Hop til indhold
Lasseh135

Blowjob uden kondom

Recommended Posts

Hej 

jeg besøgte en ladyboy forleden og jeg gav et blowjob uden kondom i maks 10 sekunder uden præsæd udløsning mm. 
ville du være bange for HIV mm efter det?

vi havde ikke sex. 
kun seriøse svar tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasseh135 skrev, for 2 minutter siden:

Hej 

jeg besøgte en ladyboy forleden og jeg gav et blowjob uden kondom i maks 10 sekunder uden præsæd udløsning mm. 
ville du være bange for HIV mm efter det?

vi havde ikke sex. 
kun seriøse svar tak. 

Jeg har bedt om flytning af din tråd til det rigtige forum der vel høre til under "Generelt"

Mit svar er Nej!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lasseh135 skrev, for 45 minutter siden:

Hej 

jeg besøgte en ladyboy forleden og jeg gav et blowjob uden kondom i maks 10 sekunder uden præsæd udløsning mm. 
ville du være bange for HIV mm efter det?

vi havde ikke sex. 
kun seriøse svar tak. 

om du sutter 10 el 30 sekunder kan du sagtens få klamydia, gonnere, syfilis, men hiv, det tvivler jeg stærkt på .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BiggusD

Man skal blot vaske munden med sulfo og bagefter skulle med stærk spiritus. Giver det stadig problemer så tag en tur for lægen eller tandlægen og forklar det hele. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved godt jeg har spurgt før men kan i ikke svare seriøst alligevel. Der er vel 0% chance for hiv i den situation? Har brug for et ordentligt svar tak på forhånd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svaret er vel præcis det samme som for tolv mdr siden....
Da du åbenlyst stadig er urolig, gå til kontrol hos klinik/egen læge.
 
 
 
 
 
 
 
  Lasseh135 skrev, den 10.1.2023 at 09:48:

Jeg Gav en Ladyboy et blowjob i 5 sekunder uden kondom - kan man få hiv fx af det?

det var meget kortvarigt 

Ja, det kan man......hvis du har et sår i munden og ladyboys præ-sæd, sæd eller evt. blod kommer ind i dine blodbaner via dette sår......så jo, teoretisk set.

  Lasseh135 skrev, den 11.1.2023 at 20:32:

Nu har jeg ingen sår og de 5 sekunder jeg gjorde det var der hverken præsæd eller blod til stede så ville du være nervøs for HIV? 

Er du nervøs, så læg turen forbi et sted, hvor du kan blive testet. Fx Bispebjerg Hospital, hvis du holder til i Københavnsområdet. Der kan du blive testet, også anonymt. Læs på deres hjemmeside omkring hvor lang tid, der skal gå fra din sexaftale førend det giver mening at teste dig. Ring og snak med dem, de er ret professionelle, og du er hverken den første eller sidste, som har den tvivl, du giver udtryk for. At blive testet er ikke super sjovt, men det er det eneste, som kan give dig ro i sindet. Og så er det heller ikke værre. Så gør det, både for din egen og for dine omgivelsers skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasseh135 skrev, for 51 minutter siden:

Ved godt jeg har spurgt før men kan i ikke svare seriøst alligevel. Der er vel 0% chance for hiv i den situation? Har brug for et ordentligt svar tak på forhånd 

Så spør medicinsk uddanede og ikke her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 14 timer siden:

Hvorfor bliver du egentlig ved med at sutte på de ladyboys , når du nu er så nervøs ?

Ja det giver ingen mening men var desværre pisse fuld så forstanden var ikke tilstede. Ville du være nervøs hvis du var mig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasseh135 skrev, for 2 timer siden:

Ville du være nervøs hvis du var mig? 

Hvis vi nu svarer ja, lover du så at lade dig teste? Og lover du også at lade være med at stille samme spørgsmål igen, når du næste gang falder for samme fristelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BiggusD skrev, den 17.12.2023 at 13:34:

Man skal blot vaske munden med sulfo og bagefter skulle med stærk spiritus. Giver det stadig problemer så tag en tur for lægen eller tandlægen og forklar det hele. 

H2SO4 er mere effektivt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er så godt som 0% risiko for at få hiv som modtager af et blowjob uden kondom. Men gå til læge nu og bliv tjekket for det meste nu, og så om en måned eller to for hiv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 2 timer siden:

Der er så godt som 0% risiko for at få hiv som modtager af et blowjob uden kondom. Men gå til læge nu og bliv tjekket for det meste nu, og så om en måned eller to for hiv. 

Jeg læste det nu som at TS var GIVER. Der er måske lidt forskel 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, 1 time siden:

Jeg læste det nu som at TS var GIVER. Der er måske lidt forskel 

Det har du da helt ret. Risikoen er større ved giver. Men TS burde bare gå til læge i stedet for at spørge herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasseh135 skrev, for 11 timer siden:

Ja det giver ingen mening men var desværre pisse fuld så forstanden var ikke tilstede. Ville du være nervøs hvis du var mig? 

Hvis jeg var dig, så ville jeg åbenbart være nervøs og blive ved at spørge om disse 5 - nogle gange 10 - sekunder, igen og igen og igen. Hvad er det  nu - et år siden næsten siden første gang?

Hvis jeg var mig - og det er jeg jo - så ville jeg ikke være et spor nervøs. Overhoved ikke, as in not in any way, shape or form.

Seriøse svar vil du have. Du kan jo starte med at stille et seriøst spørgsmål...

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg mangler ATTER en "facepalm"-smiley knap.

Her er et indlæg man er velkommen til at indsætte i ALLE fremtidige tråde der handler om blowjob med og uden og risiko ved forskellige varianter af blowojobs osv. osv. osv.
Jeg har lyst til at råbe BLÅÅÅÅWJÅÅÅÅÅÅÅB i Ekkodalen så det runger så højt at de allerstørste og højeste skovtrolde (der bor i Norge) svømmer til Bornholm (hvor Ekkodalen ligger) via Skagerak og Kattegat og råber "JAAA TAAAAAAAK!" tilbage. Det bliver en go' dag den. Både for mig og for skovtrolde!
Så kan jeg også lige ta' en selfie jeg kan vise frem hver gang nogen sender pik-billede (af en eller anden Mandingo-type) og spørger mig hvor stor den største pik jeg nogensinde har prøvet var.
"Tak for din interesse for mit sexliv og mit pikkemands-CV. Dette er en skabelonbesked.
Værsgo'. Her ser du mig og den største pik jeg har prøvet. Hvis skovtrolde ikke tæller, må du være mere specifik og så kan vi tale om det efter du har betalt for min tid. Go' spiller og go' søndag. Mvh. Evas mobil-wankerservice"

DET billede mangler jeg næsten lige så meget som jeg mangler en facepalm smiley knap på Eroguide.

Nu  har jeg været semi-professionel piksutter i flere årtier. Bevares - der har været mange dage hvor jeg også har lavet andet. Det kan jo desværre ikke være hor og blæs hver eneste dag hvis livet også skal leves. 
Mine grænser er og har altid været "ingen sæd indenbords" pånær hvis jeg har arbejdet steder hvor husreglerne har været skrappere end dét. 
 

Lasseh135 skrev, den 17.12.2023 at 08:14:

jeg gav et blowjob uden kondom i maks 10 sekunder uden præsæd udløsning mm

For det første: Hvorfor kun 10 sekunder? For modtageren må det alt andet lige være lidt fesent med så kort et blæs. Det er det tilsyneladende også for dig.
Hvis det er en lyst der melder sig når du bliver fuld og når det tydeligvis er et mønster du gentager igen og igen, på trods af at du fylder dig selv med frygt hver gang og desuden har en tilfredsstillelse ved at skrive om det på nettet - måske fordi det rykker lidt i pikkemanden når du skriver om det, og det "farlige" og frygten får dig til at mærke at du lever og at du minder dig selv - og alle os andre - om at du er glad for at sutte pik også selvom (du frygter at) det er farligt  - kunne løsningen så være at du gav et blowjob i meget mere end 10 sekunder ad gangen og nød det til fulde? 
Min tese er:
Du er vild med at sutte pik og især når det er lidt forbudt og især når du helt anonymt kan trække andre ind i det ved at fortælle om det online. Erkend dog det og gå all in på dit næste blowjob med en ladyboy eller hvemsomhelst du lyster med en pikkemand.  

Jeg har regnet lidt på det og er kommet frem til at jeg i løbet af mit sexliv har givet blowjob uden kondom uden udløsning indenbords osv. osv. måske et par gange om ugen (lad os sige 3 så jeg ikke virker FOR billig) i gennemsnit i i 30 års tid eller deromkring. Jeg har iberegnet feriedage og orlov fra min profesionelle piksutter karriere. Jeg har også fratrukket de blæs der har været med kondom pga. husregler på f.eks. PG og Cass osv. 
Det er 30(år)x52(uger)x3(blowjobs)= 4.680 blowjobs uden kondom - altså i runde tal
Tadaaa! Hvis jeg giver den lidt gas og genopliver "Byens Bedste Blowjob" konceptet må det nærme sig 5.000 allerede i 2024 - DET skal da fejres! Så tak for inspirationen. 
Jeg mangler en møbelsnedker til at forhøje min blowjob stol så jeg ikke får slidgigt i nakken og skæv rygsøjle af dårlig arbejdsstilling. Er der en møbelsnedker til stede? ;) 

Jeg har til dato aldrig haft en kønssygdom og bliver testet (alt for) tit for hele molevitten.
Jeg havde forkølelsessår (oral-herpes) som barn og MÅSKE har jeg også haft vaginal herpes efter en del pigesex i mine teenage år med min første pigekæreste som også havde forkølelsessår af og til. Efter Zovir/Zovirax kom på markedet for mange mange år siden har jeg ikke haft mere end 2-3 udbrud.
Måske er jeg "a medical marvel" og een person kan ikke være grundlag for statistik - og hvem fanden skulle kontrolgruppen bestå af? Folk der i 30 år har suttet pik med kondom eller bare aldrig har suttet pik? 

Get THE FÅG over it og spørg folk til råds der har forstand på det - det er sguda ligegyldigt hvad vi synes, tænker og tror om noget som helst der har med medicinske råd at gøre. 

Som min sexguru sagde til mig for snart 25 år siden (hun var "klasselærerinden" på min uddannelse til Praktisk Seksualterapeut) 

You are a COCKSUCKER! - Own it and enjoy! 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...