Betteski 9 Skrevet 27. December, 2023 https://annoncelight.dk/showad/318342 hej er der nogen der har besøgt dette sted fornyelig der har noget de vil dele? synes de anmeldelser der ligger er lidt ældre dato Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 299 Skrevet 27. December, 2023 Ikke at det gør mig noget, men hører da vist hjemme under Efterlysninger thai Jylland! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 147 Skrevet 27. December, 2023 Betteski skrev, for 3 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/318342 hej er der nogen der har besøgt dette sted fornyelig der har noget de vil dele? synes de anmeldelser der ligger er lidt ældre dato Jeg var der for et par måneder siden til en god massage og et af de bedste hj i længere tid.. meget langvarigt og pirrende. Ved ikke hvad hun hed men det var ikke melissa.. Husker ikke prisen men tror det var 800 for en time og så måtte jeg tage på hende imens, hun havde dog tøj på Kan varmt anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betteski 9 Skrevet 28. December, 2023 benny49 skrev, for 17 timer siden: Jeg var der for et par måneder siden til en god massage og et af de bedste hj i længere tid.. meget langvarigt og pirrende. Ved ikke hvad hun hed men det var ikke melissa.. Husker ikke prisen men tror det var 800 for en time og så måtte jeg tage på hende imens, hun havde dog tøj på Kan varmt anbefales Hende på billedet? Eller er det hende selv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 28. December, 2023 Sidst jeg var der, blev jeg præsenteret for Bobby med str +40 i sko. Dette har afholdt mig fra at besøge stedet igen. Men husker de gamle dage med S deroppe på 1st sal. Stedet er faktisk fint hvis bare Melissa ikke havde pudset Bobby på mig. Men den dag lod det ikke til, at hun selv gad at arbejde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 147 Skrevet 28. December, 2023 Betteski skrev, for 5 timer siden: Hende på billedet? Eller er det hende selv? Det var ikke hende på billedet, der er vist hende selv? Syntes hun sagde hun boede i sverige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Champ1 44 Skrevet 10. Februar benny49 skrev, den 28.12.2023 at 23:34: Det var ikke hende på billedet, der er vist hende selv? Syntes hun sagde hun boede i sverige Ja hun er rigtig dejlig , er hun der stadig og er fp stadig muligt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 94 Skrevet 30. Juli Er der nogen der har været her fornyeligt og vil fortælle om det er hende som er på billedet man møder? Jeg har haft nogle udemærkede oplevelser på stedet for nogle år siden, men det var nogle andre piger dengang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DennisMC 3 Skrevet 1. August Jeg har været der 2 gange (indenfor 1 år) første gang var en stor thai (som virkede liderlig) - fik kun massage og hj anden gang var med hende på billederne (havde specifikt bedt om det) - og det var en mega god oplevelse med B2b fp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 94 Skrevet 1. August (edited) DennisMC skrev, for 4 timer siden: anden gang var med hende på billederne (havde specifikt bedt om det) - og det var en mega god oplevelse med B2b fp Tak for input Er hun lige så slank og køn som hun ser ud på billederne? Hvordan er hendes engelsk? Redigeret 1. August af Spectrum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DennisMC 3 Skrevet 5. September Spectrum skrev, den 1.8.2024 at 18:23: Tak for input Er hun lige så slank og køn som hun ser ud på billederne? Hvordan er hendes engelsk? Nej, billedet er med filter. Men bestemt et besøg værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Champ1 44 Skrevet 7. September DennisMC skrev, den 5.9.2024 at 09:36: Nej, billedet er med filter. Men bestemt et besøg værd. Syns hun har en lidt små fed meget slidt krop, men et okay skrald fisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg