Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil gerne finde en massage sted i Randers hvor jeg bare kan komme ind fra gaden, og få dejlig massage, som så udvikler sig med pirring, og til slut meget gerne øko blow, jeg håber der kommer nogle forslag, mange tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om hun er der nu? Annoncen er aktiv, men er der flere piger på stedet? 
 

Tænker jeg ville prøve det i dag, men første gang jeg skal til thai, så er lidt usikker på hvordan det fungere. Nogle gode tips?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sleino skrev, for 2 timer siden:

er der flere piger på stedet? 

Hos Emmee i Randers er der hende selv og en yngre model. Billederne på stedet plejer at passe. Det hele går helt af sig selv, ekstra er en naturlig del af behandlingen. Skriv lige lidt om det, hvis du møder den nye pige. Hun kom lige efter nytår. Det er hende med skjult ansigt i annoncen. Jeg synes i øvrigt Emmee er rigtig sød og kønnere end på billederne. Om der er nogle tips, når man skal til thaimassage? Jeg spørger om jeg kan tage underbukser af, hvis jeg er usikker på, om der gives ekstra på stedet. Så lægger mig ellers bare på maven og ser, hvad der sker. Du behøver ikke spørge om underbukser hos Emmee ;-)

Redigeret af fila

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi her til formiddag og fik 45 minutters massage (olie/thai) samt BJ ved den nye pige. Jeg synes hun var meget pæn og gav et udemærket bj, massagen var fin men ikke noget spektakulært. Hvis hun stadig er der senere vil jeg gerne prøve FP hos hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sleino skrev, for 31 minutter siden:

massagen var fin men ikke noget spektakulært

Tak for anmeldelsen. Ja, massage er nok ikke deres spidskompetence. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Felix6 skrev, for 21 minutter siden:

Er det emme der er på billedet 

Ja nummer 5 og hun kan massager og iflg.  Tidligere tråde, så kan hun vist en hel del mere :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emme er en dejlig kvinde der tilbyder lidt af hvert, kender ikke den nye pige på stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det var hun.

Hold da op en lækker omgang. Hun kan helt klart anbefales.

Hun tilbød anden pige, men jeg ville gerne hende, og det kunne hun lide ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Swappie,

Har du et link til hendes annonce, der er så mange i Randers nu om dage og hvis man spørger om Emmee er hos dem svarer de fleste ja B)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkermand skrev, 1 time siden:

Så lige linket; sorry , men annonce er senest opdateret den 15/4?

Stadig samme oplysninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotred skrev, den 1.12.2023 at 13:39:

https://annoncelight.dk/showad/366800

Har været forbi Emme igen. Simpelthen er dejlig oplevelse, god massage, dejligt smil, varm pige. 

Total skøn oplevelse.

 

Enig, hun er erfaren og ved hvad hun laver. Hun forstår ikke vi bliver ved med at efterspørge hende, når hun nu har en yngre frisk pige gående i folden, men hun smiler bare af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...