Hop til indhold
Hansoo

FKK Harmony på en fredag.. Uh ha da!

Recommended Posts

Jeg var lige en tur forbi Harmony i december, men har først har tid til at indberette det i dag :) 

Jeg var i Hamborg midt i december på noget forretningsrejse og ender med at sidde på mit hotelværelse omkring klokken 19 for at sidde og arbejde. Jeg havde købt et par øl og snacks som jeg kunne hygge mig med imens, men det blev hurtig for kedeligt i takt med at procenterne højere indeni. Derfor besluttede jeg mig for at gå ned på Hertbertstrasse for at se lidt og senere forbi Paradise Point of Sex da jeg tidligere har haft heldet med mig, men der var næste total tomt begge steder. Ikke ret mange piger var på arbejde og jeg snakkede med en vinduespige som sagde at der først kom gang i den senere, så jeg vendte snuden mod mit hotelværelse igen.

På vej tilbage til hotelværelset går jeg forbi et sted med mere alkohol og beslutter mig for at købe noget mere jeg kan sidde med og fordi jeg er lidt beruset ender jeg også med at købe et par e-cigaretter (Aner ikke hvorfor.. Skulle bare prøves :) )

Jeg kommer tilbage og sidde lidt med det nye indkøbte sprut på dåse og får pludselig den syge ide at jeg tidligere havde været på Harmony og det faktisk var en kanon oplevelse. En hurtig beslutning blev til en bestilt taxa i lobbyen og så videre til Harmony uden at kigge hvad klokken var.

Jeg kommer til en næste tom parkeringsplads og siger til taxa-manden at han lige skal vente imens jeg tjekker i receptionen om der er damer på arbejde. Det var der siger hun. Fra entreen så det tomt ud, men procenterne stolede på hende og jeg valgte derfor at gå ind. Da jeg kommer ind i klubben støder jeg på et par mænd som er på vej ud og kan også lige skimte en enkelt en inden jeg er helt inde. Da jeg så kommer helt ind ryger mine mundviger helt op til ørene. Der sidder nøgen frække piger overalt. Vil skyde på ca 10-12 piger. Nogle af dem helt nøgne og andre i bundløs undertøj.

Jeg går lidt rundt og vælger at forsætte ind i kino for at se lidt film. I farten får en ung pige øje på mig og råber "Vent". Jeg forsætter og siger "Hej" til hende i farten og forsætter målrettet. Hun bliver ved. "Hvor skal du hen?" "Vent". Jeg kan høre hun kommer nærmere og jeg forsætter ind i kino og sætter mig på forreste række helt alene derinde. Hun finder en lille taburet og sætter sig foran mig og begynder at snakke lidt og 10 sekunder senere siger hun højlydt "Wow, en dejlig stor pik". Jeg smiler til hende og siger tak. Hun begynder at nusse den og spille den langsomt af imens hun kigger på den. Jeg har planer om at jeg skal se film lidt, så jeg smiler og siger "No, no, no, no" imens jeg griner lidt. Det vælger hun at overhører og siger "Vent 2 sekunder". Jeg venter og hun er hurtig tilbage med et kondom. Jeg forsætter mit "No, no, no, no" og smiler. Så finder hun langemand frem og sutter den uden kondom imens jeg glor film. Det er svært at koncentrer sig og pludselig sætter hun kondom på og ridder mig i stolen. Shit det var godt tænkte jeg, men var også lidt nervøs for at nogen skulle komme ind. Det har jeg nemlig ikke prøvet før. Hun trækker sig ud og går på alle fire på stolen ved siden af og siger "Knep mig bagfra" og det gør jeg så. Knepper hende kun i 30 sekunder og siger til hende at vi skal gå på rum. Det er hun med på og hiver fat i mig.

Oppe på værelset er hun pisse fræk. Hun sutter og kigger på den flere gange og jeg knepper hende i flere stillinger inden jeg skyder kanonen af imens jeg er helt i bund i doggy på hende.

Bagefter smutter jeg i saunaen for at slappe og efter en times tid hopper jeg tilbage og bliver mødt af en del frække piger som står klar. Det siger allesammen "Hej" da jeg kommer ind af døren og byder sig til. Det var meget svært at vælge fordi de alle var lækre, men endte med en lille blondine som kunne sit kram, men den historie kan jeg fortælle om en anden dag.

Den første pige hed vist Samira og var super lækker og fræk på sin egen måde. Hun kan anbefales selvom hun var lidt dyr.

Det kan også anbefales at komme på klubben en fredag og også efter klokken 20 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed beretning, tak for det!

Følte du at du kunne sige nej uden at have ødelagt stemningen? Hun virkede noget insisterende - virker til hun var fræk, så var måske ikke et problem her, men det er nok ikke altid tilfældet :)

 

Er i øvrigt nysgerrig på hvad det koster for en taxa til Harmony fra Hamborg, kan du huske hvor meget du kom af med ca.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Honky-DoryFølte at jeg sagtens kunne sige nej.. Pakkede den væk et par gange, men der gik ikke mange sekunder før hun havde fat igen :P

Hun var mega fræk, så derfor gik det nok denne gang :D

Mener jeg gav 55 euro, men kan faktisk ikke lige huske hvordan trafikken var derud.

Redigeret af Hansoo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansoo skrev, 1 time siden:

Mener jeg gav 55 euro, men kan faktisk ikke lige huske hvordan trafikken var derud

Der findes vist en taxi-app, så man på forhånd kan beregne en ca. pris - men fredag aften - så kan det nok ikke gøres meget billigere.

Hansoo skrev, for 3 timer siden:

Det kan også anbefales at komme på klubben en fredag og også efter klokken 20

Det vil jeg nu ikke anbefale i forhold til den høje entrepris (medmindre du fik rabat så sent på aftenen) - bedre at komme tidligt om eftermiddagen, have god tid og nyde både buffet, sex og sauna ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madsen37 skrev, for 6 timer siden:

Lyder som en god aften. 
 

hvor mange penge brugte du ca på aftenen? 
 

pft

Ca 400 euro.. Det var med drikkevarer og et par damer. Første gang jeg var på harmony brugte jeg kun 200 euro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Der findes vist en taxi-app, så man på forhånd kan beregne en ca. pris - men fredag aften - så kan det nok ikke gøres meget billigere.

Det vil jeg nu ikke anbefale i forhold til den høje entrepris (medmindre du fik rabat så sent på aftenen) - bedre at komme tidligt om eftermiddagen, have god tid og nyde både buffet, sex og sauna ;-)

@Jernsvinet Jeg betalte kun 40 euro efter lidt forhandling med hende ved disken kan jeg huske. Men du har ret. Det er nok bedre at komme tidligere. Ved du egentligt om de stadig er nøgne hvis jeg feks kommer om formiddagen når de åbner eller er det kun om aftenen de er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansoo skrev, for 14 timer siden:

@Jernsvinet Jeg betalte kun 40 euro efter lidt forhandling med hende ved disken kan jeg huske. Men du har ret. Det er nok bedre at komme tidligere. Ved du egentligt om de stadig er nøgne hvis jeg feks kommer om formiddagen når de åbner eller er det kun om aftenen de er det?

Lyder rimeligt at du kun betalte 40 €, nu du ikke fik buffet. Mener at pigerne er nøgne - eller næsten nøgne (oben und unten ohne)  hele fredagen.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 11.1.2024 at 10:17:

Lyder rimeligt at du kun betalte 40 €, nu du ikke fik buffet. Mener at pigerne er nøgne - eller næsten nøgne (oben und unten ohne)  hele fredagen.

Der var faktisk nogen der spiste da jeg kom, så tror stadig jeg kunne have fået noget :)

Sidste gang jeg var der fjernede de første maden omkring 22 tiden..

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 4 timer siden:

Fed oplevelse...

Hvor meget gav du for taxa fra Hamborg centrum til Harmony?

Er nævnt tidligere, hvis du læser hele tråden!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dag blev det så min tur til at prøve FKK Harmony. Jeg har aldrig tidligere prøvet en Sauna Club og jeg havde læst herinde at Harmony var et godt sted at starte. Jeg er på vej syd på og kunne tillade mig at lave et stop på 3-4 timer. 
Jeg må sige at det levede op til forventningerne og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har været der. 
Jeg ankom omkring kl 14 og kørte igen omkring 17.30. Jeg startede med at få lidt og spise hvilket gav mig muligheden for at se pigerne an. Da jeg var færdig med at spise kom Jasmine hen til mig og spurgte om jeg ville med afsides. Hun var en af dem jeg havde overvejet. Vi smuttede ind i bio for at snakke lidt og jeg fik bekræftet hvad der var med i prisen, hvorefter vi gik ovenpå. En halv time blev til en time, så der skulle afregnes dobbelt op. Skøn pige og kommer jeg tilbage skal hun prøves igen.

Derefter benyttede jeg muligheden for Sauna og så lidt fodbold i tv, hvorefter jeg på vej i baren blev antastet af Bianca som jeg også havde udset mig. Det var godt, men tror ikke det bliver til en gentagelse.

Jeg fik noget at spise bagefter og besluttede mig til at køre videre. Skulle jeg have haft en runde 3 og fået maksimalt ud af det, var jeg nok nød til at blive hængende et par timer mere.

Der var 14 piger da jeg ankom og 16 da jeg tog afsted. Der var ikke så mange gæster da jeg kom, ca 10-15 stk, men væsentlig flere da jeg tog afsted.

Jeg må sige at jeg synes det er et fedt koncept med muligheden for at se pigerne an og bare slappe lidt af imellem. Jeg tænker at sommeren hvor man også kan være ude må være rigtigt fedt. Det ville måske være lidt mere hyggeligt hvis man var afsted  nogle stykker. Hjemmearbejde med indlagte pauser kunne også få en helt anden vinkel.

Tak til alle i andres beretninger. Det fik mig til at prøve konceptet og det kommer jeg også til at gøre igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig

prøvet en sauna klub før,  render man rundt i badekåbe efter omklædning  eller hvordan forgår det ..?  
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harley30 skrev, for 11 timer siden:

Jeg har aldrig

prøvet en sauna klub før,  render man rundt i badekåbe efter omklædning  eller hvordan forgår det ..?  
 

Ja! Prøv at læse lidt på de mange anmeldelser af FKK besøg så forstår du hurtigt hvordan det foregår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harley30 skrev, den 16.3.2024 at 08:05:

Jeg har aldrig

prøvet en sauna klub før,  render man rundt i badekåbe efter omklædning  eller hvordan forgår det ..?  
 

Ja, det kan man, men man kan også bare tage en håndklæde omkring livet, eller gå splitter hans jørgen - det må man selvom 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harley30 skrev, den 16.3.2024 at 08:05:

Jeg har aldrig

prøvet en sauna klub før,  render man rundt i badekåbe efter omklædning  eller hvordan forgår det ..?  
 

Det er enten kedeldragt eller vaders med grønne gummistøvler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harley30 skrev, den 16.3.2024 at 08:05:

Jeg har aldrig

prøvet en sauna klub før,  render man rundt i badekåbe efter omklædning  eller hvordan forgår det ..?  
 

Det får man normalt udleveret, men jeg kan anbefale dig i det mindste at medbringe dine egne cloogs, da de evt. ikke har i din størrelse - og så går man ligesom bedre i sine egne. Bådekåbe kan jeg også anbefale at man selv medbringer - men evt. har man ikke lige en mage til de andres - og så kan det være lidt en udfordring at falde uden for mængden - men der kan jo også være dem som synes det er en fordel ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...