Hop til indhold

FKK Harmony på en fredag.. Uh ha da!

Featured Replies

Skrevet
Jakoblaursen skrev, for 2 timer siden:

men synes ikke jeg kan se pigerne..

Pinkman skrev, den 19.5.2024 at 06:59:

Harmony har en dagligt opdateret liste over hvilke piger, som er til stede, men det er efterhånden en del år siden, at der var billeder på pigernes profiler

Skrevet
  • Author
Jakoblaursen skrev, den 20.5.2024 at 09:58:

Hvad er linket til den der hjemmeside? Min søgemaskine kan ik’ finde den:)

Sry fandt det: https://www.saunaclub-harmony.com/girls/

men synes ikke jeg kan se pigerne..

Du kan først se pigerne i klubbens åbningstid. Prøv at tjekke siden igen imens klubben er åben, så kommer de frem.

Skrevet
  • Author

Er der egentligt nogen der ved om pigerne kan finde på at komme i sauna imens man sidder derovre? Eller bruger de aldrig det andet hus der ligger i haven?

Skrevet

Hej

Har aldrig set en pige i saunaen, de bruger mest det store hus og haven, hvis mændene soler sig 

Skrevet
Hansoo skrev, den 22.5.2024 at 08:58:

Du kan først se pigerne i klubbens åbningstid. Prøv at tjekke siden igen imens klubben er åben, så kommer de frem.

Klubben har åbent nu, og ingen piger med billeder.

Der står kun et grønt flueben ved siden af "til stede". 

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 4 timer siden:
Hansoo skrev, den 22.5.2024 at 08:58:

Klubben har åbent nu, og ingen piger med billeder.

Der står kun et grønt flueben ved siden af "til stede". 

Han mener, at du kan se pigernes profiler, når klubben er åben - der har ikke været billeder på profilerne i årevis

Skrevet
Pinkman skrev, for 7 minutter siden:

Han mener, at du kan se pigernes profiler, når klubben er åben - der har ikke været billeder på profilerne i årevis

Er godt klar over der ikke har været billeder længe, derfor det ikke gav nogen mening at citere en, som efterspørger at kunne se dem.

Man ser dem ikke ved at se deres navn. 

Skrevet

Ja, man kan se hvad pigerne kalder sig og lidt info om hende hvis man trykker på navnet

Desværre intet ang. ydelser

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Er der nogen der skal derned 5-6 juli?

• 3 weeks later...
Skrevet

Var på FKK Harmony for første gang forleden. Det er en ganske velindrettet klub med et bredt udvalg af hovedsagelig rumænske piger. Der er alt fra de lidt runde til de næsten gennemsigtige, og med en aldersspredning fra den purunge Lolita til de mere erfarne madammer.

Entre 80€ (ankom kl 20 til en tynd Buffet) og standard service for 30 min med OwO er 100€ hos alle pigerne.
Man kan godt finder piger som tilbyder hele paletten, men alle tillægsydelser er + 100€ så det kan kan godt løbe op hvis man f.eks ønsker sex uden, incl anal og CoB elle CiM.

Såfremt man gider køre helt til f.eks Osnabruck så rækker ens sparepenge til en del flere ture på rum uden man behøver gå betydelig ned på kvaliteten.

Stedet er dog helt sikkert et besøg værd.

Skrevet

Troede ikke man kunne få sex uden på fkk

EPO 

Skrevet
EPO skrev, for 5 timer siden:

Troede ikke man kunne få sex uden på fkk

EPO 

Tror jeg heller du skal regne med - det er nok en fejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.