Hop til indhold
NiceTime

Slikke egen sæd

Recommended Posts

Nu er tråden jo kaldt "Slikke egen sæd" og det har jeg da prøvet en del gange. Men fx. spermkys hvor man er kommet i munden på kvinden har jeg til gode. Har prøvet to gange med en af mine faste, men præscis haft den oplevelse bagefter, at miste tændingen - samtidig med at hun ikke helt selv tog initiativet.
Hvis man er nysgerrig på det overhovedet at smage og ikke er så smidig som nogen her mener at have været, kan man jo alligevel godt lave den med at ligge på ryggen og rulle benene op over hovedet, så pikken peger direkte ned mod munden og onanere til udløsning, som dermed rammer i munden. Der er man stadig liderlig mens de første skud rammer.
Jeg har prøvet efterhånden tre gange at sutte pik på en TS med hendes udløsning i min mund. Det synes jeg er vildt lækkert og har slugt det hver gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 29.12.2023 at 15:07:

Der er 2 varianter. Enten er man smidig ellers er man bare meget veludrustet....... 

Jeg kunne også sutte den af på mig selv før jeg var 20. Jeg nød det meget, men holdt op fordi jeg var bange for at beskadige nakken. Jeg er ikke specielt veludrustet, men var smidig (og ivrig). Men jeg blev i mange år ved med at kunne komme ret tæt på og sprøjte mig selv i munden (og nød det) og/eller i ansigtet, og med en bare fem cm længere pik ville jeg kunne være fortsat. Det er faktisk en rigtig fed fornemmelse med det dobbelte feed back: at mærke læber og tunge på pikken samtidig med at mærke pikken med læber og tunge. Jeg nød/nyder også smagen af sæd (men den varierer lidt. Formodentlig efter hvad man har spist og hvor længe der er gået siden sidste udløsning). Rammer det i øjet svier det og øjet bliver rødt. Det er ikke behageligt, men det går over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er selv vild med sæd. Syntes det er frækt at slikke sæden af kvindens bryster når jeg er kommet. Og jeg smager stort set altid på mit eget sæd når jeg onanere. Har bestemt ikke noget mod smagen. Men jeg sluger det dog sjældent. Jeg har en fantasi om en dag at blive sprøjtet i munden og i ansigtet  af en ts/shemale. Men det må jeg have til gode

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er begyndt og træne mig selv op til alt dette . Idet jeg osse mister geisten når jeg er kommet. 
 

har så dog cummet på en bordplade. Og lader det ligge… 

 

påbegyndt efter 10 min og onanere igen.. og mens jeg så i 2 omgang onanere så sætter jeg stille og roligt og slikker på min cum. Så bliver det “ mere spiseligt” hihi for mig :) 

 

idet jeg meget gerne vil komme på en GP/TS og slikke det op bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En gang har jeg slikket fisse på en pige jeg som havde modtaget min donation. Det var så fedt, bortset fra jeg ikke kunne smage noget af det - Måske skudt for langt op? / eller jeg skulle have bedt hende sidde på mit ansigt, så det nemmere kunne glide ned? - Elsker at se op på en smilende kvinde mens hun sidder på mit ansigt. Og så meget frækkere når man lige er har haft udløsning i hende...)

Så er det blot det med at gøre det uden kondom som holder mig tilbage. Men evt spermkys med en pige, som lige har modtaget en ladning, skal også prøves.

Jeg er dog stadig lidt for kujon-agtig til at prøve at smage andres - tænder ikke lige på det, desværre.

Men ja. Jeg vil meget gerne gøre rent efter mig selv, men har ikke altid turdet spørge om hun syntes det var ok - Har erfaret at ikke alle kvinder synes om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...