Hop til indhold
yrghh

Anbefalinger til Rio de Janeiro

Recommended Posts

Jeg står overfor en snarlig rejse til Rio og vil gerne høre lidt tips om, hvor man finder de bedste steder med de bedste piger, som giver de bedste oplevelser til de bedste priser...

Jeg har heldigvis også en lokal guide, som kender den side af nattelivet, men vil meget gerne møde velforberedt.

Alle tips, tricks og links er velkomne :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det absolut mest geniale sted er:

MAB'S
Av. Prado Júnior, 16A - Copacabana, Rio de Janeiro - RJ, 22011-040, Brasilien

Det er en helt low key restaurant/bar hvor du kan sidde udenfor under deres overdækning og møde freelancers. Det er meget åbenlyst at det stort set kun er mænd der kommer for at møde piger. De står klar på en stribe og venter på at du vinker/inviterer dem hen til dit bord. Medmindre de har modet til at komme over selv. Men det virker til at de ikke må sidde ved bordene, medmindre de køber noget. Så mange står bag en streg og venter på en "invitation". Man kan sidde i timevis og snakke/drikke og lære dem at kende og så tage en med videre hvis man vil. De fleste kræver ca. 500 BRL for at tage med videre.. til gengæld er tid og ydelser meget oppe til forhandling. Du kan stort set ikke tage gæster med på nogen hoteller i Rio, men der ligger små skumle short-time rum lige i nærheden og pigerne kender vejen. Kvaliteten af pigerne er helt legendarisk både på udseende og indsats. Har ikke haft nogen dårlige oplevelser, og hver aften kan du finde unge piger der er 10/10 hvis du er til latina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
spritsaillateen skrev, for 1 time siden:

Det absolut mest geniale sted er:

MAB'S
Av. Prado Júnior, 16A - Copacabana, Rio de Janeiro - RJ, 22011-040, Brasilien

Jeg kommer til at bo 15 minutters gang fra MAB's

Det lyder som den sikre backup-plan! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Rio de Janeiro-rapporter
http://internationalsexguide.nl/ 

Kurs Real 1 dkk kr = 1,40 brasilianske Real

Valutaomregneren.dk
https://valutaomregneren.dk/ 

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Tænker du har byttet rundt på regnestykket. 1 real er 1,4kr.

Eller os bare har skrevet forkert . :) 

@yrghh

https://www.photoacompanhantes.com/acompanhantes/rio-de-janeiro der er ihvert fald nok at vælge imellem. ;) 

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 54 minutter siden:

https://www.photoacompanhantes.com/acompanhantes/rio-de-janeiro der er ihvert fald nok at vælge imellem. ;) 

B$180 /250 kr for en time med hende her? https://www.photoacompanhantes.com/acompanhantes/rio-de-janeiro/copacabana/gataça-peituda-sem-pudores-viciada-em-sexo-com-local-id-3snwv
Så er flybilletten altså hurtigt tjent hjem... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 1 minut siden:

De har et helt andet prisniveau derover. :wub:

Jeg er egentlig mere interesseret i hvordan serviceniveauet er. For når man betaler 12.5% af danske priser skulle servicen helst ikke droppe til 12,5% samtidig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er egentlig mere interesseret i hvordan serviceniveauet er. For når man betaler 12.5% af danske priser skulle servicen helst ikke droppe til 12,5% samtidig.

Generelt så har brasilianere et højt serviceniveau.

Dem jeg har mødt, er ganske enkelt mange længder foran de andre GPer i denne branche. 

Og der mener jeg hele vejen rundt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 18 timer siden:

Jeg er egentlig mere interesseret i hvordan serviceniveauet er. For når man betaler 12.5% af danske priser skulle servicen helst ikke droppe til 12,5% samtidig.

Serviceniveauet er markant højere end i DK, og stort set alle andre steder i verden. I hvert fald hvis du går til freelancers, hvor der ikke er klinik der blander sig. Alle dem jeg har været sammen med derude tog klatten i ansigtet med et smil, uden at det blev betragtet som et ekstra på nogen måde, eller noget der var aftalt på forhånd. Det er mit indtryk at alt kan lade sig gøre med de fleste, så længe du har penge. Skal selv afsted igen om et par måneder :)

Redigeret af spritsaillateen

Del dette indlæg


Link til indlæg
spritsaillateen skrev, den 21.12.2023 at 12:34:

Det er mit indtryk at alt kan lade sig gøre med de fleste, så længe du har penge.

Hvordan har de det med billeder og video? Jeg vil jeg gerne have nogle goder minder til albummen ;)

 

spritsaillateen skrev, den 21.12.2023 at 12:34:

Skal selv afsted igen om et par måneder

Jeg er der også om et par måneder - første halvdel af marts

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser ud til at koste ned til 6000 kr + i øjeblikket for en tur retur billet til Rio i marts måned, mens det pt er op til ca det dobbelte inden marts måned.

Der er penge sparet ved at være tidligt ude :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 53 minutter siden:

Ser ud til at koste ned til 6000 kr + i øjeblikket for en tur retur billet til Rio i marts måned, mens det pt er op til ca det dobbelte inden marts måned.

Der er penge sparet ved at være tidligt ude :)

Bedst at være ude 5 -6 mdr. i forvejen - og Ihvertfald fra Jylland/Fyn kan det ofte betale sig at rejse fra Hamburg - bare ærgerligt at man med toget ikke ligesom til CPH, kan køre direkte til lufthavnen, men enten må skifte inden - det giver bare et begrænset udvalg af togtider og/eller flere skift og det er mere belejligt at tage toget helt til Hbf og derefter med U-bahn tilbage til Fühlsbüttel. Man kan også tage Flex-bus, men et uheld på motorvejen - så bliver det hurtigt presset med tiden.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, den 20.12.2023 at 17:30:

B$180 /250 kr for en time med hende her? https://www.photoacompanhantes.com/acompanhantes/rio-de-janeiro/copacabana/gataça-peituda-sem-pudores-viciada-em-sexo-com-local-id-3snwv
Så er flybilletten altså hurtigt tjent hjem... :P

Jeg ved ikke lige - synes hun har slået lidt for store brød op til min smag - foretrækker faktisk et par små faste varme naturlige smørboller med en rosin på toppen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Bedst at være ude 5 -6 mdr. i forvejen - og Ihvertfald fra Jylland/Fyn kan det ofte betale sig at rejse fra Hamburg - bare ærgerligt at man med toget ikke ligesom til CPH, kan køre direkte til lufthavnen, men enten må skifte inden - det giver bare et begrænset udvalg af togtider og/eller flere skift og det er mere belejligt at tage toget helt til Hbf og derefter med U-bahn tilbage til Fühlsbüttel. Man kan også tage bussen, men et uheld på motorvejen - så bliver det hurtigt presset med tiden.

Går der direkte fly til Rio fra Hamborg?

Hvis ja kunne man da tage et par dage i Hamborg først.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 minutter siden:

Går der direkte fly til Rio fra Hamborg?

Hvis ja kunne man da tage et par dage i Hamborg først.

Du skal nok regne med en mellemlanding - jeg flyver f.eks. næste år til Columbia via Madrid og skal være i Fühlsbüttel ved 4 - tiden om morgenen, så tager nok toget, så jeg kan være i Hamburg tidligt om aftenen - og efter midnat engang U-bahn til lufthavnen - men egentligt er det jo lidt dumt at spendere 100 Euros på sex, når man dagen efter kan få det hele til det halve ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, Lige nu:

- men egentligt er det jo lidt dumt at spendere 100 Euros på sex, når man dagen efter kan få det hele til det halve ;-)

Du er og forbliver den ægte og uforfalskede vare, Jernsvinet ham selv på Eroguide.dk

Tak for det :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 14 timer siden:

Ser ud til at koste ned til 6000 kr + i øjeblikket for en tur retur billet til Rio i marts måned, mens det pt er op til ca det dobbelte inden marts måned.

Der er penge sparet ved at være tidligt ude :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Inden Marts er ofte pga. karneval. Alt bliver lige 2-3x så dyrt

Del dette indlæg


Link til indlæg
djjohn skrev, den 23.12.2023 at 12:10:

Inden Marts er ofte pga. karneval. Alt bliver lige 2-3x så dyrt

Ja, priserne falder drastisk efter 17. februar :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, den 22.12.2023 at 14:27:

Hvordan har de det med billeder og video? Jeg vil jeg gerne have nogle goder minder til albummen ;)

Det ved jeg faktisk ikke. Har ikke spurgt. Så nogen der tog almindelige selfies med dem på baren, og det var de ligeglade med. Som sagt tror jeg at alt kan lade sig gøre, hvis man vil betale for det :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
spritsaillateen skrev, den 9.1.2024 at 12:17:

Det ved jeg faktisk ikke. Har ikke spurgt. Så nogen der tog almindelige selfies med dem på baren, og det var de ligeglade med. Som sagt tror jeg at alt kan lade sig gøre, hvis man vil betale for det :ph34r:

Min gode ven i Rio har sendt mig nogle små clips med non-pros, som han har samlet op rundt omkring. Nogle af dem tager op til 30-40 reals for video. Andre beder selv om det :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...