Hop til indhold
pensionisten

Analsex

Recommended Posts

Guest gameguy

Hmm, jeg bliver sgu da helt tændt af at læse dine beskrivelser, Jasmin!? :D

 

Ja man bliver nærmest helt svimmel af liderlighed!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kæft hvor det tænder mig, at du, Jasmin, er så velformuleret :-P Tanken om sex med andet og mere end bare en super lækker krop slår alt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

altså nu tilbyder jeg det.... og det gør jeg fordi jeg elsker det... jeg har altid været stor fan af det lige siden jeg var teenager og det med størrelsen af pikken - det er ikke rigtig relevant - det handler ene og alene om mængden af glidecreme og hvor skrap man/især pigen er til at styre showet :)

modsat hvad mange mænd tror er det IKKE jer der skal være forsigtige til at starte med ... i skal sådan set blot forholde jer relativt stille med kroppen, holde presset på ringmusklen så junior kan komme ind og så lade pigen klare resten (hive i jer, presse sig mod jer eller hvad hun nu gør)...

først når den ER inde og alt er smurt ind - så kan i begynde at bevæge jer.... starten er for de fleste pigers vedkommende det kritiske øjeblik i anal-sammenhæng og hvis den kikser - så bliver vi ømme.. kommer den for hurtigt ind fordi i presser på - så kan vi springe eller endnu værre (shhhh det er en hemmelighed... få hæmorider)... så stopper showet for den dag (uge)...

så hold kroppen i ro, hold presset på åbningen og lad pigen om resten når legen starter... så minimeres ømheden for hende mangefold

det næste er kondomet... det MÅ IKKE rynke... det bliver vi også ømme af - ikke af mængden af analsex hvis kondomet sidder stramt og glat nok... så er det fint lige så længe glidecremen fedter nok :)

det sidste er jer drenge hvor pikhovedet er større end pikken... i har en udfordring mere... LAD være med at trække pikken ud hele tiden under det græske... den konstante udvidelse/indskrænkelse af ringmusklen er ikke det fedeste... for det er det der trigger refleksen om turen på toilettet og gør det svært at slappe af. Jer med pikhoveder der er ligestore eller mindre end skaftet på pikken kan gøre som i vil... jer drenge med store pikhoveder... i skal lige tænke jer om en ekstra gang :)

hvis det bliver gjort rigtigt kan pigen klare mangefold mere anal inden hun bliver øm - også selv om fyren er john holmes wannabe... det er et spørgsmål om teknik, opstart og glidecreme :)

jeg har længe været/er swinger... og jeg har altid elsket GB aftner fordi der er 2 fyre inde af gangen... salgs-termen er vist nok double penetration... og det føles fantastisk hvis man tager sig tid til at starte rigtigt op, udvide musklen så den slapper af og ellers hele tiden har glidecremen inden for rækkevidde...

nå - nok om analsex fra mig... jeg har bare altid været mere vild med det end noget andet så syntes da lige jeg ville give et par tips videre *gg*

Hej Jasmin

Har du ikke lyst til idet mindste at overveje et anal-gangbang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske vi også lige skal tage an hånd i fissen step by step instructions også... lool

 

jo gerne... *gg*  hvis der er nogen der har brug for vejledning :) 

 

 

og McQueen  - jeg lover at give det min seriøse overvejelse... så har jeg ikke lovet mere end jeg kan holde :D :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

jo gerne... *gg* hvis der er nogen der har brug for

Tror du skal smide en vejledning ud, der sidder nok en del fyre som kunne blive klogere og mere liderlig på det område.

Det er en kunst og få hånden op

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin - hvor var du henne da jeg havde sexualundervisning i folkeskolen? Har lært mere på de minutter det tog at læse dit indlæg end de samlede timer jeg fik i skolen. Jeg blev selvfølgelig også liderlige af læsningen og glæder mig allerede til din "guide til fisting".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...