Hop til indhold

Sao paulo tips ?

Featured Replies

Skrevet

Hej nu tid nærmere til jeg skal afsted til Sao paulo :)  Håb på nogle af jer har god råd i sao paulo fordi jeg har fundet masse i Rio men Sao paulo er lidt mere sværere end der er masse massage klinken eller Club . Men Club bliver for dyrt med drinks osv :( så håber på får nogle god tips fra jer :) 

Skrevet
  • Author

Jeg har læst det osv men vil gerne også hører om nogle af jer har erfaring med det ?  Evt anbefales ? Da det links er mange men ikke tit bestemt pige osv . 

håb hører fra nogle af jer som har været i sp ?

• 1 year later...
Skrevet

Jeg fik en erotisk massage i Sao Paulo gennem Erotic Massage Sao Paulo. Det fungerede så nemt at booke. Efter at have skrevet til dem, fik jeg tilsendt et udvalg af piger på WhatsApp. Ud fra fotos valgte jeg en ung latina, som hed Clara. Hun kom til mit hotel. Gav massage og et lækkert hånd-job. Jeg kom i en stor kaskade mens hun kiggede mig dybt i øjnene.. :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.