu știm dăciu utilazionii care avesvezaeza să nu plătească în avans pentru că și-au pierdut banii spun the truth.

Teoretic, nici nu știm dăci fata poate să fi sesizat poliția. 

Ca fată, aș aprecia foarte mult the information shared with aici dăciu ar fi să agun în sănă casă cu fata sănătă, ceea ce a fost dorința lui TS cu firul.. 

totul este piatru ce spun. Nu am nicio treaba cu fata care mi-a furat banii, ea e neagra, eu sunt alba, doar spun ce-mi sa dochtutt ca sa nu mai sufere si alte fete la fel. nu stii noicadate cu cine esti la serviciu, despre asta vreau sa atrag atentia 

Skrevet
Danskeblondeemma skrev, for 3 timer siden:

Jeg er absolut ked af det på pigens vegne, at hun er blevet bestjålet, men det er slet ikke det rette forum at bringe historien frem!
Når man publicerer det et sted som her, kan jeg ikke se, det er uempatisk at være lidt mistroisk, og samtidig komme med anbefaling om at rette henvendelse til politiet, i stedet for hænge en anden pige ud, en pige som sikkert også er kommet her til landet for at tjene lidt håndører. De to piger er i samme båd, men ingen af dem har tilsyneladende en ordentlig moral.
Det er det helt forkerte sted at få medhold og evt. erstatning.

Skrevet
Julius skrev, for 38 minutter siden:

Jeg er absolut ked af det på pigens vegne, at hun er blevet bestjålet, men det er slet ikke det rette forum at bringe historien frem!
Når man publicerer det et sted som her, kan jeg ikke se, det er uempatisk at være lidt mistroisk, og samtidig komme med anbefaling om at rette henvendelse til politiet, i stedet for hænge en anden pige ud, en pige som sikkert også er kommet her til landet for at tjene lidt håndører. De to piger er i samme båd, men ingen af dem har tilsyneladende en ordentlig moral.
Det er det helt forkerte sted at få medhold og evt. erstatning.

Hun har flere gange nu pointeret at hun hverken ønsker medhold eller erstatning men bare at advarer andre piger så de kan være opmærksomme skulle de sidde det samme sted.. 

Det er ganske normalt når vi piger lejer os ind et sted at andre værelser i huset/lejligheden bliver anvendt af for os ukendte piger.. Dem skal vi så i en hvis udstrækning stole på jo.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 56 minutter siden:

Hun har flere gange nu pointeret at hun hverken ønsker medhold eller erstatning men bare at advarer andre piger så de kan være opmærksomme skulle de sidde det samme sted.. 

Det er ganske normalt når vi piger lejer os ind et sted at andre værelser i huset/lejligheden bliver anvendt af for os ukendte piger.. Dem skal vi så i en hvis udstrækning stole på jo.. 

Jeg forsvarede mig overfor en anden bruger, som mener jeg er latterlig og uempatisk, ikke et indslag til tråden generelt.

Skrevet
Julius skrev, 1 time siden:

Jeg forsvarede mig overfor en anden bruger, som mener jeg er latterlig og uempatisk, ikke et indslag til tråden generelt.

Jovjov men din tidligere kommentar i tråden vidnede jo heller ikke om at du forstod TS begrundelser^_^.. Selvom hun egentlig på daværende tidspunkt havde forklaret hendes ønske med opslaget.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Jovjov men din tidligere kommentar i tråden vidnede jo heller ikke om at du forstod TS begrundelser^_^.. Selvom hun egentlig på daværende tidspunkt havde forklaret hendes ønske med opslaget.. 

Nu er jeg faktisk den første, som spørger trådstarter, hvad hun vil opnå, og samtidig opfordrer jeg til at kontakte politiet, som er det eneste rigtige at gøre, når man er blevet bestjålet.
Jeg får svar af trådstarter, og er tilfreds med svaret. Så er den egentlig ikke længere for mit vedkommende.
En anden bruger vælger alligevel at kommentere mit allerede besvarede spørgsmål. Det kommenterer jeg så med yderligere muligheder til den pågældende bruger, ikke til tråden generelt, ikke til trådstarter.
Det reagerer endnu en bruger på, og kalder mig latterlig og uempatisk, hvilket jeg så forsvarer. Igen kommenterer Jeg ikke tråden generelt, ej heller trådstarter.
Mit forsvar reagerer du så på, og prøver at fortælle, hvad hensigten med tråden er. Det er fuldstændig unødvendigt, det har jeg allerede selv læst fra trådstarter.
Mit oprindelige indlæg til trådstarter var både sobert og hjælpsomt! De øvrige kommentarer henvendt til mig var både unødvendige og irrelevante for tråden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.