Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har forsøgt mig hos mange dominaer / glædespiger uden held, hver gang betaler jeg en mindre formue, og når de så begynder er det som de nærmest er bange og er så blide det intet gør for mig. 
Fik nogle gode lussinger en enkelt gang, men hvad jeg faktisk leder efter er en pige der kan give tæsk på ordentligt maner. 

Lidt ligesom Mikaerla fra Shefights. https://spankbang.com/42k3c/video/mikaela+vs+jason 

Er er nogle piger i er bekendtm ed i det danske farvand som kan leverer sådan en omgang? og faktisk ha det sjovt med det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers gå ud af spark til en HA Rocker´s Harley , så får du den største røvfuld du aldrig glemmer , ganske gratis ... :D

Kunne ik lade være..... og ja der er mange der ude hvad med Domina Dark , eller Madame Sasha ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 2 timer siden:

Jeg har forsøgt mig hos mange dominaer / glædespiger uden held, hver gang betaler jeg en mindre formue, og når de så begynder er det som de nærmest er bange og er så blide det intet gør for mig. 
Fik nogle gode lussinger en enkelt gang, men hvad jeg faktisk leder efter er en pige der kan give tæsk på ordentligt maner. 

Lidt ligesom Mikaerla fra Shefights. https://spankbang.com/42k3c/video/mikaela+vs+jason 

Er er nogle piger i er bekendtm ed i det danske farvand som kan leverer sådan en omgang? og faktisk ha det sjovt med det?

Miss D har en bull, hvor de begge kan give dig en omgang sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, den 19.12.2023 at 13:57:

Ellers gå ud af spark til en HA Rocker´s Harley , så får du den største røvfuld du aldrig glemmer , ganske gratis ... :D

Kunne ik lade være..... og ja der er mange der ude hvad med Domina Dark , eller Madame Sasha ?

havde overvejet at tage til en af de mange byer hærget af pigebander i jylland. 

Læste om en fyr som havde fået tæsk en af 15 piger, med spyt, lussinger, verbal ydmygelse, trampet og gået på, tisset på osv. 
Helt gratis!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Handsomegentlemancph skrev, den 19.12.2023 at 14:12:

Miss D har en bull, hvor de begge kan give dig en omgang sammen.

tænder ikke på noget med en mand dog. 
Der det mere omvendt, jeg er flere gange blevet betalt for at banke en fyr med sub kink hehe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 6 timer siden:

havde overvejet at tage til en af de mange byer hærget af pigebander i jylland. 

Læste om en fyr som havde fået tæsk en af 15 piger, med spyt, lussinger, verbal ydmygelse, trampet og gået på, tisset på osv. 
Helt gratis!!! 

Lucky dude :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 8 timer siden:

Læste om en fyr som havde fået tæsk en af 15 piger, med spyt, lussinger, verbal ydmygelse, trampet og gået på, tisset på osv. 
Helt gratis!!! 

Skruebrækkere B)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, den 19.12.2023 at 11:27:

Jeg har forsøgt mig hos mange dominaer / glædespiger uden held, hver gang betaler jeg en mindre formue, og når de så begynder er det som de nærmest er bange og er så blide det intet gør for mig. 
Fik nogle gode lussinger en enkelt gang, men hvad jeg faktisk leder efter er en pige der kan give tæsk på ordentligt maner. 

Lidt ligesom Mikaerla fra Shefights. https://spankbang.com/42k3c/video/mikaela+vs+jason 

Er er nogle piger i er bekendtm ed i det danske farvand som kan leverer sådan en omgang? og faktisk ha det sjovt med det?

Jeg kan spørge min kone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden Studio136 lukkede i Herlev var der om fredagen en muskuløs trænet pige der tilbød brydning så vidt jeg husker.

Nogen der kan supplere så Randy kan få hvad der tilkommer ham… :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, den 29.12.2023 at 03:16:

Jeg kan spørge min kone.

haha god stil, er det fordi du vil ha der en anden der får tæsk af hende så du kan få en pause?:D 

Men hvis du er seriøs så ja <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 47 minutter siden:

haha god stil, er det fordi du vil ha der en anden der får tæsk af hende så du kan få en pause?:D 

Men hvis du er seriøs så ja <3

Det var mest ment som en joke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...