Hop til indhold

Vixenida og tjekkisk telt gloryhul

Featured Replies

Skrevet

Føler hun har mega lange offline perioder. Er med på at hun kun er "på", når hun har lyst......Men mister man ikke lidt interessen, med de lange pauser..? Har skrevet lidt med hende på OF, men der har været tavshed i snart en måned. Det vil jo mindst tage et år at arrangere et møde med hende, i dette tempo. Har I samme oplevelse..?

• Svar 66
  • Visninger 48.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Whatsapp bør jeg faktisk skaffe, da det måske er godt for kontakt? istedet for email og eroguide. Men det skal ikke synkroniseres med mine private kanaler Anyways, her kommer en opdateret annonce

• Bemærk disse to udtalelser om mig fra Fræk6 (se datoerne også). Altså den ene er negativ og den anden er positiv. Med så kort interval, hvor jeg ej har mødtes med nogen (udover 2 dage i kbh just nu)

• Jeg skal lige have uploaded en ny annonce til den side jeg brugte sidst. Så linker jeg  Snart.

• 2 weeks later...
Skrevet

Enig - hun har et liv ved siden af med sin kæreste. Og så udlever hun sikkert også sine sex fantasier i andre sammenhænge, uden vi lige hører om det. Det gør hende kun endnu mere interessant (synes jeg) at hun har er liv så rigt liv.

• 2 weeks later...
Skrevet

Tak for al interessen! 

Korrekt! Har liv ved siden af. Der sker en masse for tiden. Prøver at blive gravid og så er min kæreste i pres på arbejdet, så der er ikke super meget overskud. Men sommetider der er, og så vi søger :) Men der er et liv ved siden af, og med de udfordringer (og ikke udfordringer) det kommer med, så der ikke altid er tid til Eroguide og Onlyfans :) 

Men sommerferie starter lige om snart, og så jeg meget aktiv vil være igen <3 !!

Skrevet

Hej

jeg har dårlig erfaring med hende, jeg havde skrevet med hende over tid - og da dagen så kom, der var mulighed for en aftale, så stoppede hun med at skriver

Denne oplevelse anmeldte jeg hende for her på eroguide - det anmeldte hun mig for at afspore en samtale, hvilket gav en advarsel - jeg kan ikke anbefale at bruge tid på hende - så fik jeg en mail fra hende der overhovedet ikke er værd at kommenterer på 

Skrevet

Jeg respekterer forskellige holdninger, men langt de fleste anmeldelser og mænd jeg har skrevet med, har været positive. Bare for info (prøv selv at søg) :) 

Og lad os ikke afsporre tråden videre på det du skriver fræk6, lad den lægge hvor den er.. Jeg accepterer din holdning, og vi forbliver den der. 

Skrevet

Ift. Mine erfaringer har der været gange hvor både Vixenida og jeg selv af forskellige årsager ikke har kunne mødes alligevel. Enten pga. lysten eller ting i vores respektive liv. Jeg har altid oplevet en stor forståelse, ligesom jeg selv har været tålmodig ift. hvornår hun kunne. 

Skrevet
Dentilbagevendende skrev, for 7 timer siden:

Ift. Mine erfaringer har der været gange hvor både Vixenida og jeg selv af forskellige årsager ikke har kunne mødes alligevel. Enten pga. lysten eller ting i vores respektive liv. Jeg har altid oplevet en stor forståelse, ligesom jeg selv har været tålmodig ift. hvornår hun kunne. 

Ja ;) Og dine besøg har været (og er) virkelig dejlige.. som de andre af jer også <3 

Skrevet

Jeg har også haft fornøjelsen, af at se Ida nogle gange. Det har været en fornøjelse og ret lækkert:wub:

Der er sket det, at der er blevet aflyst eller udskudt og det er vel helt naturligt. Vi er trods alt mennesker og skal have det hele til at passe sammen.

Samtidig med at lysten også skal være der, ellers er det jo ikke sjovt for nogen af parterne. 

Redigeret af dklookout

Skrevet
dklookout skrev, for 31 minutter siden:

Jeg har også haft fornøjelsen, af at se Ida nogle gange. Det har været en fornøjelse og ret lækkert:wub:

Der er sket det, at der er blevet aflyst eller udskudt og det er vel helt naturligt. Vi er trods alt mennesker og skal have det hele til at passe sammen.

Samtidig med at lysten også skal være der, ellers er det jo ikke sjovt for nogen af parterne. 

Præcis vil også selv hellere havde at der bliver aflyst og når man så mødes at man virkelig har lyst. Det kan man altid mærke hun har.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har kun oplevet mit møde med @Vixenida som meget positivt <3 ^_^ 

Nogen gange nej faktisk alt for ofte glemmer brugerne herinde nogen vigtige detaljer. 

1.  Det er de færreste danske GPer / kvinder nærmest et 1-2% mindretal der kommer springende til spontan aftaler fordi du personligt er lidderlig lige her og nu. 

2. Alle GPer i branchen har et liv med familieliv, forhold, venskaber der skal plejes og ferier og kan derfor have perioder hvor de ikke er aktive og ikke svarer. 

3. Nogen GPer måske i virkeligheden et flertal af de Danske / Nordiske GPer er ikke fuldtids GPer men har andet job ved siden af der kan påvirke tiden til aftaler. 

4. En håndfuld Danske / Nordiske GPer skriver ret klart og tydeligt at de er Hobby GPer og de laver aftaler når de har tid og lyst kontakter man en af dem bør man forvente at de måske ikke svarer og så enten prøve igen når noget indikerer at de er aktive igen (men selv der kan de mest populære drukne i flere indbakkebeskeder end de orker at besvare eller kan lave aftaler med), så alternativet er ikke at kontakte dem hvis man ikke har tålmodighed til det alligevel. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 32 minutter siden:

Har kun oplevet mit møde med @Vixenida som meget positivt <3 ^_^ 

Nogen gange nej faktisk alt for ofte glemmer brugerne herinde nogen vigtige detaljer. 

1.  Det er de færreste danske GPer / kvinder nærmest et 1-2% mindretal der kommer springende til spontan aftaler fordi du personligt er lidderlig lige her og nu. 

2. Alle GPer i branchen har et liv med familieliv, forhold, venskaber der skal plejes og ferier og kan derfor have perioder hvor de ikke er aktive og ikke svarer. 

3. Nogen GPer måske i virkeligheden et flertal af de Danske / Nordiske GPer er ikke fuldtids GPer men har andet job ved siden af der kan påvirke tiden til aftaler. 

4. En håndfuld Danske / Nordiske GPer skriver ret klart og tydeligt at de er Hobby GPer og de laver aftaler når de har tid og lyst kontakter man en af dem bør man forvente at de måske ikke svarer og så enten prøve igen når noget indikerer at de er aktive igen (men selv der kan de mest populære drukne i flere indbakkebeskeder end de orker at besvare eller kan lave aftaler med), så alternativet er ikke at kontakte dem hvis man ikke har tålmodighed til det alligevel. 

Hej

jeg er faktisk ikke enig med dig, det er min opfattelse,  rigtig mange mænd her på EG er meget opmærksom på dette, hvilket vi er mange der støtter og bekræfter  GP i -  at der også skal meldes afbud, hvis man som kunde bliver forhindret - så uanset hvad-  bør denne gestus gå begge veje

jeg har heldig vis også haft en god oplevelse med @vixenida - og mange andre danske gp

Redigeret af fræk6

Skrevet
fræk6 skrev, for 5 minutter siden:

så uanset hvad-  bør denne gestus gå begge veje

I princippet enig i praksis har hverken du eller jeg en idé om den absurde volumen inklusive decideret ubehagelige og tidsspild spam beskeder der er i GPerne indbakke herinde på kort tid. 

Men vi kan nok roligt regne med at Vixenidas indbakke har en tyvedobling mindst af hvad der er i vores indbakke herinde. ;)

Jeg vil stoppe med at skrive mere om det her da selve emnet er afsporing af anmeldelsen. 

Synes bare at kommentarerne om manglende svar i tråden fortjente at jeg skrev min oplevelse og huskede folk på at der er et menneske bag profilen med et liv og at hun tydeligt skriver at hun er hobby GP og gør det af lyst når hun har lyst og med dem hun har lyst til så kan det nærmest ikke skæres mere ud i pap for brugerne hvorfor der ikke altid svares. 

Skrevet

... og nu tilbage til emnet. Interne dialoger uden om emnet eller ros, kys og kram imellem brugere og GP kan tages i PM.

Skrevet
fræk6 skrev, den 3.7.2024 at 18:55:

Hej

jeg har dårlig erfaring med hende, jeg havde skrevet med hende over tid - og da dagen så kom, der var mulighed for en aftale, så stoppede hun med at skriver

Denne oplevelse anmeldte jeg hende for her på eroguide - det anmeldte hun mig for at afspore en samtale, hvilket gav en advarsel - jeg kan ikke anbefale at bruge tid på hende - så fik jeg en mail fra hende der overhovedet ikke er værd at kommenterer på 

fræk6 skrev, den 15.7.2024 at 00:10:

Hej

jeg er faktisk ikke enig med dig, det er min opfattelse,  rigtig mange mænd her på EG er meget opmærksom på dette, hvilket vi er mange der støtter og bekræfter  GP i -  at der også skal meldes afbud, hvis man som kunde bliver forhindret - så uanset hvad-  bør denne gestus gå begge veje

jeg har heldig vis også haft en god oplevelse med @vixenida - og mange andre danske gp

Bemærk disse to udtalelser om mig fra Fræk6 (se datoerne også). Altså den ene er negativ og den anden er positiv. Med så kort interval, hvor jeg ej har mødtes med nogen (udover 2 dage i kbh just nu)

Han har aldrig besøgt mig. Jeg har spurgt ham om at bevise besøget (via gammel tekst fra profilen i chatten eller eventuel mail) men han nægter.

Jeg ved ikke hvorfor han har brug for at ytre sig om mig, når han ej mig har besøgt.

Kan se på hans profil at han også har haft problemer med moderator.

anyways - hvis I skriver med ham i privat og får info om mig, så kan jeg bekræfte at han aldrig har besøgt mig.

Jeg ønsker dig hele og Lykke Fræk6, og No offense herfra.

Vil blot slå fast at du aldrig besøgt mig har.

Og lad os stoppe afsporing nu (og følge moderator henvisning)

Redigeret af Vixenida
Vigtigt påmindelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.