hotred 61 Skrevet 1. December, 2023 https://annoncelight.dk/showad/366800 Har været forbi Emme igen. Simpelthen er dejlig oplevelse, god massage, dejligt smil, varm pige. Total skøn oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 1. December, 2023 Ja hun er dejlig:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 1. December, 2023 Er emmee der selv på klinikken i næste uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 120 Skrevet 2. December, 2023 Du kunne jo ringe i næste uge og høre om hun er der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jylland 15 Skrevet 5. December, 2023 Jeg vil gerne finde en massage sted i Randers hvor jeg bare kan komme ind fra gaden, og få dejlig massage, som så udvikler sig med pirring, og til slut meget gerne øko blow, jeg håber der kommer nogle forslag, mange tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 380 Skrevet 7. December, 2023 Har lige booket tid med Emme. Hvilke service mestre og tilbyder hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikky 37 Skrevet 7. December, 2023 Er i sikre på det er Emmee selv der er der? Hun har også hendes anden annonce aktiv, fra Tarm. https://annoncelight.dk/showad/368856 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback 66 Skrevet 7. December, 2023 mikky skrev, for 4 minutter siden: Er i sikre på det er Emmee selv der er der? Hun har også hendes anden annonce aktiv, fra Tarm. https://annoncelight.dk/showad/368856 Det er to forskellige piger. /Silver 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 47 Skrevet 18. Januar, 2024 Nogen der ved om hun er der nu? Annoncen er aktiv, men er der flere piger på stedet? Tænker jeg ville prøve det i dag, men første gang jeg skal til thai, så er lidt usikker på hvordan det fungere. Nogle gode tips? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 157 Skrevet 18. Januar, 2024 (edited) Sleino skrev, for 2 timer siden: er der flere piger på stedet? Hos Emmee i Randers er der hende selv og en yngre model. Billederne på stedet plejer at passe. Det hele går helt af sig selv, ekstra er en naturlig del af behandlingen. Skriv lige lidt om det, hvis du møder den nye pige. Hun kom lige efter nytår. Det er hende med skjult ansigt i annoncen. Jeg synes i øvrigt Emmee er rigtig sød og kønnere end på billederne. Om der er nogle tips, når man skal til thaimassage? Jeg spørger om jeg kan tage underbukser af, hvis jeg er usikker på, om der gives ekstra på stedet. Så lægger mig ellers bare på maven og ser, hvad der sker. Du behøver ikke spørge om underbukser hos Emmee Redigeret 18. Januar, 2024 af fila 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 47 Skrevet 18. Januar, 2024 Jeg var forbi her til formiddag og fik 45 minutters massage (olie/thai) samt BJ ved den nye pige. Jeg synes hun var meget pæn og gav et udemærket bj, massagen var fin men ikke noget spektakulært. Hvis hun stadig er der senere vil jeg gerne prøve FP hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 157 Skrevet 18. Januar, 2024 Sleino skrev, for 31 minutter siden: massagen var fin men ikke noget spektakulært Tak for anmeldelsen. Ja, massage er nok ikke deres spidskompetence. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Felix6 5 Skrevet 18. Januar, 2024 hotred skrev, den 1.12.2023 at 13:39: https://annoncelight.dk/showad/366800 Har været forbi Emme igen. Simpelthen er dejlig oplevelse, god massage, dejligt smil, varm pige. Total skøn oplevelse. Er det emme der er på billedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helboen 43 Skrevet 18. Januar, 2024 Felix6 skrev, for 21 minutter siden: Er det emme der er på billedet Ja nummer 5 og hun kan massager og iflg. Tidligere tråde, så kan hun vist en hel del mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotred 61 Skrevet 18. Januar, 2024 Emme er en dejlig kvinde der tilbyder lidt af hvert, kender ikke den nye pige på stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 64 Skrevet 29. April, 2024 Skal til Randers i dag. Er det stadig Emmee der er på adressen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 64 Skrevet 30. April, 2024 Og det var hun. Hold da op en lækker omgang. Hun kan helt klart anbefales. Hun tilbød anden pige, men jeg ville gerne hende, og det kunne hun lide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkermand 24 Skrevet 30. April, 2024 Hej Swappie, Har du et link til hendes annonce, der er så mange i Randers nu om dage og hvis man spørger om Emmee er hos dem svarer de fleste ja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkermand 24 Skrevet 30. April, 2024 Så lige linket; sorry , men annonce er senest opdateret den 15/4? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 64 Skrevet 30. April, 2024 Mikkermand skrev, 1 time siden: Så lige linket; sorry , men annonce er senest opdateret den 15/4? Stadig samme oplysninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 217 Skrevet 30. April, 2024 hotred skrev, den 1.12.2023 at 13:39: https://annoncelight.dk/showad/366800 Har været forbi Emme igen. Simpelthen er dejlig oplevelse, god massage, dejligt smil, varm pige. Total skøn oplevelse. Enig, hun er erfaren og ved hvad hun laver. Hun forstår ikke vi bliver ved med at efterspørge hende, når hun nu har en yngre frisk pige gående i folden, men hun smiler bare af det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Løskrudt1 1 Skrevet 22. Maj, 2024 Har forsøgt at skrive på nummeret der ender på 1978,men de svarer at der ikke er nogen Emme der. Nogen der har et nummer til Emme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 47 Skrevet 22. Maj, 2024 Emmee var der i går, hun er der ikke hver dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamr 30 Skrevet 23. Maj, 2024 Nr til Emmee kan du finde her: https://annoncelight.dk/showad/401159 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 18 Skrevet 26. Maj, 2024 Emmee er super og med på lidt af hvert, men den yngre pige som også er der er bestemt heller ikke noget dårligt valg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg