Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Brødre 
 
Sidst i august efterlyste jeg en makker til en trekant med Mook, jeg skrev på hendes tråd her på Eroguide, da hun helst ville have en deltager der kendte hende og havde besøgt hende før. 
 
Jeg fik de efterfølgende uger et par PM tilbage, fra fyre der kendte Mook og var med på en trekant, jeg var nu bortrejst så trekanten måtte vente til jeg var tilbage fra ferie. 
 
Så her først i december kom dagen hvor vi skulle mødes hos den skønne Mook. Jeg var meget spændt, havde jo ikke set eller mødt min makker før. 
 
Da Mook lukkede mig ind i lejligheden, var hun ved at iføre sig sit frække dress og stiletter, to minutter senere ringede min makker på døren,
jeg åbnede for en høj velplejet fyr, lidt yngre en mig. 
Vi hilste på hinanden og gik ind i hyggerummet som Mook havde gjort klar med levende lys.
Vi tog vores tøj af og stillede os foran Mook som sad på sengekanten med front mod os. 
Spændt på hvad der skulle ske gik hun i gang med sutte os stive, jeg lagde mig på sengen og fik Mook ovenpå i en 69er. mens hun fortsatte blowjob til os. 
Efterfølgende var der sex i forskellige stillinger, til vi var tilfredsstillet. 
Vi havde aftalt en times hygge, som desvære gik alt for hurtigt i det gode selskab.
 
Det var Mooks første trekant og hun gjorde det rigtig godt og vil gerne mødes til flere trekanter. Set i bakspejlet skulle min makker og jeg på forhånd have haft en snak om hvad vi hver især havde lyst til at gøre sammen med Mook. 
En super oplevelse for mig og jeg håber min makker og Mook nød lige så meget som mig.
 
Har du lyst til en en trekant med Mook i det nye år så send mig en PM.
 
Godt Nytår til alle. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Vegas skrev, den 2.1.2024 at 14:01:
Hej Brødre 
 
Sidst i august efterlyste jeg en makker til en trekant med Mook, jeg skrev på hendes tråd her på Eroguide, da hun helst ville have en deltager der kendte hende og havde besøgt hende før. 
.........
 
 
En super oplevelse for mig og jeg håber min makker og Mook nød lige så meget som mig.
 
Har du lyst til en en trekant med Mook i det nye år så send mig en PM.
 
 
 
 

Jeg har alle dage været stor fan af den unge kvinde og det er fordi Mook oprigtigt virker til at kunne lide sit virke og gør nøjagtigt de ting som hun selv har lyst til at prøve ..
Og fedt at du og forhåbenligt de andre også havde en fornøjelig time :)

Skulle jeg selv have en trekant med Mook , så tror jeg at jeg ville starte Passivt og kigge med og derefter træde til her og der ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen skrev, for 8 timer siden:

Skulle jeg selv have en trekant med Mook , så tror jeg at jeg ville starte Passivt og kigge med og derefter træde til her og der

Det må vel være det, man kalder "at gå til hånde" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen skrev, for 10 timer siden:



Skulle jeg selv have en trekant med Mook , så tror jeg at jeg ville starte Passivt og kigge med og derefter træde til her og der ;)

Skulle jeg selv have en trekant med Mook, så ville jeg starte med at smide den anden fyr ud. Nok for at jeg er storsindet, men der findes jo grænser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 timer siden:

Skulle jeg selv have en trekant med Mook, så ville jeg starte med at smide den anden fyr ud. Nok for at jeg er storsindet, men der findes jo grænser.

Nu du siger det ! :D:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 11 timer siden:

Det må vel være det, man kalder "at gå til hånde" ;)

Ikke nødvendigvis :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt synes jeg det lyder vildt lækkert at kunne være med til at give Mook en rigtig forkælelses omgang med fokus på hende:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 10 timer siden:

Skulle jeg selv have en trekant med Mook, så ville jeg starte med at smide den anden fyr ud. Nok for at jeg er storsindet, men der findes jo grænser.

 så Lige hvad det angår er du lidt af en hård banan :smile:

Redigeret af B70

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe det ikke går som for Osvald Helmut i visen "For gammel" : "De må jo ha´ hjælp udefra til det grove!"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 6.1.2024 at 00:28:

Skulle jeg selv have en trekant med Mook, så ville jeg starte med at smide den anden fyr ud. Nok for at jeg er storsindet, men der findes jo grænser.

100% enig, jeg ville heller ikke dele ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 39 minutter siden:

100% enig, jeg ville heller ikke dele ;)

Så er det jo heldigt at dig og bananen kan vælge trekant fra :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...