Hop til indhold

Recommended Posts

Betteski skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/318342

hej

er der nogen der har besøgt dette sted fornyelig der har noget de vil dele?

synes de anmeldelser der ligger er lidt ældre dato

Jeg var der for et par måneder siden til en god massage og et af de bedste hj i længere tid.. meget langvarigt og pirrende. Ved ikke hvad hun hed men det var ikke melissa.. 

Husker ikke prisen men tror det var 800 for en time og så måtte jeg tage på hende imens, hun havde dog tøj på

Kan varmt anbefales

Del dette indlæg

Link til indlæg
benny49 skrev, for 17 timer siden:

Jeg var der for et par måneder siden til en god massage og et af de bedste hj i længere tid.. meget langvarigt og pirrende. Ved ikke hvad hun hed men det var ikke melissa.. 

Husker ikke prisen men tror det var 800 for en time og så måtte jeg tage på hende imens, hun havde dog tøj på

Kan varmt anbefales

Hende på billedet? Eller er det hende selv? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidst jeg var der, blev jeg præsenteret for Bobby med str +40 i sko. Dette har afholdt mig fra at besøge stedet igen. Men husker de gamle dage med S deroppe på 1st sal. Stedet er faktisk fint hvis bare  Melissa ikke havde pudset Bobby på mig. Men den dag lod det ikke til, at hun selv gad at arbejde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betteski skrev, for 5 timer siden:

Hende på billedet? Eller er det hende selv? 

Det var ikke hende på billedet, der er vist hende selv?

Syntes hun sagde hun boede i sverige

Del dette indlæg

Link til indlæg
benny49 skrev, den 28.12.2023 at 23:34:

Det var ikke hende på billedet, der er vist hende selv?

Syntes hun sagde hun boede i sverige

Ja hun er rigtig dejlig ,  er hun der stadig og er fp stadig muligt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der har været her fornyeligt og vil fortælle om det er hende som er på billedet man møder?

Jeg har haft nogle udemærkede oplevelser på stedet for nogle år siden, men det var nogle andre piger dengang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der 2 gange (indenfor 1 år) 

første gang var en stor thai (som virkede liderlig) - fik kun massage og hj

anden gang var med hende på billederne (havde specifikt bedt om det) - og det var en mega god oplevelse med B2b fp

Del dette indlæg

Link til indlæg
DennisMC skrev, for 4 timer siden:

anden gang var med hende på billederne (havde specifikt bedt om det) - og det var en mega god oplevelse med B2b fp

Tak for input :)

Er hun lige så slank og køn som hun ser ud på billederne? Hvordan er hendes engelsk?

Redigeret af Spectrum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spectrum skrev, den 1.8.2024 at 18:23:

Tak for input :)

Er hun lige så slank og køn som hun ser ud på billederne? Hvordan er hendes engelsk?

Nej, billedet er med filter. Men bestemt et besøg værd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DennisMC skrev, den 5.9.2024 at 09:36:

Nej, billedet er med filter. Men bestemt et besøg værd. 

Syns hun har en lidt små fed meget slidt krop, men et okay skrald fisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi Malissa den anden dag. Ville egentlig prøve deres massage og hj i 1 time som kostede 1200, men så blev jeg overtalt til 1 time med alt i stedet for :-)

Det startede med lidt massage, men så kom det ene ben op med en invitation til at kæle lidt med missen.. og det gik videre over i finger.. så 69 og det lød som om hun kunne lide det... så lå vi der og krammede mens vi pillede videre og tungekyssede. Så blev det slikket lidt mens hun legede med sig selv... det var en længere omgang, hvor jeg aldrig rigtig nåede at nyde den massage hun er rost for - haha. Men total set en vild og sjov omgang! Har ikke lige oplevet det ved andre.

Lille og fræk. Ikke buttet og ikke slank, men fræk med store bryster.. ikke hårde og ikke total bløde. 

Det skal prøves igen! 

https://annoncelight.dk/profile/Starlet

Del dette indlæg

Link til indlæg
hamselvdk skrev, for 14 timer siden:

Var forbi Malissa den anden dag. Ville egentlig prøve deres massage og hj i 1 time som kostede 1200, men så blev jeg overtalt til 1 time med alt i stedet for :-)

Det startede med lidt massage, men så kom det ene ben op med en invitation til at kæle lidt med missen.. og det gik videre over i finger.. så 69 og det lød som om hun kunne lide det... så lå vi der og krammede mens vi pillede videre og tungekyssede. Så blev det slikket lidt mens hun legede med sig selv... det var en længere omgang, hvor jeg aldrig rigtig nåede at nyde den massage hun er rost for - haha. Men total set en vild og sjov omgang! Har ikke lige oplevet det ved andre.

Lille og fræk. Ikke buttet og ikke slank, men fræk med store bryster.. ikke hårde og ikke total bløde. 

Det skal prøves igen! 

https://annoncelight.dk/profile/Starlet

Men ikke sex? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hamselvdk skrev, den 13.1.2025 at 20:00:

Var forbi Malissa den anden dag. Ville egentlig prøve deres massage og hj i 1 time som kostede 1200, 

Skulle du give 1200 for massage med hj.  For 60 min. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, blev overtalt til 1 time med alt.. som var med alt inkl sex.. 1500

hun får ellers meget ros for hendes hk, men det boede vi ikke :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...