Hop til indhold
RonJeremy

Etnicitet

Recommended Posts

RonJeremy skrev, den 22.12.2023 at 23:57:

Hvad er jeres præferencer?

Skønhed og sexappeal kommer i mange former. Sat meget firkantet op har jeg gjort mig disse erfaringer:

På thaiklinikkerne er det normalt muligt at indgå aftaler, som bliver overholdt, og jeg har kun oplevet en imødekommende stemning. Bevares, enkelte gange måske lidt afmålt og (lidt for) professionel, men dog stadig imødekommende. Mange vil forsøge at sælge en ekstraydelse, enten up front eller undervejs, men du bliver ikke presset til noget. Måske kraftigt opfordret, og servicen kan dale en del, hvis man siger nej tak, men det er stadig dig og din pengepung, som bestemmer. Thaierne har en noget anden måde at kysse på, end vi europæere har, fornemmer jeg, og man kan langt fra regne med, at alle kysser. Anal er ikke så almindeligt blandt thaipiger, virker det til.

Latinapigerne er ofte med på våde tungekys som en naturlig del af besøget. Ofte kan du aftale stort set alt, men med mindre du taler spansk, så regn ikke med en stor samtale, da en god del af pigerne ikke er så gode til engelsk.

Østeuropæerne er en blandet landhandel. Mine seneste to aftaler er blevet aflyst af pigen med meget kort varsel. Eller rettere: jeg sendte sms om, at jeg nu var lige på trapperne som aftalt, hvorefter hun rimelig useriøst aflyste fordi hun ikke var på adressen som aftalt, men hun var da tilgængelig et par timer senere. Den slags aflysninger kan nok ramme i alle segmenter, men jeg har ikke oplevet det blandt thaipiger eller latinapiger. Samtidigt lader det også til, at det østeuropæiske segment rummer den største risiko for skuffelser i forhold til den forventede oplevelse. Til gengæld har jeg også haft rigtig gode oplevelser hos nogle velanmeldte østeuropæiske piger.

Danske piger har jeg endnu til gode at besøge, så dem må andre sige nogle bevingede ord om, men blandt de seriøse piger virker det til, at der er gode oplevelser at hente.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 24.12.2023 at 10:38:

-Uvidenhed, fordomme, angst for at prøve noget nyt -står tit i vejen for de bedste oplevelser...;-) Du lever kun 1 gang -husk det nu!!!

Skal man kommentere, skal man ikke? Jeg vil tro, at du mener “frygten” for at prøve noget nyt – det er rettet mod noget. Jeg siger det mest alt, så det ikke kommer til at blive en debat om f.eks. angst eller lignende som jeg ikke ved om er på spil her, det kan det måske for nogen, men nok ikke så mange herinde. Når det er sagt så er jeg ikke helt sikker på, at jeg køber din pointe. Nogle gange kan nyt være godt at prøve. Og andre gange kan det “gode gamle” være bedst. Der kan gå lidt for meget bilsælger i den med, at man ellers vil gå glip af noget eller det nyeste er det bedste. Jeg tror desværre ikke, at der på den måde findes en opskrift for gode oplevelser.

 

Den_glade_amatør skrev, den 24.12.2023 at 11:12:

Forkert, kære ven. Du dør kun 1 gang. Man skal huske at leve hver dag. ;)

Her vil jeg nok mere sige det samme som @Møffe uden at ville blande mig for meget i jeres forhold. At man kun lever en dag – ligesom f.eks. YOLO eller carpe diem. Det er nok lidt mere positivt ladet. Det andet med at man kun dør en gang og skal huske at leve hver dag tror jeg måske kan få lidt mørke undertoner. Det er altid svært at vurdere, hvornår noget kan virke truende, så det vil jeg ikke begive mig ud i. Men nu kommer det her også lidt langt fra emnet, der åbenbart er præferencer når der kommer til en GP’s etnicitet.

 

Den_glade_amatør skrev, den 24.12.2023 at 13:21:

Skønhed og sexappeal kommer i mange former. Sat meget firkantet op har jeg gjort mig disse erfaringer:

(…)

Du nævner her skønhed og at den kan komme i mange former og præferencer. Der er dog nok noget en del ville foretrække mere end andre.

 

Den_glade_amatør skrev, den 24.12.2023 at 13:21:

(…)

Østeuropæerne er en blandet landhandel. Mine seneste to aftaler er blevet aflyst af pigen med meget kort varsel. Eller rettere: jeg sendte sms om, at jeg nu var lige på trapperne som aftalt, hvorefter hun rimelig useriøst aflyste fordi hun ikke var på adressen som aftalt, men hun var da tilgængelig et par timer senere. Den slags aflysninger kan nok ramme i alle segmenter, men jeg har ikke oplevet det blandt thaipiger eller latinapiger. Samtidigt lader det også til, at det østeuropæiske segment rummer den største risiko for skuffelser i forhold til den forventede oplevelse. Til gengæld har jeg også haft rigtig gode oplevelser hos nogle velanmeldte østeuropæiske piger.

(…)

Hele denne tråds præmis har undret mig, da jeg typisk har hørt om/stødt på det modsatte. Det er typisk sådan, at nogle piger har nogle kriterier for hvem de vil møde. Det kunne f.eks. være at de ikke ønsker at møde sorte fyre eller personer af anden etnisk oprindelse. Desuden kan nogle piger også have aldersgrænser. F.eks. at de ønsker at møde nogen over en vis alder – det kunne være 25 eller 30 år. Det er det mest typiske. Og nogle gange under en vis alder f.eks. 60 år, men det er ikke ligeså typisk.

 

Som nævnt har jeg som udgangspunkt ikke selv præferencer, når det kommer til etnicitet. Jeg tror dog, at vi skal passe meget på at hænge enkelte etniciteter ud som f.eks. østeuropæere her. Jeg kan forstå at din årsag er, at du har oplevet at en aftale er blevet aflyst med kort varsel. Når jeg skriver, at man skal passe på med det er det fordi det ellers kan få racisistiske undertoner. Det ville dog først og fremmest undre mig med et medlem/klient som dig, at du skulle opleve en aflysning som denne. Men når det er sagt så kan selvfølgelig ske – vel både hos velanmeldte og ikke-velanmeldte piger. Der kan vel opstå et behov for en aflysning i alle tilfælde – så længe det bliver meldt ud på forhånd og man ikke brænder kunden af i sidste øjeblik. Jeg tror måske snarere, at jeg vil sige det sådan at mit indtryk har været, at der har været nogen bestemte grupper af piger, der har fået kritik pga. diverse oplevelser. Her tænker jeg på en gruppering af piger med stort set samme ydelser, priser etc., som jeg har set en del skriverier om. Kunne du eventuelt fortælle, hvilken pige/hvilke piger – det lyder som mere end en – du har haft disse oplevelser med, da det kunne være interessant?

 

Når alt det er sagt, så foretrækker jeg dog selv typisk udenlandske piger, når det kommer til GP’er, men det er af mange årsager. Men bortset fra det er nok ikke etnicitet der spiller den største rolle for mig, når det kommer til præferencer. Du nævner selv det med præferencer og at skønhed kan komme i mange former. Igen det er en sandhed med modifikationer. Der er nok noget flere ville foretrække end andre. Her kan man f.eks. komme ind på udseende, naturlige eller falske bryster etc. Når det kommer til den slags har jeg da helt sikkert som jeg tror mange andre også har har præferencer. Lige med f.eks. bryster er jeg dog både til naturlige og falske :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, 1 time siden:

Når jeg skriver, at man skal passe på med det er det fordi det ellers kan få racisistiske undertoner. Det ville dog først og fremmest undre mig med et medlem/klient som dig, at du skulle opleve en aflysning som denne.

Der ligger skam ikke nogen racistiske undertoner i noget fra min side af. Min observation i forhold til de østeuropæiske piger er mest baseret på diverse anmeldelser her på EG, men nu også bakket op af mine egne skuffelser over, at en aftalt tid ikke blev overholdt, og at pigen ikke engang gad at ulejlige sig med at sende en aflysning. Havde jeg ikke selv meddelt, at jeg var på vej, så havde jeg først fundet ud af det, når jeg forventningsfuld stod foran hendes dør. Og selvfølgelig kan det ske for mig, ligesom det kan ske for alle andre.

Bemærk i øvrigt, at jeg også fremhæver, at der bestemt også er gode oplevelser at komme efter blandt østeuropæiske piger, så ligesom i mange andre sammenhænge vil det være forkert at skære alle over samme kam.

TheLion skrev, 1 time siden:

Her kan man f.eks. komme ind på udseende, naturlige eller falske bryster etc.

Nu handler tråden jo om etnicitet, ikke om bryster. Så lad os holde os til emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligere også set mange østeuropæiske piger og ikke kun sydamerikanske. Det bliver næppe sidste gang jeg har set østeuropæiske piger, men jeg gik all-in på sydamerikanske piger for nogen år siden. For mig handler det om udséendet og deres kultur. Har altid været brændende tiltrukket af piger med farve og deres udseende. Det har ikke ændret sig siden jeg var helt ung. Jeg kan ikke gå forbi dem i en butik uden min puls stiger. Det er vel ikke så meget anderledes end dem af jer der foretrækker thaier, store bryster, unge piger, modne blondiner, etc?

Jeg er også ret vild med den måde de sydamerikanske piger er på. Det er selvfølgelig også meget forskelligt fra pige til pige. Vi er jo heller ikke bare ”danske”. Der er stor forskel på danskere og der er også kæmpe forskel på colombianere. Men jeg har endnu ikke mødt en sydamerikansk pige der ikke elsker at danse. Synes de ofte har en feminin, livsglad og umiddelbar måde at være på. De går heller ikke lige så meget i T-shirt og udvaskede jeans som jeg ser herhjemme. Det passer mig fint at jeg er manden og hun er kvinden.

Men det er bare det jeg godt kan lide. Jeg kan se andre skriver de er betagede af at thai’erne åbenbart er uforudsigelige og fulde af overraskelser og har en anden tilgang samt giver massage, og formentlig deres udseende. Det kan jeg sagtens forstå. Jeg har det lidt på samme måde som trådstarter. Jeg ærgrer mig over at jeg kun har været sammen med få thaier. Måske har jeg overset nogen muligheder. Synes deres annoncer er utrolig svære at gennemskue. De reklamerer sjældent med fullpack. Det er jo det jeg er interesseret i. Der er nogen få der reklamerer med fullpack men så bliver jeg usikker på om det er af nød for at få kunder og om det måske ikke er lige så godt som de andre. Så falder jeg ind i mellem over reklamer for thai ladyboys og så bliver jeg usikker på pigerne der er samme sted. Tænker det er uden grund men den usikkerhed kommer op i mig.

Ældre sydamerikanske piger kan godt tiltrække mig men er mest interesseret i de yngre thaier. Muligvis er det fordi jeg selv mangler erfaring med thaier, ved det ikke. Så bliver det ligesom meget visuelt. Thaierne ser for mig lidt ”søde” ud og de yngre thaier ser endnu mere ”søde” ud, hvis i forstår hvad jeg mener. Men så er det også svært at gennemskue hvor man finder en yngre thai, for vi ved jo hvordan det er med oplyst alder kontra ægte alder. Med en sydamerikansk pige kan jeg nemmere acceptere at hun er ældre end oplyst for så følger der ofte nogen former med. Men hvis en thai skriver hun er 26, og jeg kan se hun er 40 så er det gået lidt skævt fra starten. Måske skal jeg så bare vende i døren. Det er også bare lidt underligt at vende i døren når man kun har bestilt massage, ikke?

De østeuropæiske piger synes jeg er en utrolig blandet affære, fra fantastisk til nogen der vil have andres penge uden at give noget igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 10 timer siden:

(…)

Min observation i forhold til de østeuropæiske piger er mest baseret på diverse anmeldelser her på EG, men nu også bakket op af mine egne skuffelser over, at en aftalt tid ikke blev overholdt, og at pigen ikke engang gad at ulejlige sig med at sende en aflysning. Havde jeg ikke selv meddelt, at jeg var på vej, så havde jeg først fundet ud af det, når jeg forventningsfuld stod foran hendes dør. Og selvfølgelig kan det ske for mig, ligesom det kan ske for alle andre.

(…)

Du har stadig ikke svaret på hvilken/hvilke piger, at det drejede sig om – det tror jeg kunne være interessant. Jeg tror, at man skal passe på med at skære folk over en kam pga. f.eks. deres etnicitet – det være sig latinaer, thaipiger, østeuropæere eller hvem det end måtte være. Jeg finder det dog fortsat usansynligt med at medlem/klient som dig. Der kan dog selvfølgelig opstå nødsituationer, hvor en aflysning bliver nødvendig, hvor det bliver meldt ud et stykke tid forinden. Men endnu engang tror jeg, at det kunne være interessent at høre hvilke piger det drejede sig om. Mit indtryk fra tidligere skriv gennem året er at det drejer sig om bestemte grupper af piger. Så måske har jeg gjort mig nogle andre observationer, hvilket måske kan undre mig lidt, da de også er gjort på bl.a. Eroguide.

 

Den_glade_amatør skrev, for 10 timer siden:

(…)

Bemærk i øvrigt, at jeg også fremhæver, at der bestemt også er gode oplevelser at komme efter blandt østeuropæiske piger, så ligesom i mange andre sammenhænge vil det være forkert at skære alle over samme kam.

(…)

Som sagt ved jeg fortsat ikke om det har så meget at gøre med om en pige er velanmeldt eller ej som du skrev tidligere. Mit indtryk fra sitet er at det drejer sig om bestemte grupperinger – ikke et helt folkeslag. Jeg bryder mig f.eks. ikke om en sætning som den du skrev tidligere:

Samtidigt lader det også til, at det østeuropæiske segnet rummer den største risiko for skuffelser i forhold til den forventede oplevelse.”

Det bliver da netop at skære over en kam – måske drejer det sig om nogle bestemte grupper?

 

Den_glade_amatør skrev, for 10 timer siden:

(…)

Nu handler tråden jo om etnicitet, ikke om bryster. Så lad os holde os til emnet.

 

Så vidt jeg husker var det dig der skrev følgende:

Den_glade_amatør skrev, den 24.12.2023 at 13:21:

Skønhed og sexappeal kommer i mange former. Sat meget firkantet op har jeg gjort mig disse erfaringer:

(…)

 

Derfor tænker jeg også, at man netop inden for rammen kan diskutere præferencer – også med udseende. Du kommer netop ind på, at skønhed er i mange former. Derfor tænker jeg at det må være en mulighed for mig at kunne spørge lidt ind til det? Især da det for mig f.eks. vil være sådan. At jeg ikke vælger ud fra etnicitet men mere ud fra andre præferencer. 

 

latinas4ever skrev, for 10 timer siden:

(…)

Jeg er også ret vild med den måde de sydamerikanske piger er på. Det er selvfølgelig også meget forskelligt fra pige til pige. Vi er jo heller ikke bare ”danske”. Der er stor forskel på danskere og der er også kæmpe forskel på colombianere. Men jeg har endnu ikke mødt en sydamerikansk pige der ikke elsker at danse. Synes de ofte har en feminin, livsglad og umiddelbar måde at være på. De går heller ikke lige så meget i T-shirt og udvaskede jeans som jeg ser herhjemme. Det passer mig fint at jeg er manden og hun er kvinden.

(…)

Jeg synes egentlig, at det her er et af de bedre svar i tråden. Det får mig til at tænke på lidt caribisk sol og varme. Jeg tror dog stadig, at jeg oftere har set/tænkt det modsat. At det mere er pigerne der sætter regler for hvilke klienter de vil se på baggrund af f.eks. etnicitet eller alder. Det kunne være at de ikke vil se personer af anden etnisk herkomst. Eller personen skal være over 25 eller 30 år. For mig er det lidt sjovt, hvis det var etniciteten på pigen der var afgørende. Jeg foretrækker dog udenlandske GP’er - men det er der mange årsager til. Og der findes da f.eks. mange skønne latina-GP’er, men igen der findes også mange andre skønne GP’er fra andre folkeslag :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 29 minutter siden:

Jeg finder det dog fortsat usansynligt med at medlem/klient som dig.

Hvorfor? Jeg er da ikke speciel, bare fordi jeg skriver en del her på EG. Pigerne kender mig jo ikke på forhånd, og jeg har jo bare lavet en aftale, ligesom alle andre sikkert gør det. Så jeg kan da lige så godt risikere at blive brændt af som andre mænd. Eller er der noget i dit ræsonnement, jeg ikke fanger?

TheLion skrev, for 32 minutter siden:

Du kommer netop ind på, at skønhed er i mange former. Derfor tænker jeg at det må være en mulighed for mig at kunne spørge lidt ind til det? Især da det for mig f.eks. vil være sådan. At jeg ikke vælger ud fra etnicitet men mere ud fra andre præferencer. 

Jeg mener såmænd bare, at jeg sagtens kan tænde på flere forskellige etniciteter. Ofte på thaipigernes charme og uforudsigelighed, andre gange på latinapigernes glimt i øjet og runde kurver, andre gange igen på østeuropæernes skønhed og sexappeal. Du har ret i, at præferencer også kan variere med hensyn til andre forskelligheder, men tråden blev starten om etnicitet, så det var det, jeg forholdt mig til her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...