Hop til indhold
Love3kant

Er der stemning for at hjælpe mig ?

Recommended Posts

Ja så er vi børnefrie igen og overvejer at gentage succesen fra sidst. 

Jeg tænder på at leje konen ud og selv være med eller kigge på

3 kant med min kone og jeg eller du kan få hende for dig selv mens jeg kigger på...  

Vi har stedet i Kolding og vi tænker i morgen lørdag

2300 for en time 

Håber vi ses 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Love3kant skrev, for 26 minutter siden:

Ja så er vi børnefrie igen og overvejer at gentage succesen fra sidst. 

Jeg tænder på at leje konen ud og selv være med eller kigge på

3 kant med min kone og jeg eller du kan få hende for dig selv mens jeg kigger på...  

Vi har stedet i Kolding og vi tænker i morgen lørdag

2300 for en time 

Håber vi ses 

 

2300 for en time og du skal kigge på, det synes jeg måske er lidt for høj en pris, men det er måske bare mig der ikke vil bruge så meget på det især når du skal have fornøjelsen af at kigge på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 2 minutter siden:

2300 for en time og du skal kigge på, det synes jeg måske er lidt for høj en pris, men det er måske bare mig der ikke vil bruge så meget på det især når du skal have fornøjelsen af at kigge på.

Det er også helt fair at du synes det ;-) men prisen er meget lav i forhold til andre god dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Love3kant skrev, for 1 minut siden:

Det er også helt fair at du synes det ;-) men prisen er meget lav i forhold til andre god dag 

Det er jo så der filmen knækker for prisen er ikke meget lav i forhold til andre, prøv lige at tjekke hvad man kan få for 2300 andre steder. De fleste thai steder i trekantsområdet kan man få 2 timer med fuld pakke for det beløb og endda billiger og så sidder der ikke en mand og kigger på. Men fint hvis i kan finde nogen der er villig til at betale det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 1 minut siden:

Det er jo så der filmen knækker for prisen er ikke meget lav i forhold til andre, prøv lige at tjekke hvad man kan få for 2300 andre steder. De fleste thai steder i trekantsområdet kan man få 2 timer med fuld pakke for det beløb og endda billiger og så sidder der ikke en mand og kigger på. Men fint hvis i kan finde nogen der er villig til at betale det.

Min kone er langt fra Tai hun er pære dansk ;-) men tak for det og god weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Love3kant skrev, for 30 minutter siden:

Det er også helt fair at du synes det ;-) men prisen er meget lav i forhold til andre god dag 

Hvem er de “andre” ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 10 minutter siden:

Hvem er de “andre” ? 

Andre par som vi kender til har gjort det . Kender 2 par som også gør det engang imellem når tid og lyst er der men de tager 3000 kr . Men det er helt fair at man synes at det er for dyrt osv men nu har vi svaret nol på det ... må du og alle jer andre have en fantastisk fræk weekend ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gjort det med par helt gratis, for det var også for deres fornøjelse. Der er forskellen. Det er noget andet hvis det kun er for kundens fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes prisen er helt fair - her er der snak om et amatør par, så der slipper man formentlig for det overfladiske og mekaniske som man kan opleve ved de proff piger som gør det hverdag og hvor man kan få følelsen af at blot være et nummer i rækken….

Men det er jo heldigvis et frit land vi lever i, så vi kan alle gøre som vi vil, både som den prissættende og som den betalende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg undrer mig over at nogen har behov for at fortælle omverdenen at de ikke har råd til at betale 2500 for oplevelsen? Scrol da videre hvis I er for nærige, eller ikke har klejnerne. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Love3kant skrev, for 2 timer siden:

Min kone er langt fra Tai hun er pære dansk ;-) men tak for det og god weekend 

Hvad er "målene" på konen? Højde vægt og den slags, bryst og ikke mindst alder. Er hun blond eller mørkhåret? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:

Jeg undrer mig over at nogen har behov for at fortælle omverdenen at de ikke har råd til at betale 2500 for oplevelsen? Scrol da videre hvis I er for nærige, eller ikke har klejnerne. 
 

For mig at se, er det ikke fordi folk ikke har råd, men ytrer sig blot over prisen som de syntes er alt for høj, det har folk vel lov til at mene .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
AmagerDick skrev, for 4 minutter siden:

For mig at se, er det ikke fordi folk ikke har råd, men ytrer sig blot over prisen som de syntes er alt for høj, det har folk vel lov til at mene .

Det er da fordi de ikke har råd. Hvorfor i alverden skulle de ellers ytre sig? 
Jeg kunne aldrig finde på at kommentere på en piges pris - hvad nytte er det til? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Love3kant skrev, for 3 timer siden:

Ja så er vi børnefrie igen og overvejer at gentage succesen fra sidst. 

Jeg tænder på at leje konen ud og selv være med eller kigge på

3 kant med min kone og jeg eller du kan få hende for dig selv mens jeg kigger på...  

Vi har stedet i Kolding og vi tænker i morgen lørdag

2300 for en time 

Håber vi ses 

 

Lidt data på hende? Evt et par billeder. Og hvad får man for de 2.300,-?

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 35 minutter siden:

Hvad er "målene" på konen? Højde vægt og den slags, bryst og ikke mindst alder. Er hun blond eller mørkhåret? 

Knap 75 kg fordelt perfekt på 165 cm E-skåls bryster , langt blond hår , brune øjne og 39 somre men ser yngre ud ;-)

received_250963190236770.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 3 timer siden:

Det er jo så der filmen knækker for prisen er ikke meget lav i forhold til andre, prøv lige at tjekke hvad man kan få for 2300 andre steder. De fleste thai steder i trekantsområdet kan man få 2 timer med fuld pakke for det beløb og endda billiger og så sidder der ikke en mand og kigger på. Men fint hvis i kan finde nogen der er villig til at betale det.

Og endda kan man også få to lækre thai piger samtidig i Fredericia i en hel time for kun 2000

Redigeret af Joan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Love3kant skrev, for 44 minutter siden:

Knap 75 kg fordelt perfekt på 165 cm E-skåls bryster , langt blond hår , brune øjne og 39 somre men ser yngre ud ;-)

received_250963190236770.jpeg

Du en heldig gut 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 3 timer siden:

Det er jo så der filmen knækker for prisen er ikke meget lav i forhold til andre, prøv lige at tjekke hvad man kan få for 2300 andre steder. De fleste thai steder i trekantsområdet kan man få 2 timer med fuld pakke for det beløb og endda billiger og så sidder der ikke en mand og kigger på. Men fint hvis i kan finde nogen der er villig til at betale det.

Der er vel bare at bladre videre hvis du ikke er interesseret i det de tilbyder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Love3kant skrev, 1 time siden:

Knap 75 kg fordelt perfekt på 165 cm E-skåls bryster , langt blond hår , brune øjne og 39 somre men ser yngre ud ;-)

received_250963190236770.jpeg

Hvad er hun til?

Redigeret af M-45

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Joan skrev, for 38 minutter siden:

Og endda kan man også få to lækre thai piger samtidig i Fredericia i en hel time for kun 2000

Jamen hvorfor sammenligner du thai piger med dette setup? 
Det har jo ikke noget med hinanden at gøre. Nogen er til thai, nogen er til ungarer, nogen er til ladyboys og nogen er til at knalde en kvinde mens hendes mand kan høre det. 
Hver sin lyst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Love3kant skrev, for 1 time siden:

Knap 75 kg fordelt perfekt på 165 cm E-skåls bryster , langt blond hår , brune øjne og 39 somre men ser yngre ud ;-)

received_250963190236770.jpeg

Hun ser lidt mørk ud? Er hun dansk? Altså også af udseende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Love3kant skrev, for 4 timer siden:

Andre par som vi kender til har gjort det . Kender 2 par som også gør det engang imellem når tid og lyst er der men de tager 3000 kr . Men det er helt fair at man synes at det er for dyrt osv men nu har vi svaret nol på det ... må du og alle jer andre have en fantastisk fræk weekend ;-)

Ok det er altså ikke nogen der har annoncer på AL EG eller hvad de nu hedder de sider, men nogen du kender privat. Som udgangspunkt ville jeg da mene en beskrivelse af kvinden havde været relevant, eller at der var nogle billeder af hende. Men held og lykke med arrangementet samt nydelsen fra lænestolen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, 1 time siden:

Hun ser lidt mørk ud? Er hun dansk? Altså også af udseende?

Pære dansk ;-) tror det er lyset 

received_212050620965249.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...