Hop til indhold

Avoid this girl

Featured Replies

Skrevet
Julius skrev, for 43 minutter siden:

Mit forsvar reagerer du så på, og prøver at fortælle, hvad hensigten med tråden er. Det er fuldstændig unødvendigt, det har jeg allerede selv læst fra trådstarter

Det fremgår på ingen måder at du ikke mener det skulle være henvendt til selve tråden.. Når det ikke bliver påpeget så du vel lidt selv uden om at det bliver taget som svar på tråden og at du dermed bliver angrebet.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 56 minutter siden:

Det fremgår på ingen måder at du ikke mener det skulle være henvendt til selve tråden.. Når det ikke bliver påpeget så du vel lidt selv uden om at det bliver taget som svar på tråden og at du dermed bliver angrebet.. 

Jeg citerer udelukkende andre brugers kommentarer henvendt til mig, og kommenterer ikke yderligere på tråden, hvilket den opmærksomme læser vil kunne se.

Jeg har ingen yderligere kommentarer til tråden generelt, til trådstarter, eller til brugere som måtte kommentere mine nuværende indlæg.

Skrevet
Natalia-naty skrev, den 10.1.2024 at 14:53:

avoid this black girl!!! she stole from my room while I was sleeping the amount of 8000 kr and the documents, the wallet was thrown in the trash, in the house where I sleep

unfortunately it was empty without documents and without money!!!!! he completely destroyed the house, I was left with no money and no documents! all this happened in the vejle city! I will leave her announcement here!

https://annoncelight.dk/showad/393355

Hello Natalia

Thank you for your intention in letting us know, but it won't objectively solve anything for you because the girl who needs the place to work, if she has no other option, will go to the same address as you and will live for reasons of need with the same girl. Taking care of your belongings will always be your responsibility wherever you go.

And even if you warn, I'm sorry but it's hard to believe because I've seen reports here of people who said they were robbed and then assumed they lied because there were problems with the girl.
And even in relation to customer visits - if he likes her photo and what she offers in the ad, you can be sure that his desire will speak stronger than the story about the “theft”.

Have a good day

Thor 

Redigeret af Thor.2023

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.