Hop til indhold
Bad Motherfucker

19'ÅRIGE KIRA TILBYDER KNALD FRÆKKE OPLEVELSER!

Recommended Posts

Nu har jeg godt nok ikke besøgt denne pige, kun set hendes annonce. Men så tynd hun ser ud tror jeg heller ikke jeg kommer til at besøge hende.

https://annoncelight.dk/annonce/99562/19-aarige-kira-tilbyder-knald-fraekke-oplevelser-tlf-50-39-75-95-fyn

Jeg foretrækker piger med sul på kroppen, så man ikke kan mærke knogler stikke ud når man knepper hende...

Hvad siger i andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

ja enig i at 15 kg ville pynte meget på hende. for hun er jo sygeligt tynd efter min mening. ad.

Ej, pokkenholt. Det er eddermame dårlig stil at skrive sådan, bare fordi hun ikke lige falder i din smag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja der er jo ikke noget at få fat i gerne 15 kg mere

Hun er måske ved at anlægge den nye "bikini-bro"?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja enig i at 15 kg ville pynte meget på hende. for hun er jo sygeligt tynd efter min mening. ad.

Nej der er sgu ikke meget godstykkelse i hende.

Venligst - landsbytossen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg godt nok ikke besøgt denne pige, kun set hendes annonce. Men så tynd hun ser ud tror jeg heller ikke jeg kommer til at besøge hende.

https://annoncelight.dk/annonce/99562/19-aarige-kira-tilbyder-knald-fraekke-oplevelser-tlf-50-39-75-95-fyn

Jeg foretrækker piger med sul på kroppen, så man ikke kan mærke knogler stikke ud når man knepper hende...

Hvad siger i andre?

Fedt at vi er så forskellige! Havde jeg været på Fyn havde jeg helt klart lagt vejen forbi.

Hun minder mig om Kitti i Budapest, som jeg ville besøge ret ofte, hvis jeg boede dernede. :-P

http://rosszlanyok.hu/rosszlanyok.php?pid=szexpartner-data&id=19581

Og ja, det er vist nærmere en generel diskussions tråd, end efterlysning på Fyn... ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er da skåret helt perfekt. Og dette er min personlige mening og samtidig et udtryk for at smag er forskellig. Jeg antitænder på deller og store hængepatter. Synes små bryster er det frækkeste der findes. Ja blot et lille indspark herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hun er da skåret helt perfekt. Og dette er min personlige mening og samtidig et udtryk for at smag er forskellig. Jeg antitænder på deller og store hængepatter. Synes små bryster er det frækkeste der findes. Ja blot et lille indspark herfra.

For der er ikke en mellemting mellem tynd med små bryster og deller og store hængepatter?

Del dette indlæg

Link til indlæg

For der er ikke en mellemting mellem tynd med små bryster og deller og store hængepatter?

Hehe, nej, det er der selvfølgelig ikke :wink:  Enten har man gajol-bryster, eller også så hænger de helt ned til navlen. Det ved alle da.... (warning: sarkasme!)

I øvrigt, så er det en utrolig dårlig grafiker der er været igang med den pågældendes piges billeder. De retucheringer der er foretaget, er udført så dårligt, at jeg er bange for, at billederne giver et helt forkert udtryk af pigen.

Det ser jo nærmest ud som om hun har kæmpe stræk-mærker på maven og ned af ben (formentligt fjernet tatoos).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er da heldigvis blevet lidt bedre til at skjule sine kendetegn. Med de første billeder hun brugte ville ingen der kender hende være i tvivl om hvem det var.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hov hvor blev hun af?? Linket er dødt.. Andre steder man kan finde hende??

Vh

Du bruger ikke nok tid på at søge annoncer ;-)

Hun annoncerer flere steder.

Som linket der for lidt siden er givet, også på annoncelight i dag :-)

Og det var endda på mobilen jeg gik på AL.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...