Hop til indhold
Greyman

Aalborg June - thai massage af klasse

Recommended Posts

Tog mig sammen i starten af december og lavede aftale med June. 
 

https://annoncelight.dk/showad/356943

Det første der ramte var det søde ansigt og smukke krop. I badet var hun med og hendes hænder sæbede mig ind og vaskede min pik så der kom kraftigt liv i ham. Det var fedt at sæbe hendes fine krop ind også. 
På briksen på maven og hun gav lår, balder og ryg en skøn omgang grundig thai massage med stærke fingre og hænders teknik som jeg kan lide det. Hun blev lidt efter mere erotisk i sine berøringer og hænderne røg ind under mig og masserede nænsomt omkring pikken og mit bageste hul. Da jeg vendte mig om på ryggen og nød hendes lille lækre kurvede krop glide hen over mig var jeg totalt ophidset. Jeg bad hende lægge sig på ryggen og begyndte at slikke hende mens mine hænder mærkede hendes halvstore lækre bryster og flade mave. 
Hun har den lækreste bløde fine hud uden et gram for meget og hun stønnede lækkert mens jeg slikkede løs. Mig om på ryggen igen og hun tog min pik i munden uden kondom, og de langsomme men beslutsomme læber der tog mig helt i bund og fast lukket omkring og op igen, fik mig til at nå helt op i det røde felt og hendes legende blide fingre samtidig fik mig til at eksplodere lige pludselig i noget der slet ikke føltes som HJ. Jeg nåede ikke til sex delen men for fanden hun kan noget. 
Vi snakkede ikke meget men hendes smukke smil og væsen sammen med den faste smukke krop gjorde det hele værd. 
Gentagelse - yes og så bliver det med fuld pakke 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde samme oplevelse som dig - hun sutter som en drøm og jeg eksploderede inden det kom til sex delen. Hun sagde at næste gang skulle vi bare kneppe….

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde præcis samme oplevelse, hun sutter som en drøm, jeg skød kanonen af lige inden der komme gummi på. Hun var skuffet (på den gode måde) og ville lave lillefingerløfte på at næste gang skulle vi kun knalde. Hun sagde : but i wanted to fuck you…. 
 

super lækker pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Budolfi skrev, den 24.12.2023 at 13:05:

Hvad må man give for sådan en tur....og hvad koster FP?

Det bedste at gøre er at spørge hende på sms

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har set nogle gamle anmeldelser om hun er telefonafhængig under seancen og bruger mange vådservietter, selv om man har været i bad sammen.

Er dette stadig tilfældet eller er hun blevet mere serviceminded ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
GFE Lover skrev, for 7 timer siden:

Jeg har set nogle gamle anmeldelser om hun er telefonafhængig under seancen og bruger mange vådservietter, selv om man har været i bad sammen.

Er dette stadig tilfældet eller er hun blevet mere serviceminded ?

Kan slet ikke sætte mig ind i noget telefon halløj. Og synes at det var fint med bad og hygiejne. Har ikke oplevet at der er overdreven serviet halløj

Del dette indlæg


Link til indlæg

June er fantastisk at være sammen med.

Er der nogen der ved om hun er taget hjem og om hvornår hun måske kommer tilbage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg lagt mærke til flere skriver "svare ikke på hemmeligt nummer".

Hvad mener de med dette? At det telefonnummer man kontakter dem på skal kunne slåes op på Krak med adresse og det hele?! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Socrates69 skrev, for 6 timer siden:

Hvad mener de med dette?

De svarer normalt mig. Mit nr vises ved opkald, men er et såkaldt udeladt nr, og kan ikke slås op. Det skal bare ikke være skjult nr, der ikke vises ved opkald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fila skrev, for 22 timer siden:

De svarer normalt mig. Mit nr vises ved opkald, men er et såkaldt udeladt nr, og kan ikke slås op. Det skal bare ikke være skjult nr, der ikke vises ved opkald.

Arh okay! På den måde. Det er nok fordi jeg altid sender en sms og ikke ringer. Har nemlig undret mig over det flere gange nu.

Tak for svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Socrates69 skrev, for 16 timer siden:

fordi jeg altid sender en sms

Det gør jeg også, og det har jeg ikke problemer med, så der må være andet galt med dit nr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...