Bad Motherfucker 65 Skrevet 21. Januar, 2014 Nu har jeg godt nok ikke besøgt denne pige, kun set hendes annonce. Men så tynd hun ser ud tror jeg heller ikke jeg kommer til at besøge hende. https://annoncelight.dk/annonce/99562/19-aarige-kira-tilbyder-knald-fraekke-oplevelser-tlf-50-39-75-95-fyn Jeg foretrækker piger med sul på kroppen, så man ikke kan mærke knogler stikke ud når man knepper hende... Hvad siger i andre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2014 Hvad spørge du om? Om hun er for tynd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. Januar, 2014 Jeg foretrækker en pige med lidt gods i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 21. Januar, 2014 ja der er jo ikke noget at få fat i gerne 15 kg mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommerfyr 15 Skrevet 21. Januar, 2014 Hun er godt nok blevet tynd Ja, hun har ikke været så tynd hele tiden.. Men må indrømme at det heller ikke er noget jeg tænder på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokkenholt 17 Skrevet 21. Januar, 2014 ja enig i at 15 kg ville pynte meget på hende. for hun er jo sygeligt tynd efter min mening. ad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 21. Januar, 2014 Hmm, dette er vel ikke en anmeldelse, men nærmere en efterlysning? Og hvis spørgeren mere er interesseret i en debat om anoreksi, så hører indlægget til i generel debat eller hyggesnak. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2014 ja enig i at 15 kg ville pynte meget på hende. for hun er jo sygeligt tynd efter min mening. ad. Ej, pokkenholt. Det er eddermame dårlig stil at skrive sådan, bare fordi hun ikke lige falder i din smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. Januar, 2014 (edited) ja der er jo ikke noget at få fat i gerne 15 kg mere Hun er måske ved at anlægge den nye "bikini-bro"? Redigeret 21. Januar, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 21. Januar, 2014 ja enig i at 15 kg ville pynte meget på hende. for hun er jo sygeligt tynd efter min mening. ad. Nej der er sgu ikke meget godstykkelse i hende. Venligst - landsbytossen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 430 Skrevet 21. Januar, 2014 Nu har jeg godt nok ikke besøgt denne pige, kun set hendes annonce. Men så tynd hun ser ud tror jeg heller ikke jeg kommer til at besøge hende. https://annoncelight.dk/annonce/99562/19-aarige-kira-tilbyder-knald-fraekke-oplevelser-tlf-50-39-75-95-fyn Jeg foretrækker piger med sul på kroppen, så man ikke kan mærke knogler stikke ud når man knepper hende... Hvad siger i andre? Fedt at vi er så forskellige! Havde jeg været på Fyn havde jeg helt klart lagt vejen forbi. Hun minder mig om Kitti i Budapest, som jeg ville besøge ret ofte, hvis jeg boede dernede. http://rosszlanyok.hu/rosszlanyok.php?pid=szexpartner-data&id=19581 Og ja, det er vist nærmere en generel diskussions tråd, end efterlysning på Fyn... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AltaLanga Skrevet 21. Januar, 2014 Hun er da skåret helt perfekt. Og dette er min personlige mening og samtidig et udtryk for at smag er forskellig. Jeg antitænder på deller og store hængepatter. Synes små bryster er det frækkeste der findes. Ja blot et lille indspark herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Januar, 2014 Hun er da skåret helt perfekt. Og dette er min personlige mening og samtidig et udtryk for at smag er forskellig. Jeg antitænder på deller og store hængepatter. Synes små bryster er det frækkeste der findes. Ja blot et lille indspark herfra. For der er ikke en mellemting mellem tynd med små bryster og deller og store hængepatter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 21. Januar, 2014 For der er ikke en mellemting mellem tynd med små bryster og deller og store hængepatter? Hehe, nej, det er der selvfølgelig ikke Enten har man gajol-bryster, eller også så hænger de helt ned til navlen. Det ved alle da.... (warning: sarkasme!) I øvrigt, så er det en utrolig dårlig grafiker der er været igang med den pågældendes piges billeder. De retucheringer der er foretaget, er udført så dårligt, at jeg er bange for, at billederne giver et helt forkert udtryk af pigen. Det ser jo nærmest ud som om hun har kæmpe stræk-mærker på maven og ned af ben (formentligt fjernet tatoos). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 735 Skrevet 21. Januar, 2014 Hun er da heldigvis blevet lidt bedre til at skjule sine kendetegn. Med de første billeder hun brugte ville ingen der kender hende være i tvivl om hvem det var. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 21. Januar, 2014 Er sgu da Kecia fra Ringe. Søg efter andre tråde...har været skrevet en del! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 21. Januar, 2014 '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommerfyr 15 Skrevet 22. Januar, 2014 Er det rigtigt?!? hehe sorry, men snakken har slet ikke været omkring hvem hun er, men omkring hendes kropsbygning McQueen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Februar, 2014 Hov hvor blev hun af?? Linket er dødt.. Andre steder man kan finde hende?? Vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommerfyr 15 Skrevet 1. Februar, 2014 Hun dukker nok op igen, der plejer ikke at gå længe imellem :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hamselv99 Skrevet 1. Februar, 2014 http://spor6.dk/sexannoncer/19aarige-kira-tilbyder-knald-fraekke-oplevelser-tlf-50-39-75-95-fyn/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. Februar, 2014 Hov hvor blev hun af?? Linket er dødt.. Andre steder man kan finde hende?? Vh Du bruger ikke nok tid på at søge annoncer Hun annoncerer flere steder. Som linket der for lidt siden er givet, også på annoncelight i dag Og det var endda på mobilen jeg gik på AL. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg