Hop til indhold

Recommended Posts

Jmk skrev, 1 time siden:

Nam

Hvis det er Nam fra Maechan Massage tæt på Svanemøllen Station, som du tænker på, så er jeg fuldstændig enig. Var hos hende forleden for første gang, og det var helt oppe i øverste kategori, som for mig ellers udgøres af Anna (Pranee) og Mali (Thai Thip i Herlev).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donkey Donkey skrev, den 9.1.2024 at 22:13:

Chiang Rai Wellness i Hellerup reddede min ryg. På to besøg gik jeg fra kun at kunne gå i 15 minutter af gangen før jeg skulle have en pause pga. smerter til ikke at kunne mærke noget.

https://chiangrai.dk/

100% grønt, og deres medicinske massage er så hård som du kan tåle. Nogle gange så hård som du ikke vidste at du kunne tåle.

Tak for tippet, kan i den grad bekræfte, første besøg, 1 times medicinsk massage, mener bestemt pigen hed Ning = hårdhed, på grænsen og til tider over, men trods alt før man (jeg) når tårestadiet ;)

Virker fortsat til at være et grønt sted.

/Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klipklap skrev, den 9.1.2024 at 08:33:

Peung nn MASSGE Strandboulevarden har altid god massage 

Pueng er fantastisk dygtig, har været hos hende en håndfuld gange - hvis hun tilbudt afslutning med hj vil hun være min faste valg. 

Nam hos Mae Chan er dog lige så dygtig til massage delen og tilbyder lidt ekstra.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Irony skrev, for 9 timer siden:

Pueng er fantastisk dygtig, har været hos hende en håndfuld gange - hvis hun tilbudt afslutning med hj vil hun være min faste valg. 

Nam hos Mae Chan er dog lige så dygtig til massage delen og tilbyder lidt ekstra.

 

 

Pueng kan sagtens give et hj, og lidt leg bagi med fingrene, det er så også det. Hun stopper snart på strandboulevarden

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, den 3.3.2024 at 16:18:

Jeg var heller ikke oppe og ringe over hendes massage. 

Jeg vil sige hun var faktisk mit go-to thai massør når det skulle handle om massage og ikke alt det andet. Hun er klart faldet af på den kontra da det kun var hende da hun havde en butik et andet sted. Jeg kom meget hos hende kun for massagen for nogle år siden, men hun ligger ikke den samme energi eller kræfter i det mere. Hun kravler ikke rundt på dig mere og laver diverse stræk i alle dine lemmer, i hvert fald ikke i samme omfang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cowboytoasten skrev, for 9 timer siden:

Jeg vil sige hun var faktisk mit go-to thai massør når det skulle handle om massage og ikke alt det andet. Hun er klart faldet af på den kontra da det kun var hende da hun havde en butik et andet sted. Jeg kom meget hos hende kun for massagen for nogle år siden, men hun ligger ikke den samme energi eller kræfter i det mere. Hun kravler ikke rundt på dig mere og laver diverse stræk i alle dine lemmer, i hvert fald ikke i samme omfang.

Hun skal måske geare lidt ned.  Arbejder for meget og for længe.    Nogle thaier arbejder sig selv til mange skader i skuldre og fingre 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...