Hop til indhold

Recommended Posts

 

Jeg har besøgt Holly et diskret sted i det nordlige Randers.

De billeder, som hun bruger er ægte og hun ser beder ud i virkeligheden.

På billederne kan ikke se hende ansigt, men I vil ikke blive skuffet. Hun har meget pæne øjne og et sødt smil.

Hun er en smule genert, men meget imødekommen og taler godt engelsk.

Hendes annonce hedder Randers BEST PRICES, og det passer. Det er på ingen måde en discount service.

Hun er service mindet, samt god til det hun tilbyder, jeg kan varmet anbefale hende.

 

 

English translation:

I have visited Zeigemirliebe in a discreet place in the north of Randers.

The pictures that she uses are real and she looks beautiful in reality.

You can't see her face in the pictures, but you won't be disappointed. She has very pretty eyes and a sweet smile.

She is a bit shy, but very approachable and speaks good English.

Her ad is called Randers BEST PRICES and it fits. It is in no way a discount service she offer

She is service minded and good at the services tha she offers, I can warmly recommend her.

Please treat her with kindness and respect

 

God fornøjelse Marcus Aurelius

https://annoncelight.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underligt

Jeg har besøgt Zeigemirliebe et diskret sted i den nordlige Randers.

De billeder, som hun bruger er ægte og hun ser beder ud i virkeligheden.

På billederne kan ikke se hende ansigt, men I vil ikke blive skuffet. Hun har meget pæne øjne og et sødt smil.

Hun er en smule genert, men meget imødekommen og taler godt engelsk.

Hendes annonce hedder Randers BEST PRICES, og det passer. Det er på ingen måde en discount service.

Hun er service mindet, samt god til det hun tilbyder, jeg kan varmet anbefale hende.

*

Jeg har besøgt Holly et diskret sted i det nordlige Randers.

De billeder, som hun bruger er ægte og hun ser beder ud i virkeligheden.

På billederne kan ikke se hende ansigt, men I vil ikke blive skuffet. Hun har meget pæne øjne og et sødt smil.

Hun er en smule genert, men meget imødekommen og taler godt engelsk.

Hendes annonce hedder Randers BEST PRICES, og det passer. Det er på ingen måde en discount service.

Hun er service mindet, samt god til det hun tilbyder, jeg kan varmet anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der noget galt med min iPad eller er der 4 gentagelser af samme anmeldelse, heraf én på engelsk?

Smuk, sød og behagelig er hun…men så mange gentagelser?…

Hun skifter vist både annonce- og telefonnummer og nogle gange navn, når hun er her. Man må holde øje med hendes dejlige krop i annoncerne, for billederne er altid af hende. Hun rejste udenlands 27/12, så vi må bare vente og se.

Redigeret af fila

Del dette indlæg


Link til indlæg
fila skrev, for 31 minutter siden:

Er der noget galt med min iPad eller er der 4 gentagelser af samme anmeldelse, heraf én på engelsk?

Smuk, sød og behagelig er hun…men så mange gentagelser?…

Hun skifter vist både annonce- og telefonnummer og nogle gange navn, når hun er her. Man må holde øje med hendes dejlige krop i annoncerne, for billederne er altid af hende. Hun rejste udenlands 27/12, så vi må bare vente og se.

Der er ikke noget galt med din iPad 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...