Hop til indhold
jonasn

Sexy Mie - massage med mere

Recommended Posts

Hej Drenge var lige forbi forleden og fuck hun er dejlig, det er henne på sidste billede :-)

Hun er en høj stor pige, men top lækker krop og som hun skriver giver hun en super massage og mega frak afslutning... ummm

 

Pas godt på henne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor i København hører hun til?

Hvad tilbydes af afslutning? (stopper legen ved fransk?) :)

AF

Hvis du nu læste hele annoncen, så står der ar fransk/dansk til hende ikke er muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun holder til på østerbro privat. og ja det er måske ikke muligt at give henne fransk, men hun giver svensk, spansk (ummm) og fransk (wau)

det er topklasse siger jeg bare.. med de bryster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jon

Hvad er det så lige for en fransk med eller uden og går hun dybt, hvis uden er det med udløsning i munden.

Super spændende pige og rimelig pris uden at være billig.... Er det tæt på østerbotten eller hvor ca.?

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge var lige forbi forleden og fuck hun er dejlig, det er henne på sidste billede :smile:

Hun er en høj stor pige, men top lækker krop og som hun skriver giver hun en super massage og mega frak afslutning... ummm

 

Pas godt på henne

Hvordan forståes en høj >stor< pige? 

 

Som i at hun er fed? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det lyder lidt dyrt! Altså når det kun er massage hun tilbyder, selvfølgelig med svensk/spansk/fransk men så heller ikke mere. Hun skal også være rigtig rigtig god til 1200kr!!

Er det kun mig der har det sådan??

Vh

Del dette indlæg


Link til indlæg
 
30 min olie sensuel massage med svensk afslutning til 600 er da ikke dyrt.
 
Det er jo tydeligt massagen der er hovedydelsen. Nyd den og nøjes med svensk til sidst. Det er åbenbart det hun helst vil sælge når man ser på prissætningen. Nyd det rene massagekoncept med "massage" af penis til sidst. Istedet at fylde for meget på tallerkenen med fransk, spansk. Du bliver bare helt rundtosset. Og det kan man få billigere andre steder uden at skulle have massage først hvis det er det man søger. En fræk oliesvensk af en øvet massør er bare LÅÅÅGSUS.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej brødre!

 

har besøgt hende et par gange

 

hun giver en  rigtig  go" massage med " extra";)

vild lækker pige  med rigtig go personlighed og store kasser :-P  :-P  :-P  :-P

 

kan stærkt anbefales

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget sød og snaksaglig pige.

Tårnhøj +180 cm. Ikke tyk overhovedet men yderst kvindelige former.

Hun er fra tyskland men taler flydende dansk. Holder til på sidegade til Jagtvej på Østerbrosiden.

Hun har tidligere gået all-inn under et andet navn (kan desværre ikke huske dette!) på Strandgade på Chr. Havn.

God oplevelse herfra, men tror alligevel ikke at jeg kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 
30 min olie sensuel massage med svensk afslutning til 600 er da ikke dyrt.
 
Det er jo tydeligt massagen der er hovedydelsen. Nyd den og nøjes med svensk til sidst. Det er åbenbart det hun helst vil sælge når man ser på prissætningen. Nyd det rene massagekoncept med "massage" af penis til sidst. Istedet at fylde for meget på tallerkenen med fransk, spansk. Du bliver bare helt rundtosset. Og det kan man få billigere andre steder uden at skulle have massage først hvis det er det man søger. En fræk oliesvensk af en øvet massør er bare LÅÅÅGSUS.

 

 

Æh, spansk+fransk i stedet for "kun" svensk koster kun 100,- mere. Der står endda fransk er uden. Derfor synes jeg din konklusion om, hvad hun "helst" vil sælge er lidt skæv, for merprisen er ekstremt lav for at supplere håndarbejdet med bryster og tunge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun har silicone bryster, men ikke hårde eller sådan..

 

Jeg har kneppet hende på flere lokationer, men måske hun er stoppet med at gå "All-in" .. Har ikke været hos hende det sidste års tid.
Men, jeg havde også en "godt" forhold til hende, og det var næsten GF når jeg var der, både med hygge/vin/ og ikke såå striks med tiden.

Dejlig pige, nem at tale med, og meget lattermild ...

Nu får jeg sgu helt lyst til en ny tur, hahahaha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Er der nogen som har hendes nummer ? 

​Du kan jo ikke ligge, og ringe til hende, hvis ikke hendes profil er online/på vagt ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Du kan jo ikke ligge, og ringe til hende, hvis ikke hendes profil er online/på vagt ..

Normalt er hendes mobil lukket når hun ikke arbejder ;0)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...