Pinkman 1107 Skrevet 20. Maj, 2024 Jakoblaursen skrev, for 2 timer siden: men synes ikke jeg kan se pigerne.. Pinkman skrev, den 19.5.2024 at 06:59: Harmony har en dagligt opdateret liste over hvilke piger, som er til stede, men det er efterhånden en del år siden, at der var billeder på pigernes profiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansoo 23 Skrevet 22. Maj, 2024 Jakoblaursen skrev, den 20.5.2024 at 09:58: Hvad er linket til den der hjemmeside? Min søgemaskine kan ik’ finde den:) Sry fandt det: https://www.saunaclub-harmony.com/girls/ men synes ikke jeg kan se pigerne.. Du kan først se pigerne i klubbens åbningstid. Prøv at tjekke siden igen imens klubben er åben, så kommer de frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansoo 23 Skrevet 22. Maj, 2024 Er der egentligt nogen der ved om pigerne kan finde på at komme i sauna imens man sidder derovre? Eller bruger de aldrig det andet hus der ligger i haven? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GMB 110 Skrevet 22. Maj, 2024 Hej Har aldrig set en pige i saunaen, de bruger mest det store hus og haven, hvis mændene soler sig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1017 Skrevet 24. Maj, 2024 Hansoo skrev, den 22.5.2024 at 08:58: Du kan først se pigerne i klubbens åbningstid. Prøv at tjekke siden igen imens klubben er åben, så kommer de frem. Klubben har åbent nu, og ingen piger med billeder. Der står kun et grønt flueben ved siden af "til stede". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 24. Maj, 2024 Den Anonyme skrev, for 4 timer siden: Hansoo skrev, den 22.5.2024 at 08:58: Du kan først se pigerne i klubbens åbningstid. Prøv at tjekke siden igen imens klubben er åben, så kommer de frem. Klubben har åbent nu, og ingen piger med billeder. Der står kun et grønt flueben ved siden af "til stede". Han mener, at du kan se pigernes profiler, når klubben er åben - der har ikke været billeder på profilerne i årevis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1017 Skrevet 24. Maj, 2024 Pinkman skrev, for 7 minutter siden: Han mener, at du kan se pigernes profiler, når klubben er åben - der har ikke været billeder på profilerne i årevis Er godt klar over der ikke har været billeder længe, derfor det ikke gav nogen mening at citere en, som efterspørger at kunne se dem. Man ser dem ikke ved at se deres navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 238 Skrevet 24. Maj, 2024 Ja, man kan se hvad pigerne kalder sig og lidt info om hende hvis man trykker på navnet Desværre intet ang. ydelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansoo 23 Skrevet 5. Juni, 2024 Er der nogen der skal derned 5-6 juli? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agaton Sax 14 Skrevet 24. Juni, 2024 Var på FKK Harmony for første gang forleden. Det er en ganske velindrettet klub med et bredt udvalg af hovedsagelig rumænske piger. Der er alt fra de lidt runde til de næsten gennemsigtige, og med en aldersspredning fra den purunge Lolita til de mere erfarne madammer. Entre 80€ (ankom kl 20 til en tynd Buffet) og standard service for 30 min med OwO er 100€ hos alle pigerne. Man kan godt finder piger som tilbyder hele paletten, men alle tillægsydelser er + 100€ så det kan kan godt løbe op hvis man f.eks ønsker sex uden, incl anal og CoB elle CiM. Såfremt man gider køre helt til f.eks Osnabruck så rækker ens sparepenge til en del flere ture på rum uden man behøver gå betydelig ned på kvaliteten. Stedet er dog helt sikkert et besøg værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EPO 223 Skrevet 28. Juni, 2024 Troede ikke man kunne få sex uden på fkk EPO Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 238 Skrevet 28. Juni, 2024 EPO skrev, for 5 timer siden: Troede ikke man kunne få sex uden på fkk EPO Tror jeg heller du skal regne med - det er nok en fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg